fa
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

رفتن به کانال در Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Linuxor ?

کانال Linuxor ? (@linuxor) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 25 847 مشترک است و جایگاه 5 256 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 13 133 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 25 847 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 885 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 23 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 37.50% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 23.71% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 9 690 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 6 128 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 3 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

25 847
مشترکین
+2324 ساعت
+1247 روز
+88530 روز
آرشیو پست ها
Linuxor ?
25 857
الان که درباره گرفتن شغلتون توسط هوش مصنوعی حرف می‌زنید یه زمانی کامپایلر ها با بی رحمی شغل یه عده رو گرفتن ! @Linuxor
الان که درباره گرفتن شغلتون توسط هوش مصنوعی حرف می‌زنید یه زمانی کامپایلر ها با بی رحمی شغل یه عده رو گرفتن ! @Linuxor

Linuxor ?
25 857
توزیع لینوکسی زورین گفته توی دو روز 100 هزار ویندوزی بهش مهاجرت کردن علت اصلی مهاجرت ویندوزی ها بخاطر پایان بروزرسانی ویندوز
توزیع لینوکسی زورین گفته توی دو روز 100 هزار ویندوزی بهش مهاجرت کردن علت اصلی مهاجرت ویندوزی ها بخاطر پایان بروزرسانی ویندوز 10 بود که چند روز پیش مایکروسافت به کاربران پیشنهاد داد به ویندوز 11 مهاجرت کنن اما گویا به سمت لینوکس مهاجرت کردن. زورین یکی از توزیع های بر پایه اوبونتوعه که با ظاهر کاربرپسندی که داره توجه خیلی از کاربر هارو به خودش جلب کرده. @Linuxor

Linuxor ?
25 857
Repost from N/a
فکر کن از صفر شروع کنی، و چند ماه بعد یه وب‌سایت واقعی بسازی که می‌شه بهش افتخار کرد 🌐 این جادوی پایتون و جنگوئه. و این جادو
فکر کن از صفر شروع کنی، و چند ماه بعد یه وب‌سایت واقعی بسازی که می‌شه بهش افتخار کرد 🌐 این جادوی پایتون و جنگوئه. و این جادوییه که توی بوت‌کمپ دانشکار تجربه‌ش می‌کنی. 🍂این آذر بوت‎‌کمپ پایتون جنگو دانشکار رو شرکت کن و اولین وبسایت واقعیت رو ۵ ماه بعد بساز: 🔗https://dnkr.ir/2rwMz

Linuxor ?
25 857
یه نفر توی بازی ماینکرف یه مدل زبانی ساخته که باهاش می‌شه چت کرد! مدلش 5 میلیون پارامتر داره و روی مجموعه‌داده‌ای به اسم TinyChat آموزش داده شده که شامل گفت‌وگوهای ساده‌ی انگلیسی هستش. بیشتر وزن‌های مدل به 8 بیت کوانتیزه شدن، ولی وزن‌های embedding و LayerNorm به‌ترتیب توی 18 و 24 بیت ذخیره شدن. وزن‌های کوانتیزه‌شده توی صدها فایل جداگانه تقسیم شدن که هر کدمشون مربوط به یه بخش از ROM توی ساختار بازی ماینکرفتی هستش. @Linuxor

Linuxor ?
25 857
ایده استارتاپی : جا کلیدی س‌پی‌یو (سی‌پی‌یو های قدیمی خیلی ارزون و حتی کیلویی فروخته می‌شن) @Linuxor ~ samirande_
ایده استارتاپی : جا کلیدی س‌پی‌یو (سی‌پی‌یو های قدیمی خیلی ارزون و حتی کیلویی فروخته می‌شن) @Linuxor ~ samirande_

Linuxor ?
25 857
وب و مرورگرا خیلی خوب پیشرفت کردن، یه زمانی توی CSS ‌چیدمان flexbox مشکل داشت و مرورگرا مشکلات عجیبی می‌خوردن حتی بهش می‌گفتن
وب و مرورگرا خیلی خوب پیشرفت کردن، یه زمانی توی CSS ‌چیدمان flexbox مشکل داشت و مرورگرا مشکلات عجیبی می‌خوردن حتی بهش می‌گفتن flexbugs بعد حتی واسش ریپو هم درست کردن که مشکلات چین و چه خاکی تو سرمون بریزیم اگه دوست دارین اینجارو بخونید چیزای جالبی می‌بینید (همه مشکلات الان رفع شدن) github.com/philipwalton/flexbugs @Linuxor

