fa
Feedback
Gitas.diary

Gitas.diary

رفتن به کانال در Telegram
1 226
مشترکین
-224 ساعت
-117 روز
+13830 روز
آرشیو پست ها
آدما خیلی دیر می‌رسن، خیلی دیر محبت می‌کنن، خیلی دیر می‌فهمنت، خیلی دیر پشیمون می‌شن و دقیقا بین همین فاصله‌هاست که از چشمت میوفتن و دیگه هیچ وقت بهشون حسی پیدا نمی‌کنی.

يه تراپيستى ميگفت: در جلسات مشاوره با زوجین فهمیدم؛ آدما فقط برای به هم رسیدن برنامه دارن، برای با هم بودن... برنامه ی ندارن!

قشنگی داشتن يه آدم نزديك تو زندگى اينه كه مجبور نيستى حرفاتو فقط تو سرت با خودت مرور كنى. مى تونى خيلى ساده بگى: «امروز خسته شدم» «با يكى بحثم شد» «يه خبر خوب گرفتم» يا حتى «هيچى، فقط دلم گرفته» و قشنگ‌تر از همه اينه كه اون، به جاى قضاوت يا بى حوصلگى، بهت گوش ميده، انگار دارى تيكه هاى زندگى تو باهاش قسمت مى‌كنى. اونجايى كه حتى خبراى كوچيكت هم شنونده داره!

اگه عاشق یه ادم درست بشین زندگیتون خیلی قشنگ میشه. انگیزه پیدا میکنین برای بقیه کارهاتون و وقتی همه چی سخت میشه، بودنش شاید همه گره‌ها رو باز نکنه، ولی تحملشون رو راحت‌تر میکنه. به قول محمد صالح‌ علا: دوست داشتنِ شما رنج واقعیت را کم می‌کند...

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید!

Repost from بايكوت
قشنگی داشتن يه آدم نزديك تو زندگى اينه كه مجبور نيستى حرفاتو فقط تو سرت با خودت مرور كنى. مى تونى خيلى ساده بگى: «امروز خسته شدم» «با يكى بحثم شد» «يه خبر خوب گرفتم» يا حتى «هيچى، فقط دلم گرفته» و قشنگ‌تر از همه اينه كه اون، به جاى قضاوت يا بى حوصلگى، بهت گوش ميده، انگار دارى تيكه هاى زندگى تو باهاش قسمت مى‌كنى. اونجايى كه حتى خبراى كوچيكت هم شنونده داره! @baycot

بعضی از دعواها اصلاً مال اون لحظه نیستن، مال وقتاییه که مدام گفتی ”عیبی نداره“، ولی داشته.

اگه عرضه ندارید آدما رو حیف نکنین شما میرین اونا هی حرفاتونو تو ذهنشون مرور میکنن و میگن عه عه ینی اینم دروغ بود؟

اگه بخوام کل تجربیاتمو تو پنج تا جمله بگم باید بگم : - چیزی راجع به خودت و کارات تا صددرصد قطعی نشده به کسی نگو! - با آشناهات مبادله ای نکن و همه‌ی رازاتو بهش نگو! - با هیچ دوستی همکار نشو! - جلوجلو واسه هیچ موضوعی ذوق نکن! - یاد بگیر کسی رو اولویت زندگیت قرار ندی که انتخاب بیستمش هستی!