fa
Feedback
| ناهورے |

| ناهورے |

کانال بسته

. . . خانھ ام ابریسٺـ اما، در خیالِ روزهاے روشنم 🌚 . . . اگہ کارے داشتین: || https://t.me/BChatBot?start=sc-d46305fd11

نمایش بیشتر
3 906
مشترکین
-224 ساعت
-177 روز
-5330 روز
آرشیو پست ها
رفت روی تخت و خوابید. غمش هم جای دیگری نداشت برود، کنارش دراز کشید .. | @NaHoOrI

و من گاهی، نه صورتت نه پوشانی‌ات و نه موهایت، که دلم می‌خواهد قلبت را ببوسم ...🤍 | @NaHoOrI

کاش می شد؛ گاهی - فقط گاهی - آدمی به اندازه نیاز بمیرد بعد بلند شود خاک هایش را بتکاند؛ اگر دلش خواست برگردد به زندگی، دلش نخواست بخوابد تا ابد! _ خسرو شکیبایی • @NaHoOrI

ناراحت کننده بود، اما زندگی جریان داشت .. • @NaHoOrI

ولی هر آدمی به یه "باهم درستش می‌کنیم" برای روزایی که زورش به زندگی نمی‌رسه، نیاز داره .. | @NaHoOrI

حالمان مزه ی خرمالو می‌دهد خرمالوی نارس گس • @NaHoOrI

گاهی زندگی تبدیل می‌شود به تقلایی کش‌دار و غم‌بار برای به دست آوردن چیزهایی که زنده نگهمان می‌دارد .. | @NaHoOrI

کجا بمیرم که با بوسه های تو چشم باز کنم؟ – عباس معروفی • @NaHoOrI

جان به جانم کنی، من همانی را می خواهم که هرشب در افکارم، نوازشش میکنم ‌.. • @NaHoOrI

کجا بمیرم که با بوسه های تو چشم باز کنم؟ :) _ عباس معروفی • @NaHoOrI

خوبم، اما اگر فکر کنم گریه ام خواهد گرفت • @NaHoOrI

تو اکنون، خاص ترین و بزرگ ترین شوق من برای جنگیدن علیه این زندگی نامساعد ناراضی کننده و نامراد هستی .‌.♥ | @NaHoOrI

میان ما و زندگانی یک چیزی گنگ بود، ما دیر آمدیم یا زود هرچه بود به موقع نیامدیم .. • @NaHoOrI

در ظاهر روی پاهایم ایستاده ام. گاهی‌ می خندم و گاهی گریه می کنم. اما حقیقت این است که خسته هستم می خواهم فرار کنم، می خواهم بروم و ناپدید شوم. | @NaHoOrI

پشت تلفن یادم رفت بگویم صدایت را که می شنوم دنیا فراموشم می شود :)🤍 | @NaHoOrI

ما فقط یک صبر داریم و هرچیزی که در این زندگی هست می خواهد همان یک صبر را امتحان کند... -جبران خليل جبران • @NaHoOrI

چرا هر بادی از هرجایی می وزد بنیاد ما را می کند؟ _ عباس معروفی • @NaHoOrI

من هرگز نمی دانستم وقتی دو نفر این طور همدیگر را بپرستند و برای خاطر یکدیگر زنده باشند، همین دنیای خودمان هم می تواند شبیه به بهشت باشد! 🦢 _ لوئیزا می الکات • @NaHoOrI

گیرم که پایان شب سیه سپید باشد.. سوال این است: آیا تو به سپیده دم میرسی؟ • @NaHoOrI

این را می‌دانم که رویایی که تنگ تر در آغوشش بگیری، زودتر از دستانت می گریزد؛ اما اگر نتوانم روهایم را در آغوش بگیرم، چگونه می‌توانم حس کنم که اصلا رویایی دارم؟