𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز
موسسه مشاورهای-آموزشی کولایز 🌱 اینجا بنگاه مشاورهای نیست ⭕️ به نتایجمون افتخار میکنیم 💎 🏛 ثبتنام و سوال مشاورهای 👈 @kolyze_hq 👣 مدیر و موسس : علیرضا قلیزاده رتبه ۱۲۷ کنکور و دانشجوی پزشکی شهیدبهشتی @alireza_kolyze
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام 𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز
کانال 𝕂𝕠𝕝𝕪𝕫𝕖 | مشاوره کنکور کولایز (@kolyze) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 30 158 مشترک است و جایگاه 6 405 را در دسته آموزش و رتبه 11 322 را در منطقه إيران دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 30 158 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 23 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -2 099 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -55 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 7.61% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 5.82% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 2 295 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 1 755 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 53 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند میانگین, جا, مبحث, ایراد, دندون تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“موسسه مشاورهای-آموزشی کولایز 🌱
اینجا بنگاه مشاورهای نیست ⭕️
به نتایجمون افتخار میکنیم 💎
🏛 ثبتنام و سوال مشاورهای 👈 @kolyze_hq
👣 مدیر و موسس : علیرضا قلیزاده
رتبه ۱۲۷ کنکور و دانشجوی پزشکی شهیدبهشتی @alireza_kolyze”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 24 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کردهاند.
در حال بارگیری داده...
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 24 ژوئن | 0 | |||
| 23 ژوئن | 0 | |||
| 22 ژوئن | 0 | |||
| 21 ژوئن | 0 | |||
| 20 ژوئن | 0 | |||
| 19 ژوئن | 0 | |||
| 18 ژوئن | 0 | |||
| 17 ژوئن | +1 | |||
| 16 ژوئن | 0 | |||
| 15 ژوئن | 0 | |||
| 14 ژوئن | 0 | |||
| 13 ژوئن | 0 | |||
| 12 ژوئن | 0 | |||
| 11 ژوئن | 0 | |||
| 10 ژوئن | 0 | |||
| 09 ژوئن | +52 | |||
| 08 ژوئن | 0 | |||
| 07 ژوئن | 0 | |||
| 06 ژوئن | +30 | |||
| 05 ژوئن | 0 | |||
| 04 ژوئن | 0 | |||
| 03 ژوئن | 0 | |||
| 02 ژوئن | 0 | |||
| 01 ژوئن | 0 |
همون طوری که بنری میشه ناشناس و دایرکت کانال و پیوی منو سوراخ میکنین اینم متقابلا انجام بدین❤️
| 2 | حالا خوشحالم که بازم بهش رسیدین🙂
آیا احتمال داره نتیجه بده؟
احتمالش کمه ولی هرچی باشه بازم احتمالش خیلی بیشتر از اون مطالبه قبلیه. چرا؟👇
هم همصدایی گروه های مختلف دانش اموزی رو داره چون همه معتقدن فرجه ها خوب نیست
مطالبه به حقی هست
محدودیت هایی که آ.پ میگفت رو نداره دیگه و عملی تره
یه درخواست منعطفه و توپو میندازه تو زمین آ.پ(بهترین سبک مطالبه همین مطالبه های منعطف هستن)
از اون حرفای پوپولیستی زردی که تو مطالبه قبلی بود خبری نیست
شما خودتون رو برای همون برنامه قبلی اماده کنین که اگه نشد هم ضرر نکنین پس بشینین درستون رو بخونین ولی این مطالبه به حق رو هم داشته باشین
میشه موازی باهم پیش برد بدون اینکه آسیبی به هر کدوم وارد بشه
درگیر جوسازی و فضاسازی گروه ها هم نشین
اخرش معلوم میشه کی واقعا طرف دانش اموزه و کی میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره | 574 |
| 3 |
کاش از همون اول حرف شمارو گوش میکردیم و این مطالبه رو دنبال میکردیم نه اینکه بعد این همه وقت و انرژی گذاشتن روی تعویق کل امتحانا به بعد نهایی تازه الان بهش برسیم🤦♀ | 635 |
| 4 | بالاخره بعد این همه داستان به حرفی که از اول گفتم رسیدین🙂
الان این خیللللی خواسته منطقی تر و درست تریه
بین بچه ها هم افتراق نمیوفته
اصلاح فرجه های نهایی و چینش خواسته درستی هست که میشه روش حساب کرد | 1 047 |
| 5 | 🔥بحث زیست گرمه،
بیاین بهتون استراتژی مرور زیست توی همین مدت باقی مونده رو بگم
❓با کدوم فصل شروع کنیم؟
❓کدوم فصل رو میتونیم برای فرجه نگه داریم؟ | 863 |
| 6 | زیر و بم زنجیره انتقال الکترون⚡️
🫴اینم یه سوال قطعی دیگه!
