fa
Feedback
Nataresya Preset

Nataresya Preset

رفتن به کانال در Telegram

Preset free

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
2 288
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
-1130 روز

در حال بارگیری داده...

ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
نوامبر '25
نوامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
اکتبر '25
+2 299
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
11 نوامبر0
10 نوامبر0
09 نوامبر0
08 نوامبر0
07 نوامبر0
06 نوامبر0
05 نوامبر0
04 نوامبر0
03 نوامبر+1
02 نوامبر0
01 نوامبر0
پست‌های کانال
Salam and peace guys! There you go kalau nak purchase the 5 in 1 preset (Dng & Xmp ) . 5 preset ni both indoor & outdoor boleh pakai. Tapi bukan tempat yang terlalu gelap. Link to purchase : https://s.shopee.com.my/9fAgvh56CP

2
Kodak 2.dng
0
3
Salam Hai! 📸 lama tak share apa-apa kat sini. Tapi bukan hilang okay, cuma hidup tengah macam roller coaster. Kodak 2 preset+1
Salam Hai! 📸 lama tak share apa-apa kat sini. Tapi bukan hilang okay, cuma hidup tengah macam roller coaster. Kodak 2 preset (format DNG) dah drop will drop here. Tone dia ada rasa nostalgic, ala-ala film yang chill-chill tu. Aku dah setting elok-elok untuk mobile user jadi yang edit pakai phone pun boleh terus layan. Macam biasa, preset ni free je. Tak perlu buat apa-apa pun, just enjoy. Tapi aku dah ade jual preset wedding signature for dekstop & mobile. Wedding signature 5 in 1 bundle pack! Japgi aku up kat sini. Hehe Tapi kalau korang pakai, jangan lupa tag aku kat IG—nak juga tengok hasil edit korang.
0
4
❤️❤️
0
5
Hai gais! I plan to have a studio talk on how basic editing on lightroom, applying preset dan apa pemula seorang photographer+3
Hai gais! I plan to have a studio talk on how basic editing on lightroom, applying preset dan apa pemula seorang photographer! It is free session. Planning on may juga, weekend, i bagi free preset and terus ajar how to apply and adjust, whats important on editing. 10 seats available. Sambil2 tu boleh la play around dengan studio light dekat studio. 😬 Kalau on, let me post a date! More details on that
0
6
Eid-2.dng
0
7
Yang ni pulak warnanya agak vibrant dan ceria. Boleh try tepek tau 🌝
Yang ni pulak warnanya agak vibrant dan ceria. Boleh try tepek tau 🌝
0
8
Eid-1.dng
0
9
Preset ni boleh je nak pakai both indoor and outdoor punya gambar. 🤟🏻 Depends. Cuma kena adjust kat “exposure” kalau rajin.
Preset ni boleh je nak pakai both indoor and outdoor punya gambar. 🤟🏻 Depends. Cuma kena adjust kat “exposure” kalau rajin.
0
10
Dah terlambat ke nak bagi preset ? 🌝
0
11
🤓🤓
0
12
Nak buat preset raya ah !
0
13
Ade few lagi grading camni, minat kers
0
14
Boleh try preset ni. To be honestly, preset ni aku belum try kat iphone punya gambar. Gambar dalam tu diambil menggunakan kamera canon. 😙
0
15
بدون متن...
0
16
Kodak 1.dng
0