fa
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

رفتن به کانال در Telegram
1 990
مشترکین
+424 ساعت
+37 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü.

seni sevdiğim halde vazgeçmiştim senden🥲

Mert Demir - Antidepresan.mp39.33 MB

“Sevgim gerçek olmasaydı ağlayabilir miydim?”

NQCy9ZxhJ7o.mp33.61 MB

Buna layık olmadığını bile bile seni hala seven şu kalbime düşmanım.

Ben onu düşünüp gelir diye beklerken onun bittiği iyi oldu demesi🥲.

Bizi olurmuş gibi olması bitirdi.

Bırakma Kendini Kaan Boşnak.mp39.18 MB

Uzatmaya gerek yok, bazen sadece olmaz!

Ama gözlerinde beni görmedim..