fa
Feedback
AJ Sir Physics 🇮🇳

AJ Sir Physics 🇮🇳

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام AJ Sir Physics 🇮🇳

کانال AJ Sir Physics 🇮🇳 (@aj_sirphysics) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 557 مشترک است و جایگاه 13 591 را در دسته آموزش و رتبه 27 581 را در منطقه الهند دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 557 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 30 اوت, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -520 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -12 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.06% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.22% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 611 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 614 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 32 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند aaj, physics, backlog, vishwas, baba تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
This is the official channel of AJ Sir 💛 Instagram - https://www.instagram.com/p/CUi_8DpoH0N/?igshid=MDJmNzVkMjY= YouTube - https://youtube.com/channel/UCnTSdsrh5lRpD55mXhIMazw

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 31 اوت, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

14 557
مشترکین
-1224 ساعت
-997 روز
-52030 روز
آرشیو پست ها
Sukoon ki Neend ke liye insta ke msg check kr leta hu 💛 Accha lgta hai jaan kr that i am making difference 💛 Pyaar banae ra
Sukoon ki Neend ke liye insta ke msg check kr leta hu 💛 Accha lgta hai jaan kr that i am making difference 💛 Pyaar banae rakhna 🙏

Ahem ahem ! I am saying again n again !! Don’t wait !! Just start learning today ✅💛 1D k abhi 2 he lecture hue hai. Backlog
Ahem ahem ! I am saying again n again !! Don’t wait !! Just start learning today ✅💛 1D k abhi 2 he lecture hue hai. Backlog na ho islye aaj he join krlo PHYSICS ONLY batch via NEET KAKA JEE app !!

Ready for 1st live class?

Physics only batch starting tomorrow 🤝💛

Counselling Schedule
Counselling Schedule

Let’s decode 180 challenge !! Aao batata hu live 🔥🤝💛

Aaj ke live session pr 200 like krwa do !! Aaj he batch launch kr dunga 🤣

“Physics only” batch live laaya jae is baari ?? Ekdm basics se ??

photo content
+8

photo content
+9

photo content
+9

Result is Out !! Do share your result at wa.me/7303308865

Basics clear kr lena aaj !! Offline me akele ruk kr lecture le rha hu just for YouTube after hectic day 🙏 https://www.youtube.com/live/TsRHcFRV7AI?si=-d61uRyGd1feetfZ

پیام صوتی00:24

Dheko Wo aa gya 🔥 Preparation 🔥 MindSet🐺 Mentoring 🤝 https://youtube.com/watch?v=ri3WKdB2Ugk&si=DgT9_yTlvpxFQvzJ
Dheko Wo aa gya 🔥 Preparation 🔥 MindSet🐺 Mentoring 🤝 https://youtube.com/watch?v=ri3WKdB2Ugk&si=DgT9_yTlvpxFQvzJ

Basic mathematics 02P.pdf2.52 MB

Basic Maths 01.pdf8.40 MB

Kal se jaipur me offline batch start ho rha hai for NEET 2027 !! Aane ka soch rhe ho to book your seats !! Directly WhatsApp me at wa.me/7303308865