fa
Feedback
یادداشت‌هایِ سآرا کاف

یادداشت‌هایِ سآرا کاف

رفتن به کانال در Telegram
353
مشترکین
+324 ساعت
+37 روز
+1930 روز
آرشیو پست ها
یه چیزی روی قلبم سنگینی می‌کنه.

Repost from نمی‌دونم.
اینجوریه که وقتی خدا نخواد، به‌طرز عجیبی همه‌چی دست به‌دست هم میده که نشه.

یکی دو تا از کتاب‌ها را ورق زد، و بعد گفت: «شما یوسف نجارید؟» آیدین گفت: «خانم سورمه.» سورمه گفت: «سورملینا.» آیدین گفت: «خانم سورملینا، اجازه می‌دهید من شما را دوست داشته باشم؟» _سمفونی مردگان

«وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشد، بیش‌تر تنهاست…» _سمفونی مردگان

تهش هیچی نیست! زیادی جدی گرفتیم.

من آدمی رو میخوام تو زندگی که منو به شما و دوست‌داشتنتون نزدیک‌تر کنه.

حس می‌کنم یه جنگ بزرگ‌تر در راه باشه.

در صبورانه ترین حالت ممکن، کنج زندگی وایسادم. آروم ، صبور ، ادامه دهنده ، خسته ! انگار طاقتم تموم شده ، انگار شکننده شدم! با کوچیک ترین حرف ممکنه اشکم دربیاد و ساعت ها راجع هر چیزی که از ذهنم میگذره فکر کنم.! انگار ظرفیت روحیم پر شده! جالبیش اینجاست که کسی ازم بپرسه چرا؟ جوابی براش ندارم ! فقط میتونم بهش بگم روحم خیلی خسته ست.... #رومینا_معین_زاده

هنوز عطرِ تو می‌ده این حوالی شنیدم زیر آواری یارالی

نیزه ها تا جگرش رفت، ولی قولش نه!

روی دستش پسرش رفت ولی قولش نه!

دوپامین 10% اکسی توسین5%

برای بار هزارم بهم ثابت شد که من همیشه باید به ندای قلبم گوش کنم.

Repost from Komiter
ولی کاش آقا پیام نده، بنده خدا پیام می‌ده مارو متحد کنه سر همون پیام دوباره همه می‌افتن به جون هم.

من حس میکنم داریم امتحان سخت می‌شیم.

من بهت لبخند می‌زنم، باهات معاشرت می‌کنم، مهربونم در حالی که داری کم کم برام تموم می‌شی.

Repost from N/a
درک شدن را به دوست داشته شدن ترجیح می‌دهم.

متن یادداشت تفاهم برای خیلی‌ها غیرمنتظره بود. هر قدر هم مفاد آن خوب باشد، از بی‌اعتمادی ما به دشمن کاسته نخواهد شد. نکته‌ی آقای قالیباف دقیق بود : "مهم‌ترین ضمانت برای تفاهم فقط قدرت ماست وگرنه ترامپ همان است که قطعنامه‌ رسمی سازمان ملل را جلوی چشمان همه پاره کرد" وحید یامین‌پور