fa
Feedback
TwitchHead [Streams/Reacts]

TwitchHead [Streams/Reacts]

رفتن به کانال در Telegram

اطلاع رسانی برای استریم های ویبهد، گیم و ری اکت ها. شعبه دوم ویبهد در تلگرام. چنل اصلی: https://t.me/The_Real_Weebhead Https://youtube.com/weebhead

نمایش بیشتر
2 752
مشترکین
+424 ساعت
+157 روز
+10730 روز
آرشیو پست ها
هادی حداقل اولش رزیدنت رو تموم کن نصفه نیمه ولش کردی

چندتا ناشر و سازنده گیم بهم بازی‌هاشون رو دادن که بهتون میگم کدوما هستن. میریم بالا سر همشون تو کیک.

sticker.webp0.03 KB

sticker.webp0.23 KB

از پشت صحنه بچه ها میگن هادی انقدر ذوق ذاشته رگ اصفهانیش زده بالا جا قسمت دنبال قیمت پایانیه💔

امشب در استریم سایت کیک ساعت ۲۲:۰۰ میریم ری‌اک قیمت پایانی پارت یک فصل چهار انیمه ریزیرو و بعدشم تحلیل و تئوری داریم. فردا هم ساعت ۱۴:۰۰ میریم لایو ایونت ماپا رو ببینیم و اطلاعات جدید از انیمه اتک و چینساومن و جوجوتسو و... رو ببینیم.

با هزار و یک بدبختی و ۵-۶ ساعت سر و کله زدن حاضر شد و از کت و کول افتادم. مجموعه ری‌اکت‌های فصل چهارم ریزیرو: قسمت اول قسمت د
با هزار و یک بدبختی و ۵-۶ ساعت سر و کله زدن حاضر شد و از کت و کول افتادم. مجموعه ری‌اکت‌های فصل چهارم ریزیرو: قسمت اول قسمت دوم قسمت سوم قسمت چهارم قیمت پنجم قسمت ششم قسمت هفتم قسمت هشتم قسمت نهم قسمت دهم لینک ها رو الان میذارم یکم صبرکنید.

صدای فن لپ تاب بدبخت که داره انکود می‌کنه فایل هارو که شما بجای دانلود ۱ گیگ برای هر قسمت، نهایت ۲۰۰-۳۰۰ مگابایت مصرف کنید:))

پیام صوتی00:06

وقتی می‌تونستم پای ویدیو بزارم رو الان دو سه ساعته گذاشتم سر ادیت و حاضر کردن ری اکت های ریزیرو. ممنون میشم اگه در توانتون بود با حمایت مالی یکم خستگی رو در بیارید🙏🏻 https://reymit.ir/weebhead

استریم امشب
استریم امشب

کمک=)(()

وای وای وای قسمت هفت فصل چهار ریزیرو پشمانم از همه جهت ریخت=))))))) اسپویل نکنید

استریم ادامه ی ری اکت ری زیرو شروع شد https://kick.com/weebhead

آقا عالی، بازم takedown notice فرستاده کیک=)) اون استریم های اولی هم که کاریش نداشتن هم پرید. امشب با فایل بیاید که رو صفحه نمیتونم چیزی براتون بزارم.

دیشب
دیشب

امشب ساعت ۲۲:۰۰ میریم ادامه ری اکت ریزیرو. از قسمت ۵ ادامه می‌دیم و شما باید خود فایل انیمه رو داشته باشید که همراه با من بتونید ببینید. https://kick.com/weebhead

حقیقت ما توی توییچ قدیم همینطوری می‌رفتیم ری اکت هارو، علنا برگشتیم به اوایل کارمون. ۳۰۰-۴۰۰ نفر میشستیم اینطوری انیمه می‌دیدیم.

اینطور که من دیدم و از سایت کیک بهم گفتن، برای استریم امشب مستقیما به صورت رسمی official takedown notice دریافت کردن از طرف ناشر و در اصل از KADOKAWA. احتمال داره که این مشکل رو با جوجوتسو کایسن نداشته باشیم، ولی به طور کل دیگه برای ری اکت باید

بچه ها از استریم‌های بعدی دیگه خودتون باید مثل قدیم که تو توییچ میرفتیم، فایل رو داشته باشید♥️🙏🏻