fa
Feedback
Caption | کپشن

Caption | کپشن

رفتن به کانال در Telegram

حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Caption | کپشن

کانال Caption | کپشن (@caption) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 239 883 مشترک است و جایگاه 64 را در دسته انگیزه و نقل قول‌ها و رتبه 901 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 239 883 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -3 380 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -103 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 14.20% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.50% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 34 072 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 10 795 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 403 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, بلیط, چیز, آدما, سر تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
حرف‌هایی که ذهن و قلبت باید بشنوند 💬 @Captionads : تعرفه تبلیغات

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته انگیزه و نقل قول‌ها تبدیل کرده‌اند.

239 883
مشترکین
-10324 ساعت
-6857 روز
-3 38030 روز
آرشیو پست ها
اون صدای رعد و برقش آدمو می‌بره تو یه فضا و حال دیگه 💙 @Caption

پیام صوتی00:45

Wallpaper 🦋🫧 @Caption
+5
Wallpaper 🦋🫧 @Caption

‏هر آدمی یه ظرفیتی داره. تو هم یه آدمی و ابرقهرمان نیستی. یاد بگیر ظرفیت خودت رو بشناسی، بدونی چی تخلیه‌ش می‌کنه، و بفهمی با چی می‌تونی شارژ بشی که فردا باز ادامه بدی. @Caption لوکوموتیو

همین. @Caption مهگل
همین. @Caption مهگل

‏حق با شما بود و هست جناب سپهری: آدم اینجا تنهاست... Masi @Caption

I'll never respect somebody who knew I was already going through a lot and still did me wrong. You knew what I was dealing with. You knew what I was tryna heal from. And instead of being there, you played in my face and made it worse. That's the part I'll never forget. من هرگز برای آدمی که می‌دونست تو چه شرایطی قرار دارم و همچنان در حقم بی‌انصافی کرد هیچ احترامی قائل نمی‌شم. تو می‌دونستی من تو چه حالیم. می‌دونستی دارم خودم حال خودمو خوب می‌کنم. ولی به‌جای این‌که کنارم باشی تو روی خودم بهم بدی کردی و همه‌چی رو بدتر کردی. من این کارتو هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. @Caption

یه آدم چقدر میتونه با ذوق باشه که که به میله‌ی پرده حمومش cherry 🍒 آویزون کنه.🥲🤌🏻 tuliip @Caption
یه آدم چقدر میتونه با ذوق باشه که که به میله‌ی پرده حمومش cherry 🍒 آویزون کنه.🥲🤌🏻 tuliip @Caption

Be patient. The wait isn't punishment. It's life forcing you to get strong enough for what's coming. صبور باش. انتظاری که داری می‌کشی رو به چشم مجازات نبین. این راه و رسم روزگاره که مجبورت کنه برای چیزی که قراره بهش برسی قوی‌تر بشی. @Caption

I don't know but something in me died this year. دقیق نمی‌دونم اما امسال چیزی در من مُرد که دیگه زنده نمی‌شه :) @Caption

"The bond between us is stronger than both of us." تعهدی که نسبت به هم داریم از هردوی ما قوی‌تره ❤️ @Caption
"The bond between us is stronger than both of us." تعهدی که نسبت به هم داریم از هردوی ما قوی‌تره ❤️ @Caption

متوسط بودن، نفرینه. اونقدری میفهمی که درد بکشی، اونقدری باهوش نیستی که حلش کنی. اونقدری داری که از گرسنگی نمیری، اونقدری نداری که زندگی کنی. اونقدری زشت نیستی که بیخیال بشی، اونقدری خوشگل نیستی که امید/اعتماد به نفس داشته باشی. انگار داری تو یه خونه کامل اما کاغذی زندگی میکنی. Aryan @Caption

‌ تَک خطی مولانا و سعدی واسه بیو پروفایلتون ❤️ @dubity_hivaa @dubity_hivaa

‌ اما من قشنگ ترین متن هارو اینجا دیدم 👌 @dubity_hivaa @dubity_hivaa
‌ اما من قشنگ ترین متن هارو اینجا دیدم 👌 @dubity_hivaa @dubity_hivaa

01:40 پیشنهادی ❤️ @Caption

بنظرم زیباترین و‌ مهمترین هدف بزرگسالی، رسیدن به احساس settle down کردنه. اینکه بتونی شب بخودت بگی از کارم، رابطه‌ام، محل زندگیم راضیم و دیگه مجبور نیستم در جست‌وجو باشم، اصلا مقصد زندگی آدمیزاده. AmiS @Caption

چه گل‌های قشنگی تو دنیا وجود دارن که هیچکی برام نخریدتشون. آخ. tantan @Caption
+1
چه گل‌های قشنگی تو دنیا وجود دارن که هیچکی برام نخریدتشون. آخ. tantan @Caption

I love deep conversations because I’m naturally introspective. Anything that feeds my soul, stimulates my mind, or makes me feel better, I want to talk about it. من عاشق حرف زدنای از ته دلم چون ذاتاً آدم درونگری هستم. هر چیزی که روحم رو تغذیه کنه، ذهنم رو تحریک کنه، یا کاری کنه که حس بهتری داشته باشم، دوست دارم پای صحبت راجع بهش بشینم. @Caption

آدم وقتی در ضعیف‌ترین و آسیب‌پذیرترین حالتشه نیاز داره بدونه تو این دنیا کَس‌و‌کار داره و تنها نیست. اون‌نقطه دقیقا همونجاست که اطرافیانمون می‌تونن بهمون نشون بدن کجای قصه‌ما هستن. اونجاست که روابط ما با آدم‌های دوروبرمون یا اوج می‌گیره یا کمرنگ میشه. Hellitalk @Caption

واقعاً تراس بخش مهمی از هویت خونه‌ست. tmshgrsyha @Caption
واقعاً تراس بخش مهمی از هویت خونه‌ست. tmshgrsyha @Caption