Linuxor ?
25 857
Repost from N/a
رفقا بازی پاسور آوردم با رفیقاتون بازی کنین عشق کنین😉❤️ مخصوص آخر شبا و ویس چت فعال توی گروه🔥 @PlayLabBot
رفقا بازی پاسور آوردم با رفیقاتون بازی کنین عشق کنین😉❤️ مخصوص آخر شبا و ویس چت فعال توی گروه🔥 @PlayLabBot

Linuxor ?
25 857
یه چیزی بهتون بگم توی دوران دانشگاه حواستون باشه اشتباه منو نکنید. دیدین توی این فروما و گروه های کامیونیتی مثلا یکی میاد میگه من انگولار کار میکنم یکی میگه مثلا من اکسپرس بعد خیلی راحت ممکنه باهم کانکشن بگیرن و یه کار مشترکی انجام بدن. اما این توی فضای آکادمیک flex حساب می‌شه که بیاین از رزومتون جایی بگین (flex یعنی انگار دارید خودتونو به نمایش می‌زارید که من بلدم شما بلد نیستید) من چند بار قشنگ احساس کردم که نباید زیاد درباره خودم بگم و اخرش هم نتونستم کانکشن خوبی پیدا کنم حس میکردم تو دلشون می‌گفتن ایششش اینو... یه رفیق بدبختی هم داشتم اون بدبخت رزومشو تریلی نمی‌کشید توی چند از این فریمورک هایی که الان به عنوان مهارت تو رزومه می‌زنید اون کانتریبیوتر بود، خودشو زده بود به اوسگولیت می‌گفت من کامپیوتر هم بلد نیستم روشن کنم😂😂😂😂😂 @Linuxor

Linuxor ?
25 857
با این ابزار جالب می‌تونید سرویس و سایت و API هاتون رو مانیتور کنید، خوبیش اینه که روی خود گیتهاب اکشنز اجرا می‌شه و نیازی به
با این ابزار جالب می‌تونید سرویس و سایت و API هاتون رو مانیتور کنید، خوبیش اینه که روی خود گیتهاب اکشنز اجرا می‌شه و نیازی به سرور مجزا ندارید و وقتی قطعی (downtime) شناسایی بشه GitHub به‌صورت خودکار یک Issue باز می‌کنه و بعد از رفع مشکل اون رو می‌بنده. اینطوری هیچ هزینه ای هم به سرویس های واسط نمی‌دین، آموزش استفادش هم از این لینک دنبال کنید : upptime.js.org/docs @Linuxor

Linuxor ?
25 857
من حیف کامپیوتری ام اگه برقی بودم UX این محافظ های سه راهی برق رو درستش می‌کردم؛ یعنی چی برای برای بار اول که خطری وجود نداره باید 30 ثانیه کاربر معطل بشه، درستش اینه که یه حافظه داشته باشه از قطعی دوم کاربرو معطل کنه. @Linuxor

Linuxor ?
25 857
فکر میکنی دنیا تموم شده و دیگه هیچ چیزی برای یادگیری وجود نداره تا اینکه یه تگ جدید توی HTML پیدا می‌کنی... @Linuxor

Linuxor ?
25 857
اگه برای وب اپلیکیشنت دنبال یه لایبری فرانت می‌گردی که راحت باشه و حوصله ری اکت و انگولار و... رو نداری mithril رو تست کن کلا
اگه برای وب اپلیکیشنت دنبال یه لایبری فرانت می‌گردی که راحت باشه و حوصله ری اکت و انگولار و... رو نداری mithril رو تست کن کلا 10 کیلوبایته و خیلی امکانات خوبی بهت می‌ده و می‌تونی باهاش Singe Page Application (برنامه وبی که یه صفحس و روی عناصرش کلیک می‌کنی صفحه آپدیت می‌شه بجای اینکه بره صفحه جدید) بسازی mithril.js.org @Linuxor

Linuxor ?
25 857
Repost from N/a
پرکاربردترین زبان برنامه‌‌نویسی توی یک سال اخیر چی بوده؟ امسال کوئرا دوباره یه نظرسنجی بزرگ طراحی کرده تا با کمک خودِ برنامه‌نویس‌ها به این سؤال‌ها جواب بدیم. تو هم به‌عنوان بخشی از این جامعه، با چند دقیقه وقت گذاشتن می‌تونی اثر بزرگی بذاری. نتایج این نظرسنجی هم باهات به اشتراک گذاشته میشه. 🔗 https://quera.org/r/gneea

Linuxor ?
25 857
توی این سایته می‌تونید کد بنویسید در لحظه خروجی اسمبلیش رو ببینید هم برای بهینه سازی هم برای فهم رابطه بین کد سطح بالا و سطح
توی این سایته می‌تونید کد بنویسید در لحظه خروجی اسمبلیش رو ببینید هم برای بهینه سازی هم برای فهم رابطه بین کد سطح بالا و سطح پایین کاربرد داره : godbolt.org @Linuxor

Linuxor ?
25 857
اینکه مغز انسان تونسته یه هوش مصنوعی بسازه برای مغز تحسین بر انگیزه نه برای چیزی که ساخته. فکر کنید یه جسمی (مغز) چقدر باید از بین مسیر های ممکن مسیری رو بره که بتونه یه چیزی بسازه که شبیه به خودش کار می‌کنه. مغز ما یه meta-learning فوق پیشرفتس؛ یعنی اینکه می‌تونه یاد بگیره که چطوری یاد بگیره نه اینکه فقط یه کار مشخص رو یاد بگیره‌. @Linuxor

Linuxor ?
25 857
براتون تاحالا سوال شده چطوری OSINT می‌کنن؟ OSINT یعنی پیداکردن اطلاعات بیشتر راجع به یه چیزی با منابع عادی اینترنته مثلا با ع
براتون تاحالا سوال شده چطوری OSINT می‌کنن؟ OSINT یعنی پیداکردن اطلاعات بیشتر راجع به یه چیزی با منابع عادی اینترنته مثلا با عکس یا ایمیل یه شرکت یا شخص ببینید توی چه سایت های دیگه بوده و اطلاعات بیشتری راجع بهش در بیارید. (قانونی) اینجا یه لیست بزرگ از منابع OSINT جمع آوری شده که خیلی کمکتون می‌کنه (دقت کنید از اطلاعات پابلیک اینترنت داره استفاده می‌کنه و قانونیه و بیشتر برای گردآوری اطلاعات استفاده می‌شه تا هدف آسیب رسوندن به کسی و همچنین فقط برای کاربرا استفاده نمی‌شه مثلا مثل عکس بالا می‌تونید روی دامین یا ایپی یه سایت و یا حتی اسم یه شرکت این کارو کنید) github.com/jivoi/awesome-osint @Linuxor

Linuxor ?
25 857
Repost from N/a
دوره جامع پایتون: مقدماتی تا پیشرفته 🗓شروع دوره: 26 مهر 🎁 تخفیف ویژه برای دانشجویان، فرصتی بی‌نظیر برای شما! 🔥 آموزشی که شما را به برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل می‌کند و در بازار کار به شما رقابت‌پذیری بیشتری می‌دهد. همچنین برای اپلای‌های شغلی و تحصیلی شما را برتر می‌کند و به راه‌اندازی استارت‌آپ‌های شگفت‌انگیز کمک می‌کند. ⏰ 140 ساعت آموزش مجازی، با بیش از 25 پروژه و مینی‌پروژه برای تسلط کامل! 🌟 سرفصل‌های دوره شامل: 💻 تسلط بر کدنویسی پایتون 💻 علوم داده با پایتون 💻 محاسبات علمی با پایتون 💻 یادگیری ماشین با پایتون 💻 طراحی بازی و اپلیکیشن با پایتون 💻 ساخت بلاک‌چین و ارز دیجیتال با پایتون 💻 هک و امنیت با پایتون 💻 طراحی سایت با پایتون 🎁 همراه با هدایای ویژه، از جمله پکیج کسب درآمد از پایتون! همین حالا شروع کنید و بهترین نسخه خود را با ما کشف کنید! 💥🚀🔥 🌟 به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا این فرصت را از دست ندهند! 🌟 👨‍🏫برگزارکننده: شرکت آتی پژوهش امیرکبیر @kargah2018 👩‍🎓جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر @apa_admin12

Linuxor ?
25 857
ماشین مخصوص برنامه نویس ها؛ دارای میز کار @Linuxor
ماشین مخصوص برنامه نویس ها؛ دارای میز کار @Linuxor

Linuxor ?
25 857
می‌دونستین Sqlite یه نسخه توزیع شده داره که بهش می‌گن Rqlite باهاش می‌تونید توزیع شده SQL رو اجرا کنید مثلا اگه یه گره دیتاش خراب شد سیستم در دسترس باشه به درد IoT یا اینترنت اشیاء می‌خوره (مثلا یه عالمه سنسور دارید می‌خواید اگه یکیشون مشکل پیدا کرد کل سیستم خراب نشه و حتی اطلاعاتشون هم خودکار باهم سینک بشه) @Linuxor

Linuxor ?
25 857
با این ابزار دسکتاپ می‌تونید اپلیکیشن های ری‌اکت و ری‌اکت نیتیوی رو inspect کنید و حتی تغییر بدید از قسمت ریلیز ها هم ‌تونید نسخه ویندوز و مک و لینوکسش رو دانلود کنید : github.com/infinitered/reactotron @Linuxor