fa
Feedback
Comentive | کامنتیو

Comentive | کامنتیو

رفتن به کانال در Telegram

مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Comentive | کامنتیو

کانال Comentive | کامنتیو (@comentive) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 202 455 مشترک است و جایگاه 140 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 1 148 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 202 455 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -1 818 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -81 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 26.50% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 22.53% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 53 650 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 45 631 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 1 776 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند پاکستان, بنزین, بانس, مل‌بت, sport100 تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
مرسی که ممبر‌ خوب منی 🫂🫀 انتقاد و ارتباط: @ComentiveCr تبلیغات محدود: @RezayatCM

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

202 455
مشترکین
-8124 ساعت
-2297 روز
-1 81830 روز
آرشیو پست ها
حتی این دو نفر مذاکره‌شون ۷ دقیقه طول کشید =))) > تنیم @Comentive
حتی این دو نفر مذاکره‌شون ۷ دقیقه طول کشید =))) > تنیم @Comentive

ببخشید قسط اسنپ رو نمی‌شه قسطی پرداخت کرد؟ > کارامازوفا @Comentive

الان سینا ساعی داره تند تند تو خونه راه میره تکست آهنگ جدیدشو مینویسه: ‏و اما جنگ و تحریم, دو پدیده بدخیم که کرد ‌ ‏کسب و کارا تعطیل, نیروها تعدیل‌، حتی کانفیگا با موجودی میلیونی میشن تحویل، آقا زاده ترفیع، خورد ‌کفگیر به ته دیگ، آقای مسئول بسه تنبیه. > بابیل @Comentive

یه کلمه جدید یاد گرفتم: Dicktim. یعنی کسی که مثل dick رفتار میکنه ولی ادای victim هارو درمیاره. معادل فارسیش میتونه مظلاشی (مظلوم+لاشی) باشه مثلا عجب آدم مظلاشی‌ایه. > ایو @Comentive

مارا به سگ‌جانی خود و کسکشی شما (تا این حد) گمان نبود. > نازنین صدرا @Comentive

این همونیه که امروز روزشه ولی تو هنوز واسش کانفیگ کادویی نفرستادی. > میولدی @Comentive
این همونیه که امروز روزشه ولی تو هنوز واسش کانفیگ کادویی نفرستادی. > میولدی @Comentive

کاش یه هواپیما بیاد کلی کاغذی که روش QR Code کانفیگه بریزه رو سر مردم. > مسیح @Comentive

نمی‌دونم چطوری توضیح بدم ولی چهره بعضی ها یه جوریه انگار خیلی تمیز و نو موندن. حالا منو ببینی انگار صدهزار کیلومتر کار کردم،
نمی‌دونم چطوری توضیح بدم ولی چهره بعضی ها یه جوریه انگار خیلی تمیز و نو موندن. حالا منو ببینی انگار صدهزار کیلومتر کار کردم، سه بار چپ کردم و دوررنگم. > بهنام @Comentive

به نظر شما در چند روز آینده:
Anonymous voting

خیلی وقته باهاتون حرف نزدم. درد و دلی، انتقادی، کسشری چیزی: @ComentiveCr pm

حالا ما کصخل بازی در میاریم میگذره میره ولی عجب کیری خورد تو جوونیمون. > سامی @Comentive

با دوست دخترم تو بله بحثم شد پرایوت نامبر زنگ زد گفت حق با خانومه بگو ببخشید. > آقای الف @Comentive

گلچین ژانر پس دادن حرفای غربی‌ها به خودشون در خصوص گرون شدن بنزین و شاکی بودنشون. بعضی از این توییتا میلیونی ویو خورده و خود
+1
گلچین ژانر پس دادن حرفای غربی‌ها به خودشون در خصوص گرون شدن بنزین و شاکی بودنشون. بعضی از این توییتا میلیونی ویو خورده و خود اروپایی ها هم ترجمشو دیدن =))) دیانا: ما ایرانیان گرون شدن بنزین تو اروپا رو محکوم میکنیم و آنها را به خویشتن داری و صبر دعوت میکنیم. هدشات: در اولین فرصت یک کمیته حقیقت‌یاب تشکیل داده و برای بررسی علل گرانی بنزین عازم اروپا خواهیم شد. میاستنی: در تانکر هیچ نیروی خارجی‌ای بنزین نیست. امیر: هانا آرنت: در پمپ بنزین‌های اروپایی، ۱۵ دقیقه قبل از گرون شدن بنزین همه چیز عادیه. ازل: پمپ‌بنزین‌های جدیدی در اروپا سر کار اومدن که خیلی منطقی‌تر از پمپ‌بنزین‌های قبلی‌ان. وصل الخطاب: کاهش قیمت بزنین تو اروپا باید توسط خود مردم اروپا رقم بخوره نه عوامل بیگانه عرفرگولی: دیشب پدربزرگ دوستم تو آلمان حالش بد شده. وقتی زنگ زدن اورژانس، گفتن آمبولانس‌ها بنزین ندارن و پیرمرد همون‌جا تو پارکینگ زایمان کرده. پسر سرخپوش: افزایش قیمت بنزین اروپا جزئی از فرهنگشون هست ما نباید برای پایین اومدنش دخالت کنیم! سکین: گروه عدل مسیح اعلام کرد یکی از پمپ بنزین‌های حومه لندن هک کرد. اتم: تو آنجا بنزین گران می‌زنی، من اینجا بکیرم. مانکی: من با بنزین کونم و میشورم چون از آب و البته دستمال ارزونتره اروپایی جون. .

عادی ترین پینگِ VPN ایران: > ایلیا @Comentive
عادی ترین پینگِ VPN ایران: > ایلیا @Comentive

خلاصه وضعیت بختم: @Comentive
خلاصه وضعیت بختم: @Comentive

کافیه دونفر رندوم تو خیابون باهم دعوا کنن ترامپ جداشون کنه، فرداش بیانیه میده به یه جنگ دیگه هم پایان دادم. > خس @Comentive

به این حالت که با هر مصاحبه ترامپ میپریم هوا و با مصاحبه بعدیش میخوریم‌ زمین میگن ترامپولین. > هراز @Comentive

الکی فکر نکنید که هرکی این روزا وصله پولداره، ۹۰٪ پولدارای واقعی الان لست سینشون long time ago عه چون مث ما دیوانه نیستن پول وی پی ان بدن، پولاشونو جمع کردن که پولدار شدن =)) > فیفی @Comentive