fa
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

رفتن به کانال در Telegram
1 985
مشترکین
+124 ساعت
-67 روز
+230 روز
آرشیو پست ها
“Tanıdığım gibi kalsaydın yeterdi..”

Kendi kendini soğutturdun aslanım 😆😆

Ağlardım omzunda (Seni sonsuza kadar sevecekken iki günlük kızların ilgisine kanmasaydın)

En büyük hatam.
En büyük hatam.

Bazı haklar helal edilmez.

Sensizlik gitsin, sen gel..

Adamlık her gün aynı kadına aşık olmaktır...

Herşeyi unut ama aramız düzelsin diye elimden geleni yaptım ben çok çabaladım hatta ilk defa biri için gururumu görmezden gelip çabaladım ama olmadı yetemedim ben sana.

طوال حياتي لم يلفت انتباهي شخص متاح للجميع مجرد ما انظر له يراودني شعورًا بالقرف”

Dedubluman gunu gelir.mp32.39 MB

Bana iyi gelende, zarar verende sendim.

Sevgi hak edende güzel durur :)

Uzağız ve bunun kilometrelerle hiçbir alakası yok.

Uyuyunca geçmeyecek yaralar bıraktın bana.