fa
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

رفتن به کانال در Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

نمایش بیشتر
1 011
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
+1330 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
#دارایکم #دارا_یکم آذر 1403 توصیه به خرید دارا یکم داشتم بهتون. امروز با 105% سود تقدیم شما می کنم. همچنان توصیه به نگهداری د
#دارایکم #دارا_یکم آذر 1403 توصیه به خرید دارا یکم داشتم بهتون. امروز با 105% سود تقدیم شما می کنم. همچنان توصیه به نگهداری دارم و نفروشید.

Repost from N/a
#دارایکم سیگنال خرید هر وقت اومد بالای 189000ریال بخرید به تارگت هایی که علامت زدم. تقریبا 119% می تونه بده.
#دارایکم سیگنال خرید هر وقت اومد بالای 189000ریال بخرید به تارگت هایی که علامت زدم. تقریبا 119% می تونه بده.

تبریک به دوستانی که پذیره نویسی" رایا" شرکت کرده بودند. +147% باز شد. خیلی سود خوبی داد. همچنان توصیه به نگهداری دارم.

یه سهم بازار پایه معرفی کنم که 300% می تونه سود بده؟ اگر موافقید لایک 👍 اگر مخالفید 👎

نیویورکر: 🔸تقریبا ایران و آمریکا بر سر محدودیت‌های هسته‌ای ایران به توافق رسیده‌اند. 🔸جزئیات در نحوه نظارت در مذاکرات فنی مشترک با آژانس و کارشناسان هسته‌ای آمریکا مشخص خواهد شد. 🔸و حالا موضوع مهم این است: آمریکا بعد از آزادسازی منابع مالی ایران و رفع تحریم‌های اقتصادی، درباره بهره‌برداری شرکت‌های آمریکایی از بازار ایران خواسته‌هایی دارد که ایران باید تضمین‌های محکم و مستند در جهت محقق شدن این خواسته آمریکا ارائه کند.

#ثبهساز اصلا فروشنده نباشید و حداقل تارگتش رو علامت زدم هر چند به نظرم بالاتر هم خواهد رفت
#ثبهساز اصلا فروشنده نباشید و حداقل تارگتش رو علامت زدم هر چند به نظرم بالاتر هم خواهد رفت

#خودرو یک روز که خیلی هم دیر نیست به زودی این تیتر اخبار خواهد شد: خودرو سقف تاریخی رو زد.
#خودرو یک روز که خیلی هم دیر نیست به زودی این تیتر اخبار خواهد شد: خودرو سقف تاریخی رو زد.

#زمگسا زمگسا رو یکی دو سال پیش یه آدم مزاحم معرفی کرد که سابقه بسیار بدی در سهم انداختن به ملت داره و اتفاقا الان هم رفته یک
#زمگسا زمگسا رو یکی دو سال پیش یه آدم مزاحم معرفی کرد که سابقه بسیار بدی در سهم انداختن به ملت داره و اتفاقا الان هم رفته یک سهم دیگه از خانواده زراعتی ها معرفی کرده. سهم پرایس اکشنی وضعیتش عالیه و از شر افراد مزاحم و گنده گو هم خلاص شده و هیچ ادعای لله گی و گادفادر بودن براش نداره. سهم 4 هفته متوالی هم مثبت بوده و به زودی مقاومت سقف تاریخی رو هم در هم خواهد شکست فقط یه کمی زمان می بره. اگر عمری باشه براتون از این سهم بسیار حرف خواهم زد و ریپلای خواهم کرد. این تحلیل برای کسانی هست که مثل خود من از قدیم سهم رو دارن و الان سیگنال خرید برای کسی نبوده و نیست.

بابک زنجانی مشتری جدید سایپا؟ 🔹به گزارش نود اقتصادی شنیده‌ها حاکی از آن است که بناست به زودی سهام تودلی سایپا به صورت تجمیعی (۴۲ درصد) عرضه شود تا آخرین خودروساز دولتی هم خود را برای خصوصی شدن آماده کند. 🔸بنا به اخبار واصله به خبرنگار نود اقتصادی تاکنون سه مشتری برای خرید سهام تودلی سایپا اعلام آمادگی کرده‌اند. کرمان‌خودرو، گروه صنعتی انتخاب و هلدینگ منتسب به بابک زنجانی.

بلومبرگ: ایران اقتصاد تریلیون دلاری خود را به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری به ترامپ پیشنهاد داده است. مقامات ارشد ایرانی برای ا
بلومبرگ: ایران اقتصاد تریلیون دلاری خود را به‌عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری به ترامپ پیشنهاد داده است. مقامات ارشد ایرانی برای اولین بار است که به طور آشکار اقتصاد خود را به کاخ سفید پیشنهاد می دهند تا توافق هسته ای ماندگار و مؤثرتری را تأمین کنند.. @PiknikAnalyst

تاثیر روی چی داره؟ #وبصادر

حکم ۲۱۴ میلیون دلاری دیوان لاهه به نفع ایران 🔹دیوان لاهه با رد شکایت بحرین در پروندۀ فیوچر بانک، حکم پرداخت ۲۱۴ میلیون دلار خسارت به بانک‌های ملی و صادرات ایران را تأیید کرد. 🔹ماجرا چیست؟ 🔹فیوچر بانک در سال ۲۰۰۴ با سرمایه‌گذاری مشترک بانک‌های ایرانی و بحرینی تأسیس شد. 🔹بحرین در سال ۲۰۱۵ با ادعای پولشویی، کنترل بانک را از سهامداران گرفت. 🔹دیوان داوری در سال ۲۰۱۷ به نفع ایران رأی داد و بحرین را محکوم کرد و حالا اعتراض بحرین رد شد./فارس

چند نکته در مورد شاخص و بازار هیچ تحلیلی صد در صد و تضمینی نیست پس فرض کنید که هر تحلیلی ممکنه ضرر هم داشته باشه. هرگز نگفتیم و ادعا نکردیم که سر یک سهم رانت داریم

سهم نزولی که بخرید و منفی بشه فقط استرس میده برای همین میگم نخرید. فرق هست بین پولبک و سهمی که پنجاه تا کندل مثبت داره و سه تا منفی با سهمی که از بیخ منفیه و ماهی دو روز مثبت میشه.

روی 700 تومان در سال 1401 توصیه به خرید سهم زماهان داشتیم. قیمتش چند ده برابر شد؟ در حالی که بورس کلیتش نزولی بود.

18 آبان 1401 توصیه به خرید سهم #ثتوسا داشتیم این هم میزان رشد سهم از اون جا فکر کنم بهترین تحلیل هامون در اون موقع به همراه #
18 آبان 1401 توصیه به خرید سهم #ثتوسا داشتیم این هم میزان رشد سهم از اون جا فکر کنم بهترین تحلیل هامون در اون موقع به همراه #زماهان بود.

#انرژی توقع یک حرکت این جروی ازش دارم ولی تا وقتی الگویی که الان داخلش هست رو نشکنه زوده برای ورود و اتلاف وقت و سرمایه .
#انرژی توقع یک حرکت این جروی ازش دارم ولی تا وقتی الگویی که الان داخلش هست رو نشکنه زوده برای ورود و اتلاف وقت و سرمایه .

#وبملت در موردش یک نکته تکمیلی هم بگم. هر اصلاحی به سمت مووینگ بدهد خریدنیه چون تارگت 7000 رو داره و حدودا 140% می تونه رشد ک
#وبملت در موردش یک نکته تکمیلی هم بگم. هر اصلاحی به سمت مووینگ بدهد خریدنیه چون تارگت 7000 رو داره و حدودا 140% می تونه رشد کنه.

#قرن به مقاومت سفت و سخت سقف کانال صعودی رسیده. این جا به هیچ وجه خریدار نباشید و منتظر باشید واکنش قیمت رو بببینیم.
#قرن به مقاومت سفت و سخت سقف کانال صعودی رسیده. این جا به هیچ وجه خریدار نباشید و منتظر باشید واکنش قیمت رو بببینیم.

#حفاری سیگنال خرید نیست و تحلیل است. سهم خوبیه و چارت خوبی هم داره ، اگه دارید نگه دارید و راحت نفروشید. پتانسیل یه سود 180%
#حفاری سیگنال خرید نیست و تحلیل است. سهم خوبیه و چارت خوبی هم داره ، اگه دارید نگه دارید و راحت نفروشید. پتانسیل یه سود 180% ای هم داره بازم میگم سیگنال خرید نیست.