🖤Unique_analyst_fund🖤
رفتن به کانال در Telegram
"تحلیل زندگی من است" پدید آورنده نظریه مدلسازی ET یونیک آنالیست فضای مجازی مرد صد دلاری دنیای واقعی ۱۰ سال آشنایی و ۷ سال فعال حوزه کریپتو. متخصص آمار زیستی و تعمیم بر علوم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی
نمایش بیشتر4 483
مشترکین
+224 ساعت
+207 روز
+32930 روز
آرشیو پست ها
حالا که برای بسیجی ها شعار مرگ بر آمریکا ممنوع شده دلم میخواد بگم مرگ بر آمریکا. یه جور مالیدی در اینا که ما هم پاچه شدیم بی ناموس.
💥دو تا صرافی فعلا پیدا شده💥
✅ اولی توبیت (toobit) که رگولاتوری آن ثبت شده در جزایر کیمین است.
همچنین ثبت MSB در آمریکا (FinCEN): Toobit اعلام میکند که بهعنوان Money Services Business (MSB) ثبت شده است. توجه داشته باش که MSB یک ثبت نظارتی برای رعایت قوانین مبارزه با پولشویی (AML) است.
🚨بنابراین این صرافی هم بوش میاد که کمی بعد ایرانی ها را مانند کوینکس، kcex، XT و weex بن کنه.
✅صرافی دوم اوربیت (ourbit) است:
شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا (British Virgin Islands) ثبت شده است.
همانند توبیت مجوزهای شناختهشدهای مانند MiCA اروپا، NYDFS آمریکا، FCA انگلستان یا MAS سنگاپور برای آن مشاهده نمیشود.
این یکی رگولاتوری ضعیفتری دارد و همین امر نشون میده ایرانی ها در آینده نزدیک بن نمیکنه.
🚨حدس من اینه این صرافی را بر و بچه های الیگارش حکومتی خودمون ساختن. یعنی یحتمل با نوبیتکس زیاد فرقی نداره ولی تونسته دم به تله نده. البته به من باشه میگم پشت توبیت هم خودمون هستیم.
همچنان در حال بررسی هستم...
https://t.me/Unique_analyst_fund
من میدونم دو تا از سفیرهای ایرانی کوینکس در این کانال هستند. برید با اون منیجر قرمساقتون حرف بزنید بگید به حرمت این اعتمادی که ما چیز خل ها به شما کردیم و وقتی یک صرافی به درد نخور بودید بهتون حجم و اعتبار دادیم، لااقل تا آخر ماه کسی رو بن نکنید
🚨🚨صرافی های kcex و weex هم ایرانی ها را تحریم کردند.
خار ما ایرانی ها را ننه کنید عیب نداره. همین دو ریال رو هم بگیرید بکنید تو ک...
خلاصه عزیزان تفاهم با آمریکا تحریم ها را لغو کرد...
خب جاکش ما تحریم بودیم که کمتر تحریم بودیم...
فقط یک "احمق" واقعیت میدانی را نمی بینید و فکر میکند آمریکا ارزن سیاهی به اینها داده. صرافی هاشون لنگ ۲۰۰۰ دلار شدند به پیر به پیغمبر صد بار تا حالا به بچه های تریدر زنگ زدن گفتم بهتون سود ۲۰ تا ۳۰ درصد دلاری سالانه میدیم فقط دلار بیارید داخل..
تکرار میکنم... فقط یک "احمق" این سیرک را باور می کند.
✅نه تنها چیزی رفع نشده که بیشتر هم شد
🚨کوینکس
امروز صبح وقتی بیدار شدم صرافی کوینکس terms of service رو آپدیت کرده بود و وقتی نشستم بخونم نکته جالب اینه ایرانی ها جز لیست تحریم هستند.
✅ خب ما هممون در این صرافی هستیم و حالا باید خارج بشیم.
بدون عجله صبر میکنم این پایینی آخر شکل بگیره و بعد سبد میبندم و بعد میزنم کیف پول به مدت یک سال و نیم.
❌پس الکی هول نکنید و آروم آروم خارج بشید. من زمانی که در بایننس بودم اون که بایننس بود حتی بعد از موعد مقرر اجازه خروج رو داد و میگفت خالی کنید. اگر ایمیل براتون نیامده هول نکنید اما اگر ایمیل تخلیه اومده سریع خالی کنید.
https://t.me/Unique_analyst_fund
#توجه
✅این موضوع جدی است
خیلیها میگن چرا ترامپ از فاجعه انسانی و رسیدن سریع غذا و دارو به ایران میگه. مگه ایران اتیوپی است؟ تا حالا دو بار پست زده و دو بار در مصاحبه گفته که این یک فاجعه انسانی خواهد بود و باید جلوی آن را گرفت.
خیلی ها می گویند چرا نان گران شد؟ مگر کمبودی در آرد هست؟
چرا بانکها قطع است؟ چه کسانی میخواهند بخرند که نباید بخرند؟ چه کسانی که نباید بخرند در حال خریدند؟
دلیل یک چیز است:
ترامپ درست می گوید. همانطور که پزشکیان درست می گفت!!
🚨کشور دچار کمبود شدید شده است. زیرا توان استراتژیک کشور بین دو تا سه ماه شرایط سخت بود. اینها آخرین پر بودن های قفسه هاست. آخرین فریب ها قبل از سقوط های بزرگ و قفسه های خالی...
