fa
Feedback
ULS Besties

ULS Besties

رفتن به کانال در Telegram

USA Loveshoppe (1379803-P) Be sure to follow our instagram! https://www.instagram.com/ig.usaloveshoppe/ Website: www.usaloveshoppe.com Whatsapp: https://www.wasap.my/601111999097/hiULS

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام ULS Besties

کانال ULS Besties (@ulsreadyusaloveshoppe) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 40 076 مشترک است و جایگاه 772 را در دسته زیبایی و رتبه 782 را در منطقه ماليزيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 40 076 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 31 اوت, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -297 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -7 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.30% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.66% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 4 127 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 869 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 2 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند aishah, dah, tau, rainer, kor تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
USA Loveshoppe (1379803-P) Be sure to follow our instagram! https://www.instagram.com/ig.usaloveshoppe/ Website: www.usaloveshoppe.com Whatsapp: https://www.wasap.my/601111999097/hiULS

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 01 سپتامبر, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته زیبایی تبدیل کرده‌اند.

40 076
مشترکین
-724 ساعت
-427 روز
-29730 روز
آرشیو پست ها
Ini Kate Spade Dumpling pulak 😂
Ini Kate Spade Dumpling pulak 😂

Nah jawapan untuk Coach Rainer HAHAHA
Nah jawapan untuk Coach Rainer HAHAHA

Ramai ke beli Coach Chelsea 30 warna maple? Boleh tahan 😂 dalam masa 4 bulan ish gitu
Ramai ke beli Coach Chelsea 30 warna maple? Boleh tahan 😂 dalam masa 4 bulan ish gitu

Fun fact pasal Coach Nappa Leather. Nappa leather ni memang lembut, smooth & luxurious TAPI dia manja cikit 😂 Tak tahan pana
Fun fact pasal Coach Nappa Leather. Nappa leather ni memang lembut, smooth & luxurious TAPI dia manja cikit 😂 Tak tahan panas sangat, so jangan tinggal dalam kereta especially tengah summer (I mean Malaysia kan memang summer all the time HEHE). Cantik memang cantik. Tapi kena sayang lebih sikit 🫠

Nak harga best sila masuk live ye hehe
Nak harga best sila masuk live ye hehe

Kali ke berapa dah ni restock, tak grab juga tak tahu la https://s.shopee.com.my/8plIn7v2AK

BAG NI RAMAI BELI 🤭 TINGGAL 2 JE!!! SIAPA CEPAT DIA DAPAT! https://s.shopee.com.my/gPYSeeNjE
BAG NI RAMAI BELI 🤭 TINGGAL 2 JE!!! SIAPA CEPAT DIA DAPAT! https://s.shopee.com.my/gPYSeeNjE

Final Stock🚨 Ada sikit jaa astu pergi tak kembali. Tiktok: https://vt.tiktok.com/ZS9BFJTjA8sry-QtGyT/ Tiktok Live: https://v
Final Stock🚨 Ada sikit jaa astu pergi tak kembali. Tiktok: https://vt.tiktok.com/ZS9BFJTjA8sry-QtGyT/ Tiktok Live: https://vt.tiktok.com/ZS9BFeLGKpAt8-s5xpj/

Hello helloooo! Bestie dah ready ke belum? Jom malam ni mama buat sale kaw kaw liawwww. Siapa lambat rugi sangat 😌😳 Link Li
Hello helloooo! Bestie dah ready ke belum? Jom malam ni mama buat sale kaw kaw liawwww. Siapa lambat rugi sangat 😌😳 Link Live: https://my.shp.ee/KkhEshVr

Hello hellooo! Guys jom kita dah start live di shopeee. Cepat join petang ni banyak barang best best🫰🏻❤️ Link Shopee: https
Hello hellooo! Guys jom kita dah start live di shopeee. Cepat join petang ni banyak barang best best🫰🏻❤️ Link Shopee: https://my.shp.ee/MFfjAYM4

Coach Chelsea 30 in Loved Leather 🤎 Fun fact: the worn-in, vintage look is intentional — bukan defect tau! Loved Leather is
Coach Chelsea 30 in Loved Leather 🤎 Fun fact: the worn-in, vintage look is intentional — bukan defect tau! Loved Leather is designed to have its own unique character, so no two bags look exactly the same. The more you wear it, the more you it becomes. ✨

Hello hellooooo!!! Guys jom nana dah start live ni 🫠❤️ Link Live: https://my.shp.ee/d26FLYFm
Hello hellooooo!!! Guys jom nana dah start live ni 🫠❤️ Link Live: https://my.shp.ee/d26FLYFm

https://s.shopee.com.my/1Lf2H2H6AB Rainer rm998 lepas 16% live voucher!

https://s.shopee.com.my/9fK9yFITQa I baru beli satu ni hari tu. Love it so much! Elegant for office wear!

Harga still best Rainer 🤭🙈 https://vt.tiktok.com/ZS9kPv9p9BNLY-vlDmw/
Harga still best Rainer 🤭🙈 https://vt.tiktok.com/ZS9kPv9p9BNLY-vlDmw/

Okay guys. Jom nana dah start live. Click link di bawah kays 🫰🏻❤️ Link Live: https://my.shp.ee/eYap2J63

Hello helloooo! Dah ready ke belum? Jumpa nana di shopee usaloveshoppe, jam 9 malam ni. Malam ni kita kasi harga kaw kaw liaw
Hello helloooo! Dah ready ke belum? Jumpa nana di shopee usaloveshoppe, jam 9 malam ni. Malam ni kita kasi harga kaw kaw liaw! 😌🫠❤️