شکل رو مرحله به مرحله برات توضیح دادم
شبهم بیا یسوال نهایی ازش حل کن که مطمئن شی یاد گرفتی😎
@kolyze | 1 135 |
| 7 | sticker.webp | 1 166 |
| 8 | حوار های خیلی عادی توی عربی:
صبحتون بخیر 😂 | 1 312 |
| 9 | یه بند جنجالی داره درباره بچه های ترمیم مجدد
گفته اگه تو امتحان غیبت داشته باشن نمره اون امتحان (فقط اون امتحان) صفر درنظر گرفته میشه
یعنی تو اون امتحانی که غیبت کردین دیگه به سوابق قبلیتون رجوع نمیکنن و همون صفر رو در نظر میگیرن
پس اگه ترمیم مجددی هستین تحت هیییییچ شرایطی غیبت نکنین | 1 574 |
| 10 | شیوه نامه جدید ترمیم رو الان دیدم و فردا میشینم کامل بررسیش میکنم
ولی چیزی که نظرمو جلب کرد و الان لازم دیدم بگم اینکه طبق شیوه نامه جدید، برای ترمیم اولی ها اخرین نمره حساب میشه نه اون نمره ای که بیشترین ترازو داره | 1 566 |
| 11 | نکته خوانی یا نکته دانی ؛ مسئله این است
یکی از اساسی ترین مواردی که این مدت میبینم و میشنوم اینکه
اقا من تو زیست این همه نکته رو چیکار کنم؟ چطوری بخونم نکاتو؟ نکاتو ایکیو رو چیکار کنم؟ جزوه نکته بمب فلان دبیرو بخونم یا نه
💔 اصلا شاید بتونم بگم یکی از اصلیترین دلایل شکست داوطلب ها تو زیست کنکور و پیشرفت نکردن تو جمع بندی همین مسئله هست
❤️ ویسو گوش کنین تا بهتر متوجه بشین باید چیکار کنین🙂 | 1 650 |
| 12 | اقا یه چیز مهم دارم بینتون میبینم که باید بهش پرداخته بشه
یه ویس میزارم حتما گوش کنین
فقط بگم که این ویس سال قبل ریکورد شده ولی اونقد مهمه که باید الانم گوش کنین | 1 578 |
| 13 | ولی داستان زمانی مهمتر میشه که بدونین این قضیه چه تاثیری گذاشته رو رتبشون :
تراز کنکور مبینا ۹۶۴۹ بود و تراز نهاییش ۱۰۰۰۶
رتبه کشوری مبینا شد : ۳۱۶۹
رتبه مبینا تو منطقه ۲ : ۱۴۵۸
این دانش آموز که نمراتشو گذاشتم(دانش آموز ما نیست) تراز کنکورش ۹۴۷۱ بود و تراز نهاییش ۱۰۳۴۵
رتبه کشوریش چند شده؟ ۲۴۲۲
رتبش تو منطقه ۱ : ۸۰۹
یعنی همین چند صدم ها کاری کرده که با اینکه تراز کنکور این دانش اموز تقریبا ۲۰۰ تا پایین تره ، تو رتبه کشوریش ۷۴۷ تا جلو بیوفته
حالا متوجه تاثیر نهایی و همین چند صدم ها که براتون مهم نیست شدین یا نه؟🙂 | 1 716 |
| 14 | تراز نهایی این دانش آموز ۱۰۳۴۵ هست
دینی ۲۰ | ترازش : ۱۲۱۷۰
عربی ۱۹ | ترازش : ۸۷۹۶
ادبیات ۱۹.۵ | ترازش : ۱۱۱۴۱
زبان ۱۸.۵ | ترازش : ۸۵۹۵
سلامت ۱۷.۲۵ | ترازش : ۹۸۵۲
هویت ۱۹ | ترازش : ۱۱۰۳
شیمی ۱۹.۷۵ | ترازش : ۱۰۳۰۰
