بازارآموزان (بورس ایران)
رفتن به کانال در Telegram
حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25
نمایش بیشتر1 013
مشترکین
+124 ساعت
+117 روز
+1430 روز
آرشیو پست ها
#شاخص_کل
در حال تکمیل ریز موج صعودی دوم هست.
روی 2850 مقاومت سفت و سختی داره و احتمال 60-70% از همون جا کله می کنه می ریزه.
برای همین میگیم خر داغ کنی.
معمولا در شرایط این چنینی، دولت تلاش می کنه نشون بده که مکانسیم ماشه چیه؟! هیچ اثری هم از اولش نداشته
تازه بازار از اولش هم بهتر شده
خب
بهتر
همین روند رو ادامه بده
ما هم میگیم تاثیر نداشته
پی نوشت:
و این یعنی آخرین فرصت ورود به جامانده ها
ارزش دلاری بازار بورس ایران رسیده به 55میلیارد دلار.
یکی از کمترین اعداد در طول تاریخ
جل الخالق واقعا
یادتون میاد چقدر تاکید به نداشتن سهم داشتم؟
هزار و یک دلیل داشت این اولیش
حالا پیشنهاد این تحلیل گران و اساتید نابغه چیه؟
عوض این که بگن دانه نوسان سهام رو از مثبت منفی سه تغییر بدین و به حالت عادی برگردونید رفتن پیشهاد دادن که دامنه نوسان صندوق های طلا رو هم مثبت منفی سه کنید تا ملت نوسان نگیرن.
کل بورس کشور به دلار اندازه یه انبار لاستیک تو تگزاس ارزش داره، بعد سه هزارتا تحلیلگر بازار داریم. رسما سیرکه.
#شاخص_کل
حداقل تارگت این ریزش 2110000واحد است.
بعد از اونشم به شرایط بستگی داره که چی بشه.
فعلا به هیچ وجه توصیه ای به خرید سهم ندارم
+1
🟢 بالاخره سکه هم به قلهخودش رسید و حبابش هم این لحظه تا ۱۳ درصد رفته بالا.
حباب طلا گرمی مثبت ۱ درصد و با دلار ۱۰۷۱۰۰ تومان معامله میشه.
میانگین حباب صندوقهای طلا مثبت ۱.۷ درصد.
صندوق عیار تا مثبت ۳ درصد هم حباب مثبت گرفته. به حبابهای صندوقها دقت کنید.
علت این که تکرار می کردم و تاکید می کردم به سهم نخریدن همین بود.
احتمال جنگ اگر قبلا بود یک درصد الان شد 10%
شورای امنیت سازمان ملل تصمیم گرفته است تحریمهایی را که بر اساس توافق هستهای ۲۰۱۵ از ایران برداشته شده بود، دوباره اعمال کند. این تحریمها از تاریخ ۲۷ سپتامبر ساعت ۸ شب به وقت نیویورک اجرایی خواهند شد.
در واقع از 5 مهرماه دوباره تحریم های سازمان ملل برمیگرده و سیاست نفت در برابر غذا و دارو در قبال ایران اجرایی میشه.
هر کشتی که به سمت ایران بیاد هم میتونه مورد بازرسی قرار بگیره و کلا کشور تو یک جور محاصره تمام عیار در میاد.
بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومن پول سهامداران هلدینگ خلیج فارس و مردم خرج بازیکنایی شده که آبروی کشور بردن. البته بماند که هدف اصلی از این خرج ها، دلالی هایی هست که از جیب سهامداران و مردم میشه.
Repost from بازارآموزان
امانوئل مکرون، رئیسجمهور فرانسه، روز پنجشنبه گفت: «مکانیزم بازگشت تحریمهای سازمان ملل علیه ایران (اسنپبک) قطعی و نهایی است.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
