fa
Feedback
THUNDERS01

THUNDERS01

رفتن به کانال در Telegram

فقط در یوتیوب ویدیو های کامل و با کیفیتمون هست!! یوتیوب: https://bit.ly/3aDKyI7 پشتیبانی: @Thunder01Bot بقیه شبکه مجازی: https://zil.ink/thunders01

نمایش بیشتر
5 756
مشترکین
-724 ساعت
-387 روز
-17830 روز
آرشیو پست ها
ارزوی سلامتی برای شما و خانوادتون 💛⚡️ و پولداری زیادددد

ویدیو تا ۱۰ دقیقه دیگه میاد چنلو زنگولش فعالش کنید کدای جم ویدیو اینطورین اگه رد کنین چون کوچیک نوشته شدن نمیبینید باید دقت کنید خیلی 😂💛 یکم چالشی کردم اسون نباشه اول ویدیو هم نشون دادم چجوری از کدا استفاده کنید

چونکه فردا صبح عیده ، ادیتور نتونست ویدیو رو برسونه مجبور شدم خودم ادیت بزنم و خیلی چرت شده! بزارمش یا فردا بهترش بزارم؟
Anonymous voting

ویدیو امروز به مناسبت عید و شیرینی دوباره صحبت کردنم 😁 چندتا کد جم ناقابل توشه لذت ببرید فقط باید سریع ویدیو رو ببینید یادتون نره لایک کنید 💛 عدیتونم مبارک 🔥

+ خبر خوب در کامنتا پین کردن !

راستی امشب تا صبح نباید بخابم و اینستا دایرکت جواب میدم هرچی تو ذهنتون مونده بپرسید Instagram.com/thunders.01

فردا روز مهمیه برام به احتمال زیاد با یه عمل لیزری باز صدام درست شه 💛 مواظب خودتون باشید خیلی وقته خودم با خودمم حرف نزدم 😅 خیلی دوس دارم ببینم صدام چجوری میشه فردا

به نظرتون ارزشش داره یه چیزی بگم ؟ با ری اکشن 👍👎 نشون بدین

مرسی از همه کسایی که شرکت کردن ۱۵ کد جم ۲۰۰ تایی از طرف اسپانسرمون بازار برای شما عزیزان هم زده شد هفته دیگه شنبه باز میبینمتون (راستی: اکانتم قرار بود برگرده ولی امروز گفتن برنمیگرده دیگه)

اماده این؟
Anonymous voting

اماده این ؟

لایو امروز افتاد برای فردا نمیدونستم بلواستاکس اپدیت داده😑

⚡️🔥امروز ساعت ۱۵ در یوتیوب باید برای برگدوندن اکانتم ده میل میدادم تصمیم گرفتم من که قرارع برم یه روزی اکانتمم بخاطر شما بود
⚡️🔥امروز ساعت ۱۵ در یوتیوب باید برای برگدوندن اکانتم ده میل میدادم تصمیم گرفتم من که قرارع برم یه روزی اکانتمم بخاطر شما بود دوسش داشتم پس به اندازه ده میل هر استریم یوتیوب کد جم میدم تعداد جما از ۲۰۰ جم به بالان 💛 Youtube.com/thunders010

تیم تندرز به زودی قراره تمام ادمین های تیمو اپدیت کنه بخاطر همین فعلا به سه ادمین نیاز داریم⚡️ 1-ادیتور ویدیو 2-ادمین اپارات 3-ادمین اینستا شرایط: برای ادیتور ویدیو با موبایلم میتونید ادیت بزنید فقط باید خیلی حرفه ای کارتون باشه وگرنه با پریمیر و افترافکت کار داریم برای اپارات باید تمامی تنظیمات اپارات را حرفه باشه ادمین اینستا باید تمامی تنظیمات و اکسپلور و تولید محتوا را بلد باشه زمان کافی باید داشته باشید و نت خوب هرکس شرایط داشت به ایدی پایین بده و نمونه کار اگه داره بفرسته و بگه برای چی اومده: @thunder01bot