fa
Feedback
فارماسی تایم 💊

فارماسی تایم 💊

رفتن به کانال در Telegram

💊کانال اختصاصی دانشجویان و فارغ التحصیلان داروسازی💊 پل ارتباطی جهت ارسال مطلب و #تبلیغات: 👇 @pharmacytimeee لینک پیام ناشناس به کانال فارماسی تایم: https://t.me/HarfBeManBOT?start=HBM12415848

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام فارماسی تایم 💊

کانال فارماسی تایم 💊 (@pharmacytimee) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 16 050 مشترک است و جایگاه 1 503 را در دسته پزشکی و رتبه 20 448 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 16 050 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 200 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 23.69% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 19.64% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 802 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 3 152 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 148 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند دانشکده, علم, داروسازی, داروخانه, داروساز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
💊کانال اختصاصی دانشجویان و فارغ التحصیلان داروسازی💊 پل ارتباطی جهت ارسال مطلب و #تبلیغات: 👇 @pharmacytimeee لینک پیام ناشناس به کانال فارماسی تایم: https://t.me/HarfBeManBOT?start=HBM12415848

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته پزشکی تبدیل کرده‌اند.

16 050
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+397 روز
+20030 روز
آرشیو پست ها
#پیام_ناشناس دانشکده داروی عزیز و دوست داشتنی زابل فقططط امتحانات 17 و 18 ام رو کنسل کرده ☺️و قراره ما توی 3 روز بعد از امتحانات پایان ترم صبح ها بریم امتحان دروس عملی و عصر ها کلاسشون... از همین جا تشکر ویژه میکنیم از دست اندر کاران چیدن امتحانات دانشگاه خداقوت ک دانشجو براتون یک جوک بیشتر نیست

#پیام_ناشناس در ادامه ی صحبت اون دانشجویی که درباره علوم دارویی رو گفته بودن : همیشه در راستای عذاب دانشجو کار میکنن جا داره چند تا شاهکار دیگه از این دانشکده و مسئولینش بگیم ۱. همه دانشکده ها با تعویق امتحانات موافقت کردن اما دانشگاه آزاد گفته از ۶ تیر بیاید امتحان بدین؛ ۱۱ تیر برید تا ۲۰ تیر دوباره بیستم برگردین تا مرداد امتحان بدین کلاس کارآموزی و عملیامون بمونه بعد امتحانات بریم ، بعد امتحان اونا رو شهریور بگیریم ازتون آیا شما چیزی جز یک سیرک مشاهده میکنید؟! ۲. معاونت اموزشی دانشکده علوم دارویی ؛ رشته ش دکتری صنایع غداییه و با دانشکده و رشته خودش که بغل دانشگاه ماست مدام مقایسه میکنه اقا دم بچه های صنایع غذایی گرم ایشالا که همیشه تو زمینه خودشون بدرخشن و کلی ادم خفن از همین رشته دوست خودمن که اونقدر زحمت کشیدن که پذیرش از دانشگاه های خفن خارج کشور گرفتن ولی این آقا عقده دکتر داروساز شدن داره ، سر چیدن امتحانات برگشته تو جواب اعتراض بچه ها گفته : ما وقت نداریم اگه بازه داشتیم فارماکولوژی ۱ تا ۶ رو بگو من همونجا میذارم معاون آموزشی داروسازی از تعداد دروس فارما تو چارت خبر نداشت😂🫤 ۳. نمااینده ها بهش گفتن دانشگاه آزاد باید زودتر خبر بده؛ خوابگاه و سلف نداریم که بتونن واسه امتحان خودشونو برسونن خودشونو ؛ به مسئولین انتقال بده که حتی بستر اموزشی مناسب نداشتن خودشون پول جمع کردن تو ورودیاشون که اشتراک بخرن تو داناپلاس و این چیزا کلاس مجازی برگزار کنن مطرح کن یا مجازی شه یا تایم امتحانات رو مثل سایر دانشگاه عقب بندازن که همه بتونن برای ارزشیابی اماده شن چی بهشون نگفته باشه خوبه؟! بهشون گفتن : ما مثل دانشکده های دولتی تو پول نفت شریک نیستیم وسعمون همینقدره به بزرگی خودتون ببخشید شما فک کن معاون دانشکده داروسازی آزاااد که ترمی خداتومن شهریه میگیرن؛ تا شهریه ندن نمیذارن انتخاب واحد کنی یا کارت ورود به جلسه امتحان بهت نمید ه، اینو گفتههههه مغز آدم سوت میکشه که با چه رویی اینو گفتن علوم دارویی آزاد تهران ماشالا سطح امتحانات در حد آکسفورد امکانات و  مسئولین و تصمیماتشون در حد .... اقا و خانمای رییس علوم پزشکی آزاد تهران حواستون باشه دارین دانشجوهایی که چرخ این دانشگاه باهاش میچرخه و این دانشگاه خونه دومشونه رو علیه خودتون میکنید عواقب خوبی نداره از ما گفتن