زیست ۱۹.۷۵ | ترازش : ۱۱۴۱۹
فیزیک ۲۰ | ترازش : ۱۰۴۰۵
ریاضی ۲۰ | ترازش : ۱۰۷۷۲
حالا میتونین متوجه بشین که تاثیر این چند صدم ها تو نهایی چیه🙂 | 1 657 |
| 15 | اینو جواب بدین که درس خیلی بزرگی قراره ازش بگیرین😌
عاشق اوناییم که ری اکشن خارج از چارچوب میزنن😂🤦♂ | 1 658 |
| 16 | دیروز دیدیم که مبینا با این نمره ها ترازش ۱۰۰۰۶ شده بود
حالا به نظرتون یه دانش آموز با این اختلاف نمرات نسبت به مبینا، ترازش چطوریه؟
دینی ۲۵. بیشتر | عربی ۲۵. بیشتر | فارسی ۵. بیشتر | زبان مثل هم | هویت و سلامت یک نمره کمتر | فیزیک و ریاضی مثل هم | شیمی ۲۵. بیشتر | زیست ۲۵. کمتر
همین چند صدم ها چه تاثیری داشته؟
🔥ترازش حداقل ۵۰۰ تا بیشتر از مبیناست
❤️🔥ترازش بیشتر از مبیناست ولی اختلافشون خیلی کمه
🤝ترازش با مبینا یکی میشه تقریبا
💯تراز مبینا ازش بیشتر میشه ولی حداکثر ۱۰۰ تا اینا | 1 736 |
| 17 | #به_افتخار_مشاورم
در کولایز همیشه به روی بچه ها بازه به این دلیل🩵🤞 | 1 697 |
| 18 | همه قوانین ترمیم به صورت یک جا :
ترمیم اولی ها :
حق انتخاب دارین و میتونین هم تک درس هم تمام دروس ثبت نام کنین
بین نمرات امسال و سال قبل نمره ای لحاظ میشه که بیشترین تراز رو براتون داشته باشه
اگه تو امتحان یه درس غیبت کنین، فقط برا اون درس نمره قبلیتون رو لحاظ میکنن
ترمیم مجددی ها :
باید همه درسارو ترمیم کنین
کدوم نمره براتون لحاظ میشه؟ آخرین نمره ؛ نه اونی که بیشترین ترازو داشته باشه . پس حتی اگه کمتر بگیری همین لحاظ میشه
اگه حتی تو یه امتحان غیبت کنین تمام نمرات امسالتون از بین میره و نمره های قبلیتون لحاظ میشه
کسایی که بعضی دروس رو قبلا ترمیم کردن و بعضی رو نکردن :
دروسی که قبلا ترمیم نکردین رو میتونین تک درس ترمیم کنین و بالاترین تراز براتون درنظر گرفته میشه؛ اما حتی اگه یکی از دروسی که قبلا ترمیم کردین رو دوباره امتحان بدین، باید همه دروس رو انتخاب کنین و تو این حالت آخرین نمره براتون لحاظ میشه
غیبت هم جزو دفعات ترمیم حساب نمیشه | 1 751 |
| 19 | برین بشینین درستون رو بخونین
چند روز فرصت دارین برا ثبت نام ترمیم
ظرفیتی و مسابقه نیست که بترسی جا بمونی
فوقش اینکه اخر شب میایی دوباره چک میکنی
نشد فدای سرت ۶ روز زمان داری❤️ | 1 730 |
| 20 | اگه بخواییم پولا رو پست کنیم
پول پست رو کی میده؟!
خودش اندازه پول دوتا امتحانه😭😂 | 1 737 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
