fa
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

رفتن به کانال در Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

نمایش بیشتر
1 009
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
+1330 روز
آرشیو پست ها
#بکهنوج زیر 100 تومان قطعا ارزشمنده. این محدوده قیمتی جایی نیست که شما بخای بفروشی. این جا باید بخری و هر چی پایین تر رفت بیش
#بکهنوج زیر 100 تومان قطعا ارزشمنده. این محدوده قیمتی جایی نیست که شما بخای بفروشی. این جا باید بخری و هر چی پایین تر رفت بیشتر بخری و میانگین کم کنی. چقدر همه چیز شبیه سال 1400 شده

#حکشتی اول آخرش باید 1500 رو ببینه ولی رسما 5 ساله سهامدار رو علاف کرده و نتونسته حتی سقف قبلی رو هم ببینه.
+2
#حکشتی اول آخرش باید 1500 رو ببینه ولی رسما 5 ساله سهامدار رو علاف کرده و نتونسته حتی سقف قبلی رو هم ببینه.

#وآذر هر جور آدم میخاد خوش بین باشه پرایس اکشن نمیزاره . یعنی چی؟ مثلا این چارت وآذر هست. از لحاظ تکنیکال نزدیک 10 تا کندل نز
#وآذر هر جور آدم میخاد خوش بین باشه پرایس اکشن نمیزاره . یعنی چی؟ مثلا این چارت وآذر هست. از لحاظ تکنیکال نزدیک 10 تا کندل نزولی زده و وقتی یک کندل مثبت میزنه نمیشه روش حساب کرد. مثل این می مونه وسط تابستون یکی بگه قراره برف بیاد چون هوا یه روز سرد شده. تنها حمایت معتبری که فعلا براش می بینم روی 278 تومان هست متاسفانه. نمیگم دو روزه می ریزه تا اون جا، ولی بالاخره میرسه و اون جا میشه خوب خرید یا میانگین کم کرد.

ای کاش که خیلی از کالاها در بورس کالا عرضه میشد
ای کاش که خیلی از کالاها در بورس کالا عرضه میشد

#کسرام   پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نرخ گاز بهاي مصرفي به استحضار می رساند بر اساس صورتحساب دريافتي از شرکت گاز استان تهران/قرچک مبلغ نهايي تخفيف گاز مصرفي طبق فايل پيوست، برابر با 9.964.420.993 ريال (تقريبا) نزديک به يک ميليارد تومان بوده است. قبض گاز شرکت کسرام اومده یه میلیارد😂

#شلعاب نزولی هست و فعلا میره تا جایی که علامت زدم بعدشم خدا به دادش برسه
#شلعاب نزولی هست و فعلا میره تا جایی که علامت زدم بعدشم خدا به دادش برسه

#کرمان روی 63 تومان منتظرش هستیم. سهم در کل زیر 100 تومان ارزشمند و زیر 60 تومن سوپر مفت هست
#کرمان روی 63 تومان منتظرش هستیم. سهم در کل زیر 100 تومان ارزشمند و زیر 60 تومن سوپر مفت هست

#کسرا صد بار گفتم با ستاره شناس و رمل و اصطرلاب نمیشه سهم خرید. روی قیمت 1200 تومن تازه با ستاره شناسی سیگنالش کردن، الان دار
#کسرا صد بار گفتم با ستاره شناس و رمل و اصطرلاب نمیشه سهم خرید. روی قیمت 1200 تومن تازه با ستاره شناسی سیگنالش کردن، الان داره میره به سمت 600 تومن اون جا ارزش بررسی مجدد داره. فعلا هیچی

#وتوس اوضاعش خیلی خرابه و دو تا تارگت نزولیش رو گذاشتم. شکستن اون مثلث بیچاره اش کرد
#وتوس اوضاعش خیلی خرابه و دو تا تارگت نزولیش رو گذاشتم. شکستن اون مثلث بیچاره اش کرد

#شاخص_هموزن شاخص هم وزن در هفتگی اصطلاحا یک ودج ساخته و مشغول فشرده سازیه این ودج 140% صعودی می تونه بسازه برای شاخص هم وزن.
#شاخص_هموزن شاخص هم وزن در هفتگی اصطلاحا یک ودج ساخته و مشغول فشرده سازیه این ودج 140% صعودی می تونه بسازه برای شاخص هم وزن. ساده و مفید بگم : اگر وضعیت بازار یه کم بهتر بشه سهام کوچک تر می توانند یک رشد 200-300% درصدی رو تجربه کنند نتها فعلا تاییدیه نداده و صرفا یک تحلیل هست.

فرق داره کی رییس جمهور آمریکا بشه 😁
فرق داره کی رییس جمهور آمریکا بشه 😁

بورس همون وضعه و هیچ حرف جدیدی نیست

#وسدید تارگت نزولی سهم رو مشخص کردم. متاسفانه قیمت سهم به قیمتش در سال 1380 یعنی 23 سال قبل برگشته!!! این شرکت طبق رای دادگاه
#وسدید تارگت نزولی سهم رو مشخص کردم. متاسفانه قیمت سهم به قیمتش در سال 1380 یعنی 23 سال قبل برگشته!!! این شرکت طبق رای دادگاه مالک شرکت فرآب شناخته شده و از نظر بنیادی واقعا علامت سوال بزرگی داره. اگر این شرکت هیچ کاری نکنه و هیچ سودی نکنه فقط قیمت زمین و دستگاه ها و .... از چند سال پیش تا الان چند برابر شده؟! واقعا این قیمت سهم به نظر شما منطقیه ؟ تارگت نزولش رو هم براتون گذاشتم و هیچ پیشنهادی جهت خریدنش ندارم ولی واقعا جای سواله!

فرزین در پست ریاست بانک مرکزی ابقا شد برای 5 سال!

وضعیت اونایی که طلا دارن تو این روزا😁😁❤️

منتها خودتون می دونید که با یه کندل سبز قرار نیست اتفاق خاصی بیفته. فعلا همچنان خوشبین نیستم

عجب بورس سبزپوشی😁😁

🚫به هر شخصی متخصص گفته نمی شود. شخصی که دانش دارد را دانشمند (ساینتیست) گویند... شخصی که مهارت دارد را ماهر (تکنیسین) گویند.
🚫به هر شخصی متخصص گفته نمی شود. شخصی که دانش دارد را دانشمند (ساینتیست) گویند... شخصی که مهارت دارد را ماهر (تکنیسین) گویند.... شخصی که تجربه دارد را مجرب گویند.... ✅شخص دانشمند ماهر مجرب را متخصص گویند..✅

▪️قیمت شمش ۱ کیلوگرمی از ۶ میلیارد تومان گذشت‌! ▪️ اردیبهشت سال قبل خودرو هایما اس ۷ تقریبا معادل ۱ کیلو طلا بود. امروز با ۱ کیلو طلا میتونید ۳ تا هایما اس ۷ بخرید‌!

#سحرخیز به تارگتش داره می رسه. اون جا تازه جای ورود میشه
#سحرخیز به تارگتش داره می رسه. اون جا تازه جای ورود میشه