fa
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

رفتن به کانال در Telegram

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

نمایش بیشتر
2 416
مشترکین
+424 ساعت
+27 روز
-3030 روز
آرشیو پست ها
| Vɪᴅᴇᴏ 𝒔𝒕𝒐𝒐𝒓𝒚 | • تاكي بايد به دل بگم بساز بساز ❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 «اَللھمَّ‌اشْغلْنابِذِکرِك» خدایاقلبم ‌رابه ‌تسبیحِ‌ یادت‌گره‌بزن..!🌟🥲 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 هرچي فاصله گرفتيم از آدما به تو نزديك تر شديم يارب 🤲🏼 🩶 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

sticker.webp0.28 KB

🌟 چيزي من را نجات نداد. من لاشه ي روحم را خودم روي شانه ام انداختم و دوام اوردم…✋🏼🩶 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

« بتراش اي سنگ تراش 🪦💔 » #قفلیشم🖇🔓 #ورژن_جديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W
قفلي تا ابد 💔

🌟 زندگي پر از آدمهاي دروغگوییه که از دروغ متنفرن✋🏼😏 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

كله پاچه كه همه بلدن بخورن ولي اي يك رقمه دگه هس 😂😂

با این آهنگ یادم کنین🖤🧑🏻‍🦯

آهنگ جديد مازندرانے❤️ —• جيگر گوشه خدا نگهدار واسه هميشه خدا نگهدار❤️‍🩹•— -NEW🤍🔥 #𝑴𝑼𝑺𝑰𝑪 🎻‌‌ #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون♥️ 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

🌟 داشتیم از درون مي سوختیم و دیگران را آرام میکردیم، مرهم میشدیم و دلداري میدادیم. ناآرام ترین بودیم و میگفتیم:آرام باشید، درست میشود. و خودمان با درد لاعلاجي بر جان، ایستاده بودیم و باور داشتیم درست نمیشود‌‌. ❤️‍🩹🙁 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W

جعانم دگ هييي❤️‍🩹

ویولونش اونقدر قشنگه که روح آدم از تنش جدا میشه :)‌‌‍‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‍‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‌‍‌‌‌‎‌‍‌‌‎‌🖤🎻 امان از این ياس 🖤 هر چقدر بگم ازش کمه :) جهت قفلي زدن تا صبح ☹️❤️‍🩹

« قسم به او خدايكه چاره ساز درد مني 💔 » #قفلیشم🖇🔓 #الجديد 🥲 #نابود_شده💔 #﮼فوق‌پیشنهاد‌میشه‌براتون❤️‍🩹 𝗰𝗵𝗻𝗟:「@DELL_W
قفلي تا ابد 💔