fa
Feedback
همون پسره

همون پسره

رفتن به کانال در Telegram

کمی حرف دل.. و ما با صبری که از سر اجبار بود، روزگار گذراندیم..! من آدم شادی نیستم. مبتلا به گرافیک. @Hamoon_PesareeBot

نمایش بیشتر
441
مشترکین
+124 ساعت
-17 روز
-1130 روز

در حال بارگیری داده...

ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+1
در 0 کانال‌ها
مه '26
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+7
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+15
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+36
در 2 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+3
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+25 008
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+152
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+188
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+194
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+519
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+849
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+823
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+988
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+317
در 5 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+56
در 7 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+18
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+16
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+5
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+12
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+46
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+1 316
در 1 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
23 ژوئن0
22 ژوئن+1
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن0
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
Shayea - Belataklif.mp36.80 MB

2
😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂
10
3
بدون متن...
13
4
متأسفانه، نبودِ سایه جنگ هم پیشرفته..
12
5
پیشرفتی قرار نیست داشته باشیم فقط باید جنگو دور کنیم از کشور اون بیناموس ها هیچ رحمی ندارن
12
6
همیشه باید باشن کسایی که جلوی یک‌ذره احتمال ‌پیشرفت رو بگیرن..
11
7
تا دیروز نگران فراخان سسخرسی بودیم الان باید نگران فراخان پایدارچی ها باشیم تف
10
8
هعی آقا حجت
9
9
بس کن دلقکعلی
7
10
🧃شاخص فروش ساندیس در اطراف وزرات امورخارجه درحال افزایش شدید..
7
11
کاش ایتا، بله و روبیکا رو بخاطر اینکه اغتشاشگرا برنامه خرابکاری گذاشتن و میخوان نظم عمومی رو مختل کنن، فیلتر کنند..
5
12
کاش ریشه اینایی که دنبال کاشتن بذر نفاق و.. هستند خشک بشه.. خسته بشید دیگه
61
13
آخرش یرروز خوب نصیب‌مون میشه، دلامون مزه‌ی پیروزی رو میچِشه.
57
14
Erfan Tahmasbi - Bodo.mp3
58
15
بدون متن...
25
16
Alireza Ghorbani - Sheyda.mp3
1
17
77
18
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه دیوونه‌بازیام و بد اخلاقیامو تحمل کردی، تنها آدمی که پای خوب و بدم مونده تا رویامونُ بسازیم. حضور تو بود که امید رو به من بخشید. شاید بشه اسمش رو گذاشت موهبت الهی! با وجودت تازه فهمیدم زندگی یعنی چی؟ شاید تو اون نشونه‌ای هستی که به وجود خدا پی‌ببرم. تو ذوقِ منی، تو آرامش و پناهِ قلبِ منی، دخترخانم.✈️
75
19
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه دیوونه‌بازیام و بد اخلاقیامو تحمل کردی، تنها آدمی که پای خوب و بدم مونده تا رویامونُ بسازیم. حضور تو بود که امید رو به من بخشید. شاید بشه اسمش رو گذاشت موهبت الهی! با وجودت تازه فهمیدم زندگی یعنی چی؟ شاید تو اون نشونه‌ای هستی که به وجود خدا پی‌ببرم. تو ذوقِ منی، تو آرامش و پناهِ قلبِ منی، دخترخانم.
1
20
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه
شاید بگی ۱۲۰ روز، شایدم چهارماه؛ اما برای من بیشتر از این‌ها بوده! اصلا کی وقت کردی بشی همه‌چیزِ من. تو تنها کسی بودی که همه دیوونه‌بازیام و بد اخلاقیامو تحمل کردی، تنها آدمی که پای خوب و بدم مونده تا رویامونُ بسازیم. حضور تو بود که امید رو به من بخشید. شاید بشه اسمش رو گذاشت موهبت الهی! با وجودت تازه فهمیدم زندگی یعنی چی؟ شاید تو اون نشونه‌ای هستی که به وجود خدا پی‌ببرم. تو ذوقِ منی، تو آرامش و پناهِ قلبِ منی، دخترخانم.
1