| ناهورے |
کانال بسته
. . . خانھ ام ابریسٺـ اما، در خیالِ روزهاے روشنم 🌚 . . . اگہ کارے داشتین: || https://t.me/BChatBot?start=sc-d46305fd11
نمایش بیشتر3 906
مشترکین
-224 ساعت
-177 روز
-5330 روز
آرشیو پست ها
3 905
کاش می شد؛ گاهی - فقط گاهی -
آدمی به اندازه نیاز بمیرد بعد بلند شود خاک هایش را بتکاند؛ اگر دلش خواست برگردد به زندگی، دلش نخواست بخوابد تا ابد!
_ خسرو شکیبایی
• @NaHoOrI
3 905
ولی هر آدمی به یه
"باهم درستش میکنیم"
برای روزایی که زورش به
زندگی نمیرسه، نیاز داره ..
| @NaHoOrI
3 905
گاهی زندگی تبدیل میشود به
تقلایی کشدار و غمبار برای به دست آوردن
چیزهایی که زنده نگهمان میدارد ..
| @NaHoOrI
3 905
تو اکنون، خاص ترین و بزرگ ترین شوق من
برای جنگیدن علیه این زندگی نامساعد
ناراضی کننده و نامراد هستی ..♥
| @NaHoOrI
3 905
در ظاهر روی پاهایم ایستاده ام.
گاهی می خندم و گاهی گریه می کنم.
اما حقیقت این است که خسته هستم
می خواهم فرار کنم، می خواهم بروم و ناپدید شوم.
| @NaHoOrI
3 905
ما فقط یک صبر داریم و هرچیزی که در این زندگی هست می خواهد همان یک صبر را امتحان کند...
-جبران خليل جبران
• @NaHoOrI
3 905
من هرگز نمی دانستم وقتی دو نفر این طور
همدیگر را بپرستند و برای خاطر یکدیگر
زنده باشند، همین دنیای خودمان هم
می تواند شبیه به بهشت باشد! 🦢
_ لوئیزا می الکات
• @NaHoOrI
3 905
این را میدانم که رویایی که تنگ تر در آغوشش
بگیری، زودتر از دستانت می گریزد؛ اما اگر
نتوانم روهایم را در آغوش بگیرم،
چگونه میتوانم حس کنم که اصلا رویایی دارم؟
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
