یادداشتهایِ سآرا کاف
رفتن به کانال در Telegram
353
مشترکین
+324 ساعت
+37 روز
+1930 روز
آرشیو پست ها
یکی دو تا از کتابها را ورق زد، و بعد گفت: «شما یوسف نجارید؟» آیدین گفت: «خانم سورمه.» سورمه گفت: «سورملینا.» آیدین گفت: «خانم سورملینا، اجازه میدهید من شما را دوست داشته باشم؟»
_سمفونی مردگان
Repost from انجمن دایناسورهای غمگین🦖
من آدمی رو میخوام تو زندگی که منو به شما و دوستداشتنتون نزدیکتر کنه.
در صبورانه ترین حالت ممکن، کنج زندگی وایسادم.
آروم ، صبور ، ادامه دهنده ، خسته !
انگار طاقتم تموم شده ،
انگار شکننده شدم!
با کوچیک ترین حرف ممکنه اشکم دربیاد و ساعت ها راجع هر چیزی که از ذهنم میگذره فکر کنم.!
انگار ظرفیت روحیم پر شده! جالبیش اینجاست که کسی ازم بپرسه چرا؟
جوابی براش ندارم !
فقط میتونم بهش بگم روحم خیلی خسته ست....
#رومینا_معین_زاده
Repost from Komiter
ولی کاش آقا پیام نده، بنده خدا پیام میده مارو متحد کنه سر همون پیام دوباره همه میافتن به جون هم.
من بهت لبخند میزنم، باهات معاشرت میکنم، مهربونم در حالی که داری کم کم برام تموم میشی.
متن یادداشت تفاهم برای خیلیها غیرمنتظره بود. هر قدر هم مفاد آن خوب باشد، از بیاعتمادی ما به دشمن کاسته نخواهد شد.
نکتهی آقای قالیباف دقیق بود : "مهمترین ضمانت برای تفاهم فقط قدرت ماست وگرنه ترامپ همان است که قطعنامه رسمی سازمان ملل را جلوی چشمان همه پاره کرد"
وحید یامینپور
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