✅آری، ترامپ نمی خواهد در انتهای پروژه اش ۷ میلیون ایرانی از گرسنگی و کمبود دارو مرده باشند. او می داند بسیاری آذوقه جمع نکرده اند.
او کمک غذایی و دارویی را می رساند تا در مرحله بعد دچار چنین تلفاتی نشویم. اگر ترامپ موفق شود کمک برساند، تحلیل موعود ملغی خواهد شد و حقوق ها قطع نخواهد شد و کمبود غذا و دارو نخواهیم داشت.
"این یکی از "هشت" دلیل آتش بس بود"
امروز ۲ تیر ۱۴۰۵
https://t.me/Unique_analyst_fund
الیگارش ها جوری همه چیز را بستند که فقط خودشون بخرن که دیدن داره😁
خب پدر سوخته این دم آخری دو نفر کنارت بخرن اتفاقی برات می افته حالا جای یک میلیون دلار، ۹۵۰ هزار دلار بخر.
چقدر این جماعت حرص میزنن..
همه جا رو خوابوندید برای خریدهاتون😂
یه بنده خدا هم رفته بود یه کانال فیک زده بود که به اعتبار من کلاهبرداری کنه بعد از چندتا پست دیگه پیداش نشد. تو پین های کانال هست که گفتم ریپرت کنید. فک کنم گونی پیچ شد😂 بنده خدا زده بود به کاهدون. فکر کنم الان داره تلاش میکنه ثابت کنه یه کلاهبرداره و یونیک نیست..
خیلی از کانالهای کریپتو از چندین کا ممبر در اینستا و تلگرام من رو میشناسن. حتی خیلی هاشون رو باهاشون در واتس آپ و همین تلگرام گروه داشتیم. زمانی که حتی کانال دار نبودن. الان همشون کانالهاشون از من بزرگتره چون یکی دو سال زودتر باز کردن و من کلا به کانال اعتقادی نداشتم و بعدشم که باز کردم هدف کلا یک چیز دیگه بود و بعد ذهنیاتم رفت سمت هدف اصلی و بگذریم.
اصل داستان: امروز اگه بهشون بگی یونیک رو میشناسی میگن نه بابا. حتی اونایی که کانالهاشون کوچکتره وقتی میخوام معرفیشون کنم میان پی وی میگن خدا خیرت بده من زن و بچه دارم تو معرفیم نکن😂 خلاصه این زندگی منه. حالا ببین خودم تو چه جهنمی هر شب رو روز میکنم.
چه آتیشی میذارید. تحلیل مال من نیستهاا😁 البته تحلیل خوب آتیش داره ولی من که بورسی نیستم😁
این کانال رو دوستان برای بورس و کریپتو اگر میخوان دنبال کنن گوشه کار داشته باشن. ادمین باسوادی دارد و در شمارش امواج خیلی خوب عمل میکند.
ایشالله چون من معرفیش کردم فکر نکنن با من نسبی داره و گونی هایشان را غلاف کنند
Repost from Financial Waves
#تکشا #تحلیل
بعد از شناسایی دو لگ کشیدهی افزایشی، در انتظار اخرین لگ اصلاحیِ پیش از شروع روندهای حتی قدرتمندتر از رالیهای اخیرش هستیم.
امواج کارکتیو(اصلاحی) اخیر در تکشا، از ریزموجهای الگوی مثلث بودهاند و پس از اتمام موج E از این پترن، تازه شاهد موج تقاضای جدید و اصلی خواهیم بود.
با سرچ #تکشا میتونید سریالی از شمارش این نماد رو در کانال نگاه بیاندازید..
@Financial_Waves
در این لیست نام تنها پروتکل خوب وام دهی ارزهای دیجیتال هم مغفول مانده که AAVE نام دارد.
#کریپتو
✅خب حاصل کارم را تبدیل به یک اینفوگراف کردم تا فلسفه سرمایه گذاری هم درک شود.
در واقع کل کریپتو به جز بحثهای خاص DePIN، با تمرکز بر هدف اصلی کریپتو و فلسفه ای که من از کریپتو بلدم این میشه. پروژه های حاضر در این تصویر، در صورت شکوفایی کریپتو در عرصه بازار پول، پروژه های اصلی دنیای آینده خواهند بود.
آنها را بررسی کنید
البته کنار تمام اینها باید بیتکوین هم خریداری شود. این عضو ثابت سبد شماست و قابل ذکر نبود.
https://t.me/Unique_analyst_fund
#کریپتو
✅خب حاصل کارم را تبدیل به یک اینفوگراف کردم تا فلسفه سرمایه گذاری هم درک شود.
در واقع کل کریپتو به جز بحثهای خاص DePIN، با تمرکز بر هدف اصلی کریپتو و فلسفه ای که من از کریپتو بلدم این میشه. پروژه های حاضر در این تصویر، در صورت شکوفایی کریپتو در عرصه بازار پول، پروژه های اصلی دنیای آینده خواهند بود.
آنها را بررسی کنید
البته کنار تمام اینها باید بیتکوین هم خریداری شود. این عضو ثابت سبد شماست و قابل ذکر نبود.
https://t.me/Unique_analyst_fund
در مورد طلا و دلار و بورس و... تحلیلها کما فی سابق پابرجاست..
ما با اخبار تحلیل نمیکنیم که با اخبار تحلیل عوض کنیم....
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
