تکست رپی [ Text Rapi ]
°Made in Rap تکست_های_دوخطی_هیپ_هاپی🖤 🖼profile 🎼music 📹video 📝Text 🗓️News Cr : لینگ گروه ما : چنل ارشیو ما 👈 https://t.me/TexttRapi_Archive رزو تبلیغات.
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام تکست رپی [ Text Rapi ]
کانال تکست رپی [ Text Rapi ] (@texttrapi) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 48 370 مشترک است و جایگاه 1 380 را در دسته موسیقی و رتبه 6 967 را در منطقه إيران دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 48 370 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 1 579 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -18 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.77% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 2.30% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 1 821 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 1 113 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 24 است.
- علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند فدائ, روغن, اعتراض, مناره, کوروش تمرکز دارد.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“°Made in Rap
تکست_های_دوخطی_هیپ_هاپی🖤
🖼profile
🎼music
📹video
📝Text
🗓️News
Cr :
لینگ گروه ما :
چنل ارشیو ما 👈 https://t.me/TexttRapi_Archive
رزو تبلیغات.”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته موسیقی تبدیل کردهاند.
وحشیم اندازه سه تا رگبار همه هیت ها هم من زدم بماند داش...•[ @Texttrapi ]•
واس کامنت کار میدید نه واس لایکا میام رومخت مثل کامنتای مردم
وای دیس داد کصلیس احلام
انگار یه ماموتیم که فیل کرده روت موند دشمن پینک پنتر
اسکیاین، تمساح هم لفظ خودمه
زیرت میکنم با نیسان آبی، چطوری بهنام بانی
۱۵۰ قدته شبیه پنگوئنیچرا
چرا صفت به خودش زنگ میزنه؟
حالا آکیو درست کن با مامانت ولاگ
تو دستت جوازه ویناک پرونده هاش
تهرون کوچیکه مثل دول بالاخوات(اشکان لئو)
چجوریاست همتون میخوند؟ چجوریاست همتون بیرونید؟
برو خودکشی کن مثل 2afm
علیرضا نیستی ولی میکنمت افتخاری کصخار پروین ندارم به کسی اعتمادی
چوب میکنم کونت میشی شبیه بستنی
شما برا کامنت کار میدید نه لایکا•[ @Texttrapi ]•
هرکی پیشمون نموند نارفیق بود چاقالا میزنن تو رفاقت جا
میگن چی باعث شد منحل شین رفیقم خایه کرد بود از جرم سنگین
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
