fa
Feedback
Save Your Tears!

Save Your Tears!

رفتن به کانال در Telegram

مُحتوي عشوائي و مُتقلب.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Save Your Tears!

کانال Save Your Tears! (@crying033) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 777 مشترک است و جایگاه 5 903 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 8 268 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 777 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 240 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 5 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 23.97% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 7.00% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 540 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 033 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 52 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نَفس, إِنسَان, حَاجَة, دَنِيَّة, شَخص تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
مُحتوي عشوائي و مُتقلب.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

14 777
مشترکین
+524 ساعت
+397 روز
+24030 روز
آرشیو پست ها
‏خايف أحارب في الأوقات اللي لازم أمشي و انسحب فيها و خايف أنسحب في الأوقات اللي لازم احارب فيها فاهمني؟

https://t.me/Giiii_6 انضمو ❤

‏﴿ إنّ اللّٰهَ ومَلائكتَهُ يُصَلُّونَ على النبي يا أيُها الذينَ آمنوا صَلُّوا عليهِ وسلِّمُوا تسليمًا ﴾ قالَ رسولُ اللَّه ﷺ:
‏﴿ إنّ اللّٰهَ ومَلائكتَهُ يُصَلُّونَ على النبي يا أيُها الذينَ آمنوا صَلُّوا عليهِ وسلِّمُوا تسليمًا ﴾ قالَ رسولُ اللَّه ﷺ: إنَّ مِن أَفْضلِ أيَّامِكُمْ يَوْمَ الجُمُعةِ، فَأَكْثِرُوا عليَّ مِنَ الصلاةِ فِيهِ، فإنَّ صَلاتَكُمْ معْرُوضَةٌ علَيَّ

‏أوقات الإنسان بيستعجل على إيّ باب يتفتح قدامهُ بعد الرفض، ويمسك فيهِ حتى لو مش مُريح أو مؤذي بس لأنهُ عطشان للقبول. ينسى إن مش كل اللي يقبلهُ هو الصح، وإن التسرّع ممكن يضيّع فرص أحسن، ولو كان هادي شوية، كان عرف إن اللي جاي ممكن يكون أهدى وأبقي وأصدق.

‏أنا خانتني العواصف والفُصول والله

‏في حاجات حرام مبنعملهاش علشان مجاتلناش الفرصة إننا نعملها مش أكتر، ولا اتحطينا في اختبار الإختيار ما بين اللذة والثواب، وساعات بننسي دا فيبدأ عقلنا يصورلنا اننا ملتزمين ونبدأ نتغر ونتعالي علي غير الملتزمين، بلاش تراهن علي مبادئك لو لسه مختُبرتش وإن اختُبرت فلا تُراهن على الثبات

♡

‏الغريب إن أغلب الناس المؤذية اللي قابلناها كانوا دايمًا بيقدموا نفسهم على إنهم ملايكة بجناحات، والشخصيات اللي مفيش منها اتنين. عندهم قدرة عالية على التمثيل، لدرجة إنك ممكن تصدّق صورتهم المزيّفة سنين. ولما الحقيقة بتبان، بتتصدم إنهم كانوا بالشكل دا! فحقيقي ربنا يبعد عننا النوع دا من البشر، ويعوّض كل واحد عاشرهم خير، ويحميه من شر قلوبهم.

.

❤

Repost from Save Your Tears!
❤️.
❤️.

‏فيهِ دروس الحياة بتحس إنها بتتكرّر، نفس المعني ولكن بوشوش ومواقف مُختلفة، الفرق إنك المرّة دي مش نفس الشخص اللي قابلها زمان، خبرتك زادت، ونظرتك إتغيرت، ورد فعلك بقى أهدي وأوعي وحكيم. ولما تلاقي نفسك بتتعامل مع نفس الدرس بشكل أفضل، إعرف إنك نضجت وبقيت أذكي وكبرت من جواك.

‏أنا بحب أحافظ على علاقات كويسة مع الناس، وأتعامل بصدق وإحترام، لكن لما يدخل الكذب أو التلاعب أو سوء التقدير، حاجة جوايا بتتغير. مش غضب قد ما هو وضوح، لأن لما الثقة تروح، الإحساس ما بيرجعش زي الأول، بالنسبة لي العلاقات الحقيقية أساسها الصدق، مش مجرد وجود وخلاص.

photo content

‏هو ليه الحزن مستمر على عكس السعادة؟ يعني مثلاً مفيش حاجه حصلت وخلتني مبسوط لمدة أسبوع مثلا بس فيه حاجات حصلت وخلتني حزين لمدة سنة عادي !

‏﴿ إنّ اللّٰهَ ومَلائكتَهُ يُصَلُّونَ على النبي يا أيُها الذينَ آمنوا صَلُّوا عليهِ وسلِّمُوا تسليمًا ﴾
قالَ رسولُ اللَّه ﷺ: إنَّ مِن أَفْضلِ أيَّامِكُمْ يَوْمَ الجُمُعةِ، فَأَكْثِرُوا عليَّ مِنَ الصلاةِ فِيهِ، فإنَّ صَلاتَكُمْ معْرُوضَةٌ علَيَّ

‏للأسف معني حياة الإنسان في الدنيا العبيطه دي مش بيكتمل غير بوجود شاهد عليها يشوف مشاعره، فشله، انتصاراته، ضعفه وقيمته حد يحكي القصه من بعده ويفتكرها ويكملها وان المعاناه بدون شاهد عليها هي مجرد عبث والانجازات من غير ما حد يسقفلك باهته وممله

photo content

‏لما تبعد عن الحاجات اللي كانت لهياك ومخدراك عن الحقيقة، هتكتشف إن فيه ناس كتير حواليك كان اللي رابطك بيهم مجرد وقت أو عادة مش توافق حقيقي. مش عشان إنت أحسن من حـد لكن عشان بقيت شايف الأمور أوضح، ساعتها هتعرف مين وجودة في حياتك نابع من قيمة ومودة حقيقية ومين كان مجرد جزء من مرحلة.

‏من أعظم أنواع الكفاح إنك تفضل مُحتفظ بروحك الحلوة وسط ناس بتنشر السلبية وبتسحب إي طاقة حلوة حواليها، إنك متسمحش لطباع غيرك تغيّرك، ولا لكلامهم يعكّر صفوك. القوة الحقيقية مش إنك ترد، القوة إنك تفضل زي ما أنت، هادي، راقي، ومتصالح مع نفسك مهما كان اللي حواليك.