بازارآموزان (بورس ایران)
رفتن به کانال در Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
نمایش بیشتر1 013
مشترکین
+124 ساعت
+117 روز
+1430 روز
آرشیو پست ها
Repost from بازارآموزان
#مسئولیت_اجتماعی
یه گروهی از دوستان که مورد اعتماد و تأیید هستن
دارن برای دانشآموزای بیبضاعت و کمبضاعت یه مبلغی جمع میکنن
برای خرید لوازمتحریر
مخصوصاً برای بچههای دبستانی
که کسی بهخاطر مشکلات مالی، از تحصیل محروم نشه و کودکِ کار نشه
لوازمتحریر رو هم با مناسبترین قیمت هماهنگ کردن تهیه کنن
اگه دوس داشتین، شمام میتونین سهیم باشین
شماره کارت:
6219861903988011
به نام فاضل نادری خورشیدی
اگه واریزی داشتین، رسید رو لطفاً به آیدیِ ادمین بفرستین:
@sadmin25
که با واریزیهای شخصیِ صاحبحساب قاتی نشه
دمتون گرم
محکومیت ۱۶۲۴ میلیاردی ایران خودرو بعد از آنچه خصوصی سازی آن اعلام شد بهدلیل گرانفروشی
*مدیرعامل دو ماه و اعضای هیأتمدیره یک ماه برکنار شدند
*واکنش ایرانخودرو: مقصر اصلی قیمتگذاری دستوری است و پیگیری قانونی میکنیم
ایسنا
بارها گفتم، قیمت طلا در ایران بیشتر از قیمت دلار اثر می گیره نه خود اونس طلا.
ده درصد طلا بره بالا خود به خود طلای داخلی هم میره بالا.
بعد این آدم ها با این سطح منطق و .... میان سهم هم معرفی می کنند و ملت هم می خرند😂😂😂
یاد داستان پینوکیو و گربه نره و روباه مکار میفتم که به پینوکیو می گفتن سکه هات رو بکار درخت پول دربیاد😏
#خودرو
پذيرش خودروهاي سواري رانا،سورن و ري را دربورس كالا
با عنایت به درخواست پذیرش خودرو های سواری رانا، ری را و سورن، تولید شرکت ايران خودرو به استحضار میرساند؛ پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و هشتاد و دومین جلسه هیأت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، پذیرش و عرضه این کالا با شرایط زیر در بازار اصلی شرکت بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت. 1- تعهد عرضه سالیانه در بورس، حداقل ١٠٠ درصد تولید سالیانه پس از کسر تعهدات قانونی تعیین گردید. 2- تناوب عرضه حداقل یک بار در ماه تعیین گردید. لازم به ذکر است که عرضه کالای پذیرش شده منوط به درج امیدنامه آن در سایت بورس کالای ایران، ٢ روز قبل از عرضه میباشد و مطابق ماده ١٧ دستورالعمل پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، در صورت عدم عرضه کالای مذکور در بورس ظرف مدت ٦ ماه پس از درج کالا در فهرست نرخهای بورس، پذیرش آن در بورس لغو گردیده و پذیرش مجدد آن منوط به طی فرآیند پذیرش خواهد بود.
نمونه ای از رمل و اصطرلاب و ستاره شناسی افراد مدعی بازار😂😂
فقط بخونید و بخندید
در پایان معاملات امروز 983 میلیارد پول خرد حقیقی از صندوق های طلا خارج شد/ این عدد سومین رکورد خروج پول از صندوق های طلا تا امروز است.
به نظرتون چرا مردم دارن صندوق های طلا می فروشن؟؟
نمای سبز صندوق های طلا
شخصا جز برای نوسان گیری صندوق های طلا رو نمیخرم .
اگر سرمایه تون کم هست و نمیتونید طلای آب شده یا فیزیکی بخرید بهتره از این صندوق های طلا بخرید و واحدهاش رو نگه دارید.
منتها یادتون بیاد که زمان جنگ همین صندوق ها هم غیرقابل خرید و فروش بودند. پس روی نقدشوندگی اینا نمیشه حساب کرد.
Repost from بازارآموزان
یک توصیه دوستانه و برادرانه:
در پیش خرید آپارتمان، خودرو، سکه و هر چیز دیگری که مجبور بشید پولش رو بدین ولی تحویلش بین یک الی چند ماه یا چند سال آینده باشه خودداری کنید.
جهت اطلاع یه نمونه بگم که سایپا قرار بوده آذر 1403خودرو تحویل بده هنوزم نداده و قادر به ایفای تعهداتش نیست.
هر خرید درازمدتی حتی لوازم خانگی فعلا به ضرر شماست.
صبر کنید احتمالا شرایطی بهتر نصیبتون بشه.
افشاگری بابک زنجانی از فرزین:
فرزین ممکنه آدم خوبی باشه اما توانایی نداره یک مدیر ناتوان است!
با فرزین جلسه گذاشتم و گفتم چطور دلار رو کنترل میکنی؟
گفت کانال تلگرامی زدیم
تو اونجا به مردم تلقین میکنیم که دلار میاد پایین
یه بودجه ۸۰ ۱۰۰ میلیاردی هم پشتش گذاشته!/خبرفوری
پ ن : اگر این خبر راست باشه به نظرتون اون پولا رو به کدوم کانالا میدن که میگن دلار پایین میاد و اینا؟ آفرین همون کانال های مزخرف ستاره شناسی و ... که میگن ایران ابرقدرت شده و ...... زمان جنگ هم دیدید که چقدر فعال بودن.
اروپایی ها درخواست فعال سازی مکانیسم ماشه رو دادند.
طی 35 روز آینده رسما فعال شدن یا نشدنش مشخص می شود.
نظر شخصی من این هست که به احتمال بالای 80% فعال خواهد شد.
همچنان توصیه اکید می کنم از سهم داشتن خودداری کنید.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
