| نیمه گمشده |
رفتن به کانال در Telegram
And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135
نمایش بیشتر192
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
-230 روز
آرشیو پست ها
چه اهمیتی داره از دوست داشتن
حرف بزنی ولی همزمان کارهایی رو
انجام بدی که ناراحتم کنه...
چه حوصلهای دارین برای تلافی و...
محمود درویش خیلی قشنگ میگه
«همین مجازات تو را بس که من دیگر تو را آنطور که میدیدم، نمیبینم!»
تموم شد و رفت!
کسی رو خسته نکنید آدم خسته
دیگه هیچی براش مهم نیست فقط
میزاره و میره، آدمها رو از دوست
داشتن خودتون خسته نکنید.
Repost from | نیمه گمشده |
یه دورانی هم از زندگیت هست که واسه یه مدت حالت خوب نیست؛ ولی وقتی ازت میپرسن خوبی؟
دیگه روت نمیشه بگی نه. خجالت میکشی. میشینی میشمُری میگی خب، اون بار گفتم نه، دیشبم گفتم نه، امروز باید بگم خوبم...😊💔
@missinghalff
Repost from آخرینحرفهایم.
زیاد از خودگذشتگی کنی شاید اون دنیا بری بهشت
ولی این دنیا میری تيمارستان.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