#پیام_ناشناس در ادامه ی صحبت اون دانشجویی که درباره علوم دارویی رو گفته بودن : همیشه در راستای عذاب دانشجو کار میکنن جا داره چند تا شاهکار دیگه از این دانشکده و مسئولینش بگیم ۱. همه دانشکده ها با تعویق امتحانات موافقت کردن اما دانشگاه آزاد گفته از ۶ تیر بیاید امتحان بدین؛ ۱۱ تیر برید تا ۲۰ تیر دوباره بیستم برگردین تا مرداد امتحان بدین کلاس کارآموزی و عملیامون بمونه بعد امتحانات بریم ، بعد امتحان اونا رو شهریور بگیریم ازتون آیا شما چیزی جز یک سیرک مشاهده میکنید؟! ۲. معاونت اموزشی دانشکده علوم دارویی ؛ رشته ش دکتری صنایع غداییه و با دانشکده و رشته خودش که بغل دانشگاه ماست مدام مقایسه میکنه اقا دم بچه های صنایع غذایی گرم ایشالا که همیشه تو زمینه خودشون بدرخشن و کلی ادم خفن از همین رشته دوست خودمن که اونقدر زحمت کشیدن که پذیرش از دانشگاه های خفن خارج کشور گرفتن ولی این آقا عقده دکتر داروساز شدن داره ، سر چیدن امتحانات برگشته تو جواب اعتراض بچه ها گفته : ما وقت نداریم اگه بازه داشتیم فارماکولوژی ۱ تا ۶ رو بگو من همونجا میذارم معاون آموزشی داروسازی از تعداد دروس فارما تو چارت خبر نداشت😂🫤 ۳. نمااینده ها بهش گفتن دانشگاه آزاد باید زودتر خبر بده؛ خوابگاه و سلف نداریم که بتونن واسه امتحان خودشونو برسونن خودشونو ؛ به مسئولین انتقال بده که حتی بستر اموزشی مناسب نداشتن خودشون پول جمع کردن تو ورودیاشون که اشتراک بخرن تو داناپلاس و این چیزا کلاس مجازی برگزار کنن مطرح کن یا مجازی شه یا تایم امتحانات رو مثل سایر دانشگاه عقب بندازن که همه بتونن برای ارزشیابی اماده شن چی بهشون نگفته باشه خوبه؟! بهشون گفتن : ما مثل دانشکده های دولتی تو پول نفت شریک نیستیم وسعمون همینقدره به بزرگی خودتون ببخشید شما فک کن معاون دانشکده داروسازی آزاااد که ترمی خداتومن شهریه میگیرن؛ تا شهریه ندن نمیذارن انتخاب واحد کنی یا کارت ورود به جلسه امتحان بهت نمید ه، اینو گفتههههه مغز آدم سوت میکشه که با چه رویی اینو گفتن علوم دارویی آزاد تهران ماشالا سطح امتحانات در حد آکسفورد امکانات و مسئولین و تصمیماتشون در حد .... اقا و خانمای رییس علوم پزشکی آزاد تهران حواستون باشه دارین دانشجوهایی که چرخ این دانشگاه باهاش میچرخه و این دانشگاه خونه دومشونه رو علیه خودتون میکنید عواقب خوبی نداره از ما گفت

🎉جشن فارغ التحصیلی ورودی۹۹ دانشکده داروسازی ساری👍
🎉جشن فارغ التحصیلی ورودی۹۹ دانشکده داروسازی ساری👍

جشن فارغ التحصیلی ورودی۹۹ دانشکده داروسازی ساری 😍
جشن فارغ التحصیلی ورودی۹۹ دانشکده داروسازی ساری 😍

#پیام_ناشناس دخترای دارو ۴۰۴ شیراز فقط یک نفر خوشگل توشون هست که مال خودمه ، خانوم N پ ن : برو درستو بخون بچه جون ۴۰۴ ایای پر حاشیه

#پیام_ناشناس علوم دارویی و علوم پزشکی ازاد هم از 6ام شروع میکنه امتحانارو و یکمم کوتاه نیومدن که از 20 شروع کنن همکاری با دانشجو صفر واقعا در این شرایط🤦‍♂️

