fa
Feedback
﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

﮼دل | 𝐃𝐄𝐋•

رفتن به کانال در Telegram

ᴡᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴍʏ ᴄʜᴀɴɴᴇʟ 🧑🏻‍🦯 ﮼اصل‌و‌اورجینال‌بمون‌بزار‌دنیا‌ازت‌کپی‌کنه😉🙌🏼 ✨ᴍᴜsɪᴄ - ᴠɪᴅᴇᴏ - ᴛᴇxᴛ - ᴘʀᴏғ🫀 ارتباط بامدير👇🏼 @iM_OmID_1xi 1400/5/5

نمایش بیشتر
2 412
مشترکین
-424 ساعت
-97 روز
-3430 روز
آرشیو پست ها
هچي دگه بيخال او باش زندگي خودخو پيش ببرك

https://t.me/DELL_W/27348 اگر گزینه آخری جواب نداد چی؟

خب كه ايته 😕

https://t.me/DELL_W/27346 از حق تیره تمام حس حال خوب زندگی مر بخورده 😂

ياري سلام اس بشما ها 😂😂✋🏼

‌ اگه دختره طرف تو اسم یک دختر دگ ببر جلو او بگو فلانی بدیدی ایشته مقبولیه اگر هم پسره بگو شاو جمعه میریم باغچه با فامیل ها خوش میگذره همرا با دختر پسرا فامیل 😐😂

چري البد حق ت خورده 😂😂

https://t.me/DELL_W/27339 بچه😁😂 امیته دگه بسوزه و حسودی و خر وری پشیمان شه🤣

انالك تيار كدي 🤦🏻🤦🏻

https://t.me/DELL_W/27338 الحمده الله به لطف خدا اییی هرکدوم میفهمیم بگیم بیخی دل مه جیز جیز سوختکی‌کردن یکی کرده😁🥹

مهمان كنن مه معلوم شم 😂🚶🏻‍♂️

‌ بيخى به ذره بين معلوم نمشن اميد جان

هادگه هركدام فرق داره 😂😂

‌ دختر یا پسر مای سر سوخت کنی؟

تشكر شما خبن مخو نميفهمم دوستا شما ميفهمنن جواب بدين

‌ سلام خوبیم یک سوال چیرقم میشه که یکی ر سوخت بسر کنیم؟😂

نيم ناراحت شكر فقد خسته يوم 🚶🏻‍♂️

‌ چرى ناراحت؟

شكر ميگذرونم روزگاره 🚶🏻‍♂️

‌ اشته هستن اميد جان