fa
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

رفتن به کانال در Telegram
1 985
مشترکین
-224 ساعت
-87 روز
-530 روز
آرشیو پست ها
artık hiçbir şeyi düzeltmeye çalısmıyorum, öyle mi olmuş? Düzelirse anasını sikiyim

Hangi Takımsınız?
Anonymous voting

Sormuşlar şaire; Hayattaki en büyük yokluk nedir? Şair acı bir tebessümle cevaplamış; Varlığına alıştığınız bir insanın yokluğudur..

Aşktan oğlum bi hoş sağım solum.. sevdim malum ki en güzel huyum..🌚🤍

"Her şey geçer ama her şey unutulmaz..."

"Senden gidememek, sana gelememek.."

başkasını değil sadece seni istedim :(

Âşık - Ebru Gündeş.m4a3.77 MB

Hayırlı bayramlarr 🫶🏻💜
Hayırlı bayramlarr 🫶🏻💜

Hayırlı bayramlarr herkesee💜
Hayırlı bayramlarr herkesee💜

Bana yazamazsın kafana estimi? 😆

"Bilirsin... insan çok Üzgün olduğu zamanlarda güneşin batışını izlemeyi sever"🫂

"Güzelsiniz ama boşsunuz”😆

Az ya da çok değil güzel sevin

Bazen sana kırgın olduğumu unutup özlüyorum...

" Herkes istediği kadar konuşsun. Beni anlayacak insan, oturduğum yerde de beni bulur..”