#پیام_ناشناس ما علوم داروییا همه به صورت کاملا مضحکانه یک هفته میریم امتحان میدیم ده روز این وسط ول معطلم بعد دوباره بقیه امتحانا نتونستن این یک هفته ارو هم بندازن همون بیستم به بعد

#پیام_ناشناس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس گفته به خاطر مراسم تشییع امتحانا از 22 م برگزار میشه ولی دانشکده داروسازیش اومده گفته چون ما ماهیت دروسمون فرق داره از همون تاریخ قبلی و 10 م برگزار میشه 😂

#پیام_ناشناس سلام درخصوص تعویق امتحانا تو شرایطی که اکثر دانشکده‌ها امتحاناتشون از ۲۰ تیر شروع می‌شه دانشکده‌ی علوم دارویی پاشو کرده تو یه کفش و اصراااار داره که امتحانا از همون ۶ تیر شروع شه و اون وسط گپ ۱۳ تا ۱۸ بمونه😑😑 من نمی‌دونم این دانشکده چرا همیشه باید در راستای آزار دانشجو فقط تلاش کنه

💥چه خبره🚨 🔴 بیش از ۲۵۰۰ داروساز در ربات کاربردی فارماسی تایم👀🎉 @pharmacy_time_bot
💥چه خبره🚨 🔴 بیش از ۲۵۰۰ داروساز در ربات کاربردی فارماسی تایم👀🎉 @pharmacy_time_bot

‼️☄️هر آنچه برای داروخانه نیاز دارین تو این ربات میتونین پیدا کنین☄️‼️🔽 @pharmacy_time_bot

#پیام_ناشناس خانوم ورودی 401 دارو شیراز، ( ادرس دقیق تر همون که .... مشکی داره) خیلی ازت خوشم میاد ، ورودی .... هستم بیا بگو جوابم مثبته👍 نیا بگو جوابم منفیه👎

#پیام_ناشناس 👋🏻 به پراتیکی که میگه ۱۳ تا ۱۵، برگه در عدم حضور مسول فنی نسخه پیچیده نمی شود زدم به دیوار، این ۲ ساعت بین شیفت عصر و صبح رو برو بیرون دور بزن اگر میخوای یا استراحت کن چی میگید؟؟؟؟ چرا کل ۱۲ ساعت این برگه رو نمیزنن کلا قایم مقام‌ نگیرن

#پیام_ناشناس همه جا امتحانا رو تعویق انداختن تا ۲۰ بجز علوم پزشکی شیراز ما زودتر از همه اومدیم بعد جنگ میانترم دادیم یک ماه پشتش کلاسای عملی فشرده حالا هم پایانترم مون شروعه میمردن یه دوهفته عقب بندازن اخه

#پیام_ناشناس با سلام ما دانشجویان علوم پزشکی مثل سایر رشته‌ها ترم را مجازی و با همان شرایط آموزشی گذراندیم، اما قرار است امتح
#پیام_ناشناس با سلام ما دانشجویان علوم پزشکی مثل سایر رشته‌ها ترم را مجازی و با همان شرایط آموزشی گذراندیم، اما قرار است امتحانات ما حضوری برگزار شود؛ در حالی که این تفاوت منصفانه و عادلانه نیست. وقتی آموزش یکسان بوده، انتظار داریم شیوه ارزیابی هم عادلانه باشد. امتحان حضوری جایگزین آموزش باکیفیت نیست. با توجه به شرایط فعلی کشور، جنگ، ناامنی و نگرانی خانواده‌ها، بسیاری از دانشجویان به خصوص دانشجویان غیربومی امکان حضور و رفت‌وآمد در این شرایط را ندارند. یکشنبه ساعت ۱۱ صبح، مقابل وزارت بهداشت جمع می‌شویم تا درخواست خود را مطرح کنیم. 📍 مکان: وزارت بهداشت 🕙 زمان :یکشنبه ۳۱ خرداد، ساعت ۱۱صبح 🔹 ارسال کنید به دست همه برسه ❤️

