fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 239 518 مشترک است و جایگاه 62 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 902 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 239 518 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 013 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -103 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 14.24% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.37% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 34 105 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 10 456 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 355 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

239 518
مشترکین
-10324 ساعت
-6517 روز
-3 01330 روز
آرشیو پست ها
درگیر باشید ، درگیر کار، درگیر باشگاه ، درگیر سفر ، درگیر زبان ، درگیر خانواده، و از عشق فوراً فاصله بگیرید. @Caption ساج

شاید فراموش کردن و تموم کردن برات سخت باشه، چون: ° فراموشی همه‌ی خاطراتی که باهم داشتید برات دردناکه. ° اون تنها کسیه که تا سر حد مرگ دوستش داری. ° هیچ وقت حتی فکرش هم به سرت نمی‌زد که بخواد یه روزی همچین اتفاقی بیفته. ° کلی فکر و خیال برای آینده‌تون کرده بودی. ° از ورژن تنهاشده‌ی خودت بعد از اون می‌ترسی و نمی‌دونی ممکنه چه کاری از دستت بر بیاد. ° حس کردی که خیلی درحقت نامردی شده و این لیاقت تو نبوده. ° اون تونسته یه نسخه‌‌ی دیگه‌ای از تو رو به وجود بیاره که ممکنه دیگه بعد از اون وجود نداشته باشی. ° هنوز احساس می‌کنی کلی حرف نزده و نا‌گفته باقی مونده. اما باور کن، بهت التماس می‌کنم، هیچ‌چیز ارزشش بیشتر از عزت نفس آدم نیست، اگه شرایط جوری رقم خورده که باید تموم کنی، باید همه‌چی رو رها کنی و پشت سر بذاری، حتی یک ثانیه هم خودت رو معطل نکن. 💬 @Caption

من واقعا دلم همچین اتاقی میخواد با این پنجره و سقف شیشه ای :) soha @Caption
من واقعا دلم همچین اتاقی میخواد با این پنجره و سقف شیشه ای :) soha @Caption

‏اگر بدونید بعضی آدما فقط با یه «نخ» به این دنیا وصل هستن،نه کسی رو آزار می دید،نه قضاوت می کنید،نه چوب لا چرخ بقیه می ذارید،نه با روح و روان کسی بازی می کنید!واقعا خیلی ها لبه پرتگاهن و فقط یه هُل نیاز دارن برای سقوط! @Caption

تو دهه‌ی بیست زندگی بودن عجیبه. احساس می‌کنم ۱۷ سالمه، ولی وقتی یکی رو می‌بینم که واقعاً ۱۷ سالشه، می‌فهمم دیگه ۱۷ سالم نیست. sunisokk @Caption

من آدم حرکاتم درگیر کلمات نباش!! alipaydarr @Caption
من آدم حرکاتم درگیر کلمات نباش!! alipaydarr @Caption

‏آرزو میکنم اگه توی رابطه ای رفتید، بی ارزش نشید،سبک شمرده نشید،تحقیر نشید،گزینه چندم نشید،اون آدم عاشق تره و ضعیف تره نشید،امیدوارم حیف نشید‌. @Caption

‏آهنگِ بی‌کلام که گوش بدم، روحم با غم‌هام دست به دست هم میدن و یاغی‌گری رو شروع میکنن... این آهنگ هم ته غمه ♥️ @Caption

پیام صوتی00:29

‏چند سالت بود که فهمیدی اون دسته از روابطی که راحت نمیتونی به طرف بگی «الان پول ندارم» به دردِ لای جرز میخوره و باید ازش بیای بیرون؟! konnjed @Caption

حال الانم شبیه هوشنگ ابتهاجه وقتی گفت: دیرگاهی ست که من در دل این شام سیاه پشت این پنجره بیدار و خموش مانده ام چشم به راه :)
حال الانم شبیه هوشنگ ابتهاجه وقتی گفت: دیرگاهی ست که من در دل این شام سیاه پشت این پنجره بیدار و خموش مانده ام چشم به راه :) @Caption

زبان فارسی هم گاهی مثل معجزه‌س! مثلا وقتی سعدی می‌گه: «عشقِ لبِ شیرینت، صد شور برانگیزد... » دیوانه نپرهیزد، دیوانه نپرهیزد... imasoot @Caption

در زبان یونانی کلمه nostos یعنی بازگشتن کلمه Algos هم یعنی رنج بنابراین نوستالژی nostalgie رنجی است برآمده از ناممکنیِ بازگشتن. جهالت میلان کوندرا raaamsar @Caption

کی کجا و با کی و نمیدونم اما طی ماه های اینده این فصل سرد این عکسو میگیرم و میزارم اینجا. Melinda @Caption
کی کجا و با کی و نمیدونم اما طی ماه های اینده این فصل سرد این عکسو میگیرم و میزارم اینجا. Melinda @Caption

یه چیزایی نمی‌شه دیگه. ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه. شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه‌ای شد. نمی‌دونم. ولی کاش می‌شد. DANA @Caption

شماها دلتون واسه خودتون نمیسوزه؟ مثلا من وقتی خودمو‌ تو آینه نگاه میکنم غم تو چشمامو میبینم جیگرم واسه خودم کباب میشه. pegah @Caption

بیا باهم غرق آرامش بشیم 🩵 @Caption

پیام صوتی00:29

My heart is a mess now Need to confess now Kept fooling myself Lost my sight But now I can see you Sun's shining with you Dark days are gone One by one @Caption

پیام صوتی01:00