بازارآموزان (بورس ایران)
رفتن به کانال در Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
نمایش بیشتر1 008
مشترکین
-224 ساعت
-47 روز
+730 روز
آرشیو پست ها
با این همه تحلیل و توضیح که دادیم کسی که پول توی بانک میزاره برای سود 30%ای بانکی با تورم 60% ای ایران کارش منطقیه؟
وقتی که نظرسنجی میزاری بقیه رو خراب کنی ، نتیجه اش میشه چوب دو سر طلا 😂😂😂😂
#امید
این سهم رو ببینید . یک عده جاهل میگن سود بانکی بگیرید خوبه .
سود بانکی سالی چقدر بهتون سود میده ؟ فوق فوق فوقش 35%
حالا دقت داشته باشید که مثلا شما دلار 55 تومنی بخرید و تا 70 تومن نگه دارید چقدر میشه ؟ تقریبا 22% ناقابل .
یا بیاید سهمی مثل "امید" رو بخرید در قیمت فعلی خودش و این سهم هم تا سقف کانال صعودی خودش حرکت کند.
نتیجه اش چی می شود؟ این که اگر قیمت تا سقف کانال یعنی 6500 حرکت کند شما حداقل 90% سود کرده اید .
الان کجای این کار ضرر داره یا بده که باید برید پول رو دو دستی تقدیم بانک کنید؟
گرفتن سود بانکی تو بورس که مثل آب خوردنه ، ذات بازاری مثل بورس با بانک و اوراق قرضه کاملا مخالفه
پاییز پیشنهاد خرید تتر دادیم روی قیمت 52 هزارتومن ، نه 72 هزار تومن.
کلا پیشنهادی اگر روی طلا و تتر دادیم کم پیش اومده غلط دربیاد.
بورس تهرانم چیزی گفتیم بخرید از گشان تا مابقی کسی به اون صورت توی ضرر نیست، منتها چون پول توی بازار نیست قیمتا بالا نمیره و در جا میزنه و حوصله مون رو سر می بره....
Repost from N/a
#تتر
#دلار
اگه فردا هم صعودی بمونه رسما تارگت 61 هزارتومان براش تایید میشه .
اگر دلار دارید نگه دارید.
دلار از 20 تومن رفت شد 70 اومد پایین شد 60
قیمت صد تا چیز تغییر کرد بعد کدوم آدم سالمی میره پول تو بانک بزاره ؟
بورس به کنار ، برید طلا بخرید صد مرتبه بهتر از همه این داستاناس این قدرم ماجرا و حاشیه نداره.
آدم دانشگاه رفته و آکادمیک هرگز در ایران کسی رو تشویق به گرفتن سود بانکی نمی کنه .
تو همین بورس نکبت ایران هم نوبت به روزهای خوب و سودهای نجومی میرسه ، فقط باید صبور باشید...
یادتون نره کسی که میگه بورس امسال هیچ "پخی" نمیشه اگه 2 تا حرف بزنه یکیش غلط درمیاد یکیش درست .
مثال: سیگنال فروش داد برای سهم "ثفارس" و هر کس به حرفش گوش کرد از یه سود 300% ای شیرین جا موند.
مجددا روی چارت ریپلای می کنم تا ببینید افراد "مغرض" چه بلایی سر پول و سرمایه شما میارن
🎧#موسیقی
صدایت چو قالیچهای نور
میآید
و زین آسمان ترُشرو،
مرا میرباید،
مرا میبرد دور...
#اسماعیل_خویی
خاندوزی: انتقاد سهامداران بورس به اوراق ۳۰ درصدی را قبول داریم
🔹وزیر اقتصاد: با موضوع انتقاد به انتشار اوراق گواهی خاص با سود ۳۰ درصد موافقیم و با بانک مرکزی در این خصوص مذاکره خواهیم کرد که کمک کننده خواهد بود تا گلایههای فعالان بازار سرمایه حل و فصل شود.
اصلاحات کمیسیون اقتصادی در بند س تبصره 6 در مجلس تصویب شد
این اصلاحیه معافیت های مندرج در ماده 143 ، 143 مکرر ، 141 ، 145 و 4 قانون بالادستی دیگر در قانون مالیات های مستقیم را برگرداند.
به این ترتیب معافیت مالیاتی ناشران بورسی و فرابورسی ناشی از پذیرش در بازار سهام ، معافیت صندوق های سرمایه گذاری و معافیت افزایش سرمایه از محل انباشته باقی ماند.
🔹نگذارید جان "جانان" به لبش برسد و لبخندش پژمرده شود.....
جانان کودکی 7 ساله دوستداشتنی است که با بیماری وحشتناک تومور مغزی گرید 4 مبارزه میکند. پدر و مادر جانان به دلیل بدهی مالی در زندان هستند و توان کمک و همراهی کودکشان را ندارند.
اکنون امید جانان و خانواده او به یاری شما عزیزان است تا در این شرایط سخت تقدیری دیگر برای او رقم بخورد.
هزینههای جانان شامل درمان (شیمی درمانی)، هزینه رفت و آمد و سایر هزینه های جانبی مانند سی تی اسکن، آی تی سی، دارو و آزمایش است.
هر مبلغ کوچکی که شما بتوانید اهدا کنید، میتواند در درمان این کودک بسیار مؤثر باشد. در صورت امکان این متن را با آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید تا کمکی در راه تامین هزینه های سنگین این کودک باشد.
💯امیدواریم با کمک و یاری خداوند متعال و شما عزیزان بزرگوار بتوانیم از درد و رنج او بکاهیم و به او زندگی بهتری ارزانی دهیم. فراموش نکنید، همه ما در این دنیای کوچک، به یکدیگر وابستهایم و تنها با همکاری و همبستگی میتوانیم موفق شویم.
