fa
Feedback
Acudits i humor en català

Acudits i humor en català

رفتن به کانال در Telegram

Acudits i humor català. Humor gràfic. Acudits breus. Mems. Donatius: buymeacoffee.com/tocatdelbolet "Acudits i humor en català" és un canal de Tocat del Bolet.

نمایش بیشتر
1 195
مشترکین
+224 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+530 روز
آرشیو پست ها
Aquí hi ha gat amagat...

sticker.webp0.65 KB

Si veus Matrix al revés, va d'un paio que deixa les drogues i troba feina... @acudits

—Identifiqueu-vos! —Kamikazes japonesos, Unitat Especial d'Atac Shinpū. Ens estavellem amb avionetes carregades amb 250 kilos d'explosius contra portaavions enemics. —I vosaltres qui sou? —Catalans. A la nit de Sant Joan, després de fotre'ns fins el cul de cava, milions de nosaltres sortim als carrers, sense cap mena de preparació en la manipulació de material pirotècnic, a tirar petards de gran calibre. Kamikazes japonesos: fotem el camp, això ja és massa! 🏃🏻‍♂️💥💥💥💥💥 @acudits #santjoan

sticker.webp0.37 KB

sticker.webp0.58 KB

És més lleig que enviar l'avi a recollir la coca. (evidentment, de Sant Joan 😬)

Acudit per adults: — Ostres, aquests correctors dels mòbils, són una merda: l'altre dia li vaig escriure a la meva nòvia: "Per Sant Joan vull follar-te mentre t'empotro contra la nevera de casa". — I que volies posar-li? — Per la Revetlla. #acudits

Si una vaca camina cap enrere, rebovina? 🐮🔄 @acudits

—Ja està!? Dures menys que un primer ministre britànic després del Brexit. @acudits

El departament d'investigacions inconcluses afirma que el 40% de la població @acudits

Quan vaig aconseguir esbrinar per què servia la tecla de l'ordinador amb una fletxa cap amunt ⌨️, la meva sorpresa va ser Majúscula! 😲 @acudits

—Per fi he sortit de l'armari! —T'agraden els homes? —No, les dones casades. @acudits

Quan estudiava química a l'insti es parlava de la valència i jo deia què deu tenir a veure València amb la química? Després vaig conèixer la ruta del bakallà i ja ho vaig entendre tot. @acudits

—Et deixo!! —Em deixes perquè sempre t'interrompo amb estupideses que no vénen a tomb? —No, et deixo perquè... —La meva cosina coneix el bateria de Els amics de els arts. @acudits

—Sordesa? —I sense compromís. @acudits

photo content

—Em dones les claus del wifi? —Para de ser descarat i mantingut. —En majúscules o minúscules? @acudits