fa
Feedback
CREATOR WHATSAPP PYKAH ˖ ࣪ ‹ 🧸 🦢 ࣪ ˖

CREATOR WHATSAPP PYKAH ˖ ࣪ ‹ 🧸 🦢 ࣪ ˖

رفتن به کانال در Telegram

≫≫∘❁𝒲𝑒𝓁𝒸𝑜𝓂𝑒 ❁∘≪≪ Owner ➪ @pykahhpatini TUTO - https://t.me/tutorialcreategroupp apa “ pertanyaan boleh pm : @pykahhpatini

نمایش بیشتر
901
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-57 روز
-2930 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
مه '25
مه '25
+1
در 0 کانال‌ها
آوریل '25
+6
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مارس '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+2
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+1
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+21
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+74
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+17
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+44
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+87
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+189
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+139
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+345
در 5 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+202
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+701
در 5 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+551
در 1 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
11 مه0
10 مه+1
09 مه0
08 مه0
07 مه0
06 مه0
05 مه0
04 مه0
03 مه0
02 مه0
01 مه0
پست‌های کانال
ada file nieh come sorgg RM 3-4 ctc 30-40

2
hii korang pykah open book file eskk if adaaa la ehh kite open book je duluu gaji 3-10 ( tak tentu ) 𝐒𝐈𝐒𝐓𝐄𝐌 𝐀𝐃𝐃 𝐘𝐀 𝐁𝐔𝐊𝐀𝐍 𝐒𝐈𝐒𝐓𝐄𝐌 𝐂𝐑𝐄𝐀𝐓𝐄 ! COME BOOK @pykahhpatini
0
3
meh pm @pykahhpatini gaji rm 2-8 mcmtuu atau lebih kalau buat cepatt
0
4
hi , ada yang yang nak file harini ??
0
5
https://t.me/tutorialcreategroupp boleh tgk dekat sini cara kerja diaa , ada apa" tk fhm boleh tnya @pykahhpatini
0
6
SCREENSHOT YG DIPERLUKAN SELEPAS ADMIN DAH ACCEPT CTC YG YOU ADD+1
SCREENSHOT YG DIPERLUKAN SELEPAS ADMIN DAH ACCEPT CTC YG YOU ADD
0
7
❗️REMINDER❗️ JANGAN LEFT OR DELETE CTC SELAGI ADMIN BELUM ACCEPT CTC YANG YOU ADD
0
8
SCREENSHOT YG DIPERLUKAN❗️+2
SCREENSHOT YG DIPERLUKAN❗️
0
9
STEP BY STEP step 1 : import ctc ( dlm file ) ke hp step 2 : req link group yg diberi, tunggu sehingga di accept oleh admin s
STEP BY STEP step 1 : import ctc ( dlm file ) ke hp step 2 : req link group yg diberi, tunggu sehingga di accept oleh admin step 3 : after diaccept ke dlm group, nombor" yg you import tdi add kan ke dlm group you join step 4 : screenshot and send screenshot kepada eryn
0
10
୧ ׅ𖥔 PRICELIST ୧ ׅ𖥔 for malay only ! » 5ctc - 10ctc : rm 1 » 11ctc - 25ctc : rm 3 » 26ctc - 44ctc : rm 4 - rm 5 » 45ctc - 50ctc : rm 10 - rm 12 🔥 HARGA TAK MENENTU ! 📌 hnya 7 minit masa yg diberi untuk siapkan 📌 gaji akan dibyr 2 - 3 hari selepas admin accept 📌 bank payment : ➡️ tng e wallet ➡️ bank account
0
11
dlm ni ada yang nak buat file macam dulu tak ?
0
12
TASK REACT “ 🏆 “ HANYA MENERIMA REACT INI SAHAJA ! 1acc / 0.01 ( BOLE BNYK ACC ) END CONTEST 5/4 ‼️ https://t.me/ireenaiyeenhouse/1272 SILA SS BUKTI DAN YANG BUAT BANYAK SILA SEND QR SEKALI ‼️
0
13
#all
0
14
kalau open buat create group whatsapp lagi ada yang nak join tak ??
0
15
TASK ! 50 acc SAHAJA ! 1 acc / 0.01 https://t.me/+dDbenEEujNQ4NDFl ss send bukti ! jangan left kite tak halalkan duit tu . yang ada anakbuah 0.01 per acc !
0
16
task like and comment vd https://vt.tiktok.com/ZSr2Md8qu/ 1acc / rm 0.1 3 acc / rm 0.4 5 acc / 0.6 ss send bukti .
0
17
task like and comment vd https://vt.tiktok.com/ZSrY1v5GR/ 1 acc / rm 0.1 3 acc / rm 0.4 5 acc / rm 0.6
0
18
NAK TENGOK BAJU LAWA LAWAA ? HARGA MUR MURR ? MEH JOIN GROUP NI😍😍 https://chat.whatsapp.com/FjUtUGZ1SQs78J1y9pFYJl
0
19
#all
0
20
SUMBAT PARCEL RM 10 DAPAT 5/6 HELAI BRAND “ kita bagi come ! BOLEH PILIH SAIZ JE .
0