درونگرای اجتماعی
رفتن به کانال در Telegram
وطن عشق من، هموطن جان من. زنده باد آزادی، پاینده باد ایران. 💚🤍❤️ https://telegram.me/BChatsBot?start=sc-dbRNAn3WT2
نمایش بیشتر930
مشترکین
-124 ساعت
-147 روز
-2330 روز
در حال بارگیری داده...
کانالهای مشابه
ابر برچسبها
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+43
در 5 کانالها
مه '26
+34
در 3 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+18
در 5 کانالها
Get PRO
مارس '26
+4
در 2 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+23
در 1 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+25
در 10 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+109
در 15 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+467
در 20 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+132
در 16 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+65
در 9 کانالها
Get PRO
اوت '25
+120
در 3 کانالها
Get PRO
ژوئیه '25
+68
در 7 کانالها
Get PRO
ژوئن '25
+112
در 14 کانالها
Get PRO
مه '25
+104
در 9 کانالها
Get PRO
آوریل '25
+78
در 2 کانالها
Get PRO
مارس '25
+117
در 5 کانالها
Get PRO
فوریه '25
+151
در 6 کانالها
Get PRO
ژانویه '250
در 7 کانالها
Get PRO
دسامبر '24
+42
در 7 کانالها
Get PRO
نوامبر '24
+78
در 5 کانالها
Get PRO
اکتبر '24
+25
در 7 کانالها
Get PRO
سپتامبر '24
+27
در 3 کانالها
Get PRO
اوت '24
+18
در 2 کانالها
Get PRO
ژوئیه '24
+55
در 5 کانالها
Get PRO
ژوئن '24
+70
در 2 کانالها
Get PRO
مه '24
+50
در 2 کانالها
Get PRO
آوریل '24
+34
در 5 کانالها
Get PRO
مارس '24
+74
در 4 کانالها
Get PRO
فوریه '24
+30
در 3 کانالها
Get PRO
ژانویه '24
+70
در 6 کانالها
Get PRO
دسامبر '23
+161
در 8 کانالها
Get PRO
نوامبر '23
+105
در 5 کانالها
Get PRO
اکتبر '23
+467
در 1 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 25 ژوئن | 0 | |||
| 24 ژوئن | +1 | |||
| 23 ژوئن | +1 | |||
| 22 ژوئن | +2 | |||
| 21 ژوئن | 0 | |||
| 20 ژوئن | 0 | |||
| 19 ژوئن | 0 | |||
| 18 ژوئن | 0 | |||
| 17 ژوئن | +2 | |||
| 16 ژوئن | +1 | |||
| 15 ژوئن | +8 | |||
| 14 ژوئن | 0 | |||
| 13 ژوئن | 0 | |||
| 12 ژوئن | 0 | |||
| 11 ژوئن | +1 | |||
| 10 ژوئن | +2 | |||
| 09 ژوئن | 0 | |||
| 08 ژوئن | +1 | |||
| 07 ژوئن | +19 | |||
| 06 ژوئن | 0 | |||
| 05 ژوئن | +1 | |||
| 04 ژوئن | +1 | |||
| 03 ژوئن | 0 | |||
| 02 ژوئن | +1 | |||
| 01 ژوئن | +2 |
پستهای کانال
سلامم چطوریی؟
من ی گربه اندازه نخود برای واگذاری دارم اگر کسی رو از تهران یا کرج میشناسین که میتونه مامان خوبی واسش باشه لطفا بهم بگین.
اسمش تافی
تقریبا ۲ ماهشه
اندازه کف دست کاملا تو جیبی
دخترم هستتتت اکوری پکوریی
@ainickodan
اینم آیدیم
| 2 | Morteza-Pashaei-Negarane-Mani-(Mahe-Asal)-256.mp3 | 125 |
| 3 | اگر چنلی دارید، میتونید این پیام رو فوروارد کنید چنلهاتون و هروقت خواستید ثبت سفارش کنید، تخفیف بگیرید.🧚🏻♀️ | 141 |
| 4 | شاید یکسری از شما ندونید ولی من شاپ لوازم آرایشی بهداشتی دارم و خودم همه محصولات رو براتون تهیه میکنم. همه محصولات کاملا اورجینال هستند و خیالتون راحت باشه.
بعد از حدود ۶ ماه، دیروز دوباره فعالیت رو شروع کردم و دارم تخفیفات برندهای مختلف رو براتون میذارم.💕
https://t.me/teresaashop 🎀 | 192 |
| 5 | حرف زدن باهاتون چسبید به جونم.
الان هم یکی از نمرههام اومد، ۱۷ گرفتم و خیلی خوشحال شدم.
مرسی ازتون که بودید.💕 | 39 |
| 6 | این رو دوست داشتم. | 42 |
| 7 | یه فیلم معرفی میکنی که حال خوب کن باشه ؟ | 44 |
| 8 | دنبال برگشتن صمیمیتهای از دست رفته نباشید. اگر صمیمیت واقعی وجود داشت، طوری پیش نمیرفت که از دست برن.
دنبال پیدا کردن آدمهای جدید هم زیاد نباشید خصوصا برای پارتنر. نیاز نیست حتما شما دنبالش باشید، خودش یه روزی یه جایی میاد سراغتون.
تمرکزتون رو خودتون و کارهای خودتون باشه. پیشرفت کنید، به خودتون برسید، اون آدمها هم خودشون پیداشون میشه. قول میدم.💕 | 49 |
| 9 | من ترجیح میدم برنگردن. | 50 |
| 10 | صمیمیت های از دسته برمیگردن یا نه؟ | 50 |
| 11 | چشم، شما باشید زود زود میام.💕
خیلی دوست دارم بیشتر باهاتون حرف بزنم، جو ارتباطیمون صمیمیتر شه و بیشتر از هر دری باهم حرف بزنیم. | 48 |
| 12 | خانومی بیشتر ناشناس بیا | 47 |
| 13 | من از اسلام بدم اومد. از جمهوری اسلامی متنفر شدم. از هرچیزی که به این دو تا مربوطه، نفرت دارم.
و نیاز دارم وجود خدا یا یک نیرویی رو باور داشته باشم.
و بنظرم همه چیز تقصیر خدا نیست. نظر شخصیه.💕 | 46 |
| 14 | https://t.me/tesamiyy/12788
چی شد که به این باور رسیدی؟
این که این قدر ظلم شد مثلا به بچه هامون تو ۱۸ و ۱۹ دی باعث نمیشه از خدا بدت بیاد که چرا کمک نکرد؟ | 48 |
| 15 | بستگی داره کی باشه.
من کلا ۴،۵ تا دوست صمیمی دارم که بیشتر با اونا حرف میزنم.
گاهی وقتها کمتر حرف میزنیم باتوجه به شرایط و زندگی شخصی هرکدوممون ولی خب برای بقیه روابط ترجیح میدم اگر دوری از سمت اونها بوده، من هم فاصله رو حفظ کنم. | 44 |
| 16 | اگه تو و یکی از دوستات چند ماه باهم اصلا حرف نزده باشین و یه مقدارم از هم فاصله گرفته باشین تو تلاش میکنی که اون صمیمیت و رابطه رو بر گردونی؟ | 42 |
| 17 | به نسبت کشورهای دیگه، بله ولی در کل خیلی هم کم نیستن. | 43 |
| 18 | https://t.me/tesamiyy/12784
ایرانی اونجا کمه؟ | 55 |
| 19 | من وجود خدا رو باور دارم. | 53 |
| 20 | به نظرت خدا وجود داره؟
من اینجوریم که نمیتونم بپذیرم خدا وجود نداره(نیاز دارم که فکر کنم یه کسی هست) ، ولی هرچی فکر میکنم دنیا اونقدر بی عدالته که وجود خدا برام قابل فهم نیست | 53 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
