fa
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

رفتن به کانال در Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام DevTwitter | توییت برنامه نویسی

کانال DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 29 377 مشترک است و جایگاه 4 619 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 11 566 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 29 377 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 1 073 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 44 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 22.67% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.53% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 6 652 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 851 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 55 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

29 377
مشترکین
+4424 ساعت
+2857 روز
+1 07330 روز
آرشیو پست ها
یکی دو سالی بود می‌خواستیم تجربه‌های Engineering Productivity دیوار رو به اشتراک بذاریم. بعد از چند تا ارائه و تاک، بالاخره یه بلاگ پست مختصر از کارهایی که در حوزه engprod انجام می‌دیم نوشتیم. خوشحال می‌شم بخوندیش و نظراتتون رو باهامون به اشتراک بذارین! https://vrgl.ir/W4aEm @DevTwitter | <Mani/>

#کوته_نیوز مدیرمحصول ماکروسافت خیلی لاتی اومده گفته macOS بهتر از ویندوز 11 هست. @DevTwitter

توصیه قبلی هنوز صادق است. تحت هیچ شرایطی از blur کردن و مشابه استفاده نکنید! کامل همه چیز را بپوشانید. ویدیو را نگاه کنید که چه راحت، نوشته هایی که تا حد زیادی ناخوانا هستند به خوانایی نزدیک می شوند! تجربه de pixel کردن: https://jeffgeerling.com/blog/