#پیام_ناشناس سلام وقت همگی بخیر اینجانب مشاور تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی هستم بحث مهاجرت شد لازم دیدم صحبتی رو کنم متاسفانه این دوران به دلیل شرایط اقتصادی و جوی که پیش اومده خیلی از بچه ها فریب این پروژه بگیرای پروپاگاندای سیاسی مضخرف فضای مجازی رو میخورن که به شدت به دانشجوها رویا میفروشن بر اساس منافع خودشون این روزا دانشجوها و پدرو مادر های زیادی بابت مشاوره مهاجرت به بنده مراجعه میکنن بنده هم تا جایی که میتونم حقیقت رو میگم و عده ای بدون توجه میرن با قرض و وام خرج میکنن که مهاجرت کنن وقتی پاشون میرسه به کشورای خارجه تازه میبینن به یه نقطه ای رسیدن که بدون وقفه باید سال های طولانی کار کنن تا به زندگی عادی و معمولی برسن و تک تک اون رویاهایی که از قبل چیده بودن دود هوا میشه اگر بخایم چکیده کل تجربه مشاوره و نتیجه و تجاربمو طی این سالا خدمت دوستان عرض کنم اینه که در هر نقطه از جهان به هر شخصی بر اساس قابلیت هاش امتیاز میدن یعنی اگر شما در رشته داروسازی مسئول فنی باشی چه ایران چه خارج با جمع بندی و فاکتور گیری تقریبا یکسان حساب میشه وضعیت و اگر دانشمند و عنصر کاربردی صنعت باشید قطعا جایگاه مالی بهتری دارید بنده دانشجوی صنعت شریف داشتم مهاجرت کرده وضعش اونور آب از ایران بشدت بدتر بوده از لحاظ مالی و برگشته دانشجو هم داشتم رفته کار برد داشته و مورد استفاده قرار گرفته درامدش عالی بوده پس نتیجه میگیریم در جهان مادی انسان ها از راه دانشگاه و علم بر اساس کاربرد و توانایی دسته بندی میشن بنده دانشجو دارو داشتم کار برد داشته تو همین ایران رفته تو صنعت در یافتیش ماهی ۶۰۰ میلیون پایش بوده …..چرا؟چون توانایی واقعی داشته نه صرفا تئوری حالا همین دانشجو اگر اونور آب باشه بازم پولداره چون توانایی داره ولی مثلا یه مسئول فنی تازه کار تو امستردام با درامد ماهی ۵۰۰۰ تا که نهایتش بتونه ماهانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تا ذخیره کنه در چه صورت میتونه به قول همکارا منزله ۲۰۰ هزار تایی رو بخره؟ حتی اگر وامم اقامتی هم بخاد بگیره خونه و ماشین بخره تا اخر عمرش طرف باید جوری زندگی کنه که بتونه قسط وام بده بنظرتون وقتی وضع داروساز اونجا اینجوره وضع مردم عادی با درامد ماهی ۲۰۰۰ دلار چجوریه؟ پس در اخر توصیه من به دانشجو ها اینه که تصمیم های عجولانه نگیرید در طول دانشجویی سعی کنید بهترین حالت کار یاد بگیرید بعد فارغ تحصیلم فاز مستقل بودن بر ندارید همون خانه پدرومادر زندگی کنید و کار کنید تا از لحاظ مالی مستقل بشید و اگرم قصد مهاجرت داشتید رو کشورای عربی فکر کنید اونم فقط جهت ذخیر پول برای خرج در ایران برای تصمیماتتون در زندگی حسابی فکر کنید

#پیام_ناشناس متاسفانه کشورای خارجه به مهاجران فقط به چشم درامدی نگاه میکنه به همین دلیله که پناهنده میگیرن یه کشوری مثل المان که بیشترین پذیرنده افغانی ها هست هر شخص افغان که اونجا کار کنه مثلا حقوقش ۴۰۰۰ یورو باشه ۵۰۰ یوروش برا دولته فکر کنید اگر ۱ میلیون افغان تو المان باشن ماهی ۵۰۰ میلیون دلار بودجه برا دولته المانه خب معلومه اونا عاشق چشم و ابروتون نیستن که پناهنده میگیرن تازه هر افغانی اگر شغلی راه بیاندازه اونجا تا ۵۰۰۰ دلارم ازش مالیات میگیرن مهاجر نوعی درامد خالص برای دولتای اروپاییه

#پیام_ناشناس سلام دوستان میشه بدون در نظر گرفتن اینکه خودتون توی چه دانشکده ایی هستین نظر بدین کدوم دانشکده دارو بهتره البرز ❤️ ایران‌ 👍 زنجان 💔

#پیام_ناشناس سلام به همگی خسته نباشید من ترم دوام اینهمه مشکلات و اینارو شنیدم برام سوال شد این چالش ها بین دندون و پزشکی تو کدوم بیشتره؟ یعنی منظورم نسبت درامد به سختی پزشکی ک کلا هیچی دندون بیشتره 👍 دارو بیشتره 👎