هزینه های مورد نیاز:
🔵 هزینه بستری یک هفته بستری ۲۱ میلیون
🔵 هزینه های 3 عمل جمعا حدود ۵۰ میلیون
#پروژه_هفتاد_دو
🔺پرداخت آنلاین کمک به خیریه سعدی
☑️ https://zarinp.al/saadicharity.ir
شماره کارت برای واریز به نام مائده استاد در بانک پاسارگاد
🔸#شماره_کارت
5022291098953241
گزارش کار در گروه خیریه سعدی منتشر میشود👇
https://t.me/saadicharitygroup
علت عصبانیت و کلافگی سهامداران بورس تهران این هست .
البته نکته این هست که این میانگینه و اگر کسی تکنیکالست باشه حسابش از این جداست ولی کسی که سهم نگه داشته قطعا تو پاچه اش رفته
برای عرضه اولیه مزخرف چهارشنبه پیشنهاد می کنیم نخرید
خیلی ساده اس. بخرید که چی بشه ؟ چه کوفتی هست که بخاد راهی جدا از کل بازار بره ؟
تو بورس اینجوریه که؛
وقتی حتی صبورترین آدمها ناامید شدن، وقت سرمایهگذاریه!
این رو برید از اونهایی که تجربه سهامداری در سالهای ۸۴ تا ۸۷ و ۹۲ تا ۹۷ رو داشتن بپرسید.
امروز به نظرم بچههای بازار خیلی شلوغش کردن. البته بیشتر از اینکه نگران ریزش اخیر باشن نگران مالیات بر شرکتها و اوراقی که دولت با نرخ بهره بالا داره منتشر میکنه هستن که تا حدودی هم حق دارن.
اما بازار راه خودش رو پیدا میکنه! وظیفه ما هم اینه که یه ترکیب سبد خوب بچینیم تا اون موقع.
دولت با این کار تنها رشد بازار رو به تعویق میندازه اما مثل فنری میمونه که هر چی بیشتر فشارش بدی، جهشش هم بزرگتر میشه.
خلاصه جمله معروف من رو به خاطر داشته باشید:
اگر دولت دخالت کنه و بازار رو بالا یا پایین کنه، بازار خیلی زود یک سیلی محکم در جهت مخالف بهش میزنه!
پن: اگر من رو دنبال کرده باشید میدونید که آدم متعصبی برای سرمایهگذاری در هیچ بازاری نیستم. حالا برداشت از این پست با خودتون..
علی رئوفی
با کله داره میره به سمت 2100 با این کندل های خوشگل نزولی
سهم های ما که با نه بالا رفتن شاخص بالا میره نه چیزی ! اما این وضعیت اسفناک بورس واقعا عجیبه
ایده طنز فقط چهار سال اول ریاست جمهوری😂😂
دلار 22تومنی شد 70تومن ولی میگن چهار سال اول خبری نیست .
حالا یه کم هم صبر کنید تا ببینید چهار سال اول ریاست جمهوری چه معجزاتی خواهید دید😁
این وضع مملکت و بورس مملکت و سرمایه گذاری تو این مملکت
واقعا چی باید بگیم که خودتون نمی دونید؟؟
دوستان می پرسند بازار چی میشه ؟
حق و حقیقتش این هست که هیچ کس با قاطعیت نمی تونه بگه اما اما اما :
1- بازارها در اوج خوشبینی دچار ریزش و اصلاح می شوند مثل مرداد 1399
2- بازارها در اوج ترس و نا امیدی حرکات صعودی شارپشون رو شروع می کنند مانند زمان ترور سردار سلیمانی در سال 1398 و حرکت انفجاری بورس بعدش.
3- بازار همیشه بوده ، هست و خواهد بود. چه دولت خاتمی باشه ، چه احمدی نژاد ، چه روحانی و چه رئیسی و بعدی ها .
4- مشکل بازار بورس تهران نقدینگی کم هست که این فاجعه رو به وجود آورده و حجم معاملات پایین و بی رغبتی مردم و سازمان ها برای ورود به بازار معاملات رو خراب کرده .
چاره چی هست؟
1-اگر سرمایه گذار هستید یعنی کارتون با سرمایه گذاری می گذره همیشه بازارهای موازی رو در نظر داشته باشید.
بازار موازی یعنی چی؟ یعنی طلا، دلار، ملک و خودرو
اما در این بازارها چه خبره؟ ملک راکد
دلار کاهش
طلا تقریبا بلاتکلیف
سود بانکی نسبتا جذاب
ملک به شدت راکد (بی سابقه در 15 سال اخیر)
خوردو هم وابسته به دلار تقریبا کاهشی و راکد
بازارهای مثل کریپتو بابت سرمایه گذاری می مانند که آن ها هم تخصص می خواهد و تحلیل و کاربلدی و ریسک های خودشم داره .
2-اگر تریدر یا همون معامله گر هستید:
باید قبول کنید بورس تهران جای معامله گری و تریدری نیست . کسی که میخواد شنا یاد بگیره باید تو استخر یاد بگیره و نه توی حوض خونه! بورس تهران از شما تریدر نمیسازه و جای تریدر شدن اقیانوسی به نام بازارهای جهانی هست (همون فارکس) که ابدا هم راحت نیست و زحمت خودشو داره.
3- اگر جزو افراد عادی جامعه هستید و با اندک پس اندازتون تو این بازار حضور دارید توصیه من این هست سریعتر یکی از این دو راه رو انتخاب کنید و وقتتون رو برای یاد گیری ترید یا سرمایه گذاری متمرکز کنید. امروز شروع کردن بهتر از فردا و پس فردا هستش.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
