fa
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

رفتن به کانال در Telegram
1 992
مشترکین
+424 ساعت
+37 روز
-430 روز
آرشیو پست ها
Olmuyorsa zorlamayın. Bazıları unutulmayı ,sevilmekten daha çok hak eder

“Artık kendime odaklandım nankörler için yeterince şey yaptım”

Tanıştığınız herkes size bi şeyler öğretecek.

her şey ilk haliyle ne kadar güzeldi ve her şey ne kadar da ilk haliyle kalamadı dimi..

9lviw423oFg.m4a3.33 MB

Varlığından ne gördükki yokluğun koysun…

Bazı şeyler kalbimi kırar ama., bakış açımı değiştirir..

Masal kitabı gibisin,okuması güzel inanması zor..

“Bir şeyden çok eminim, kendimi üzdüğüm kadar kimseyi üzmedim hayatta..”

1:14 Benimde elimi bir başkası tutabilir..

Canın yanmış, gülümsemişsin kimse anlamamış.

Tipten Daha Önemli Şeyler Var, -Mesela Karakter

Dışı neşe saçsan, içi harabe olan kişi :)

bir olmak lazim en azından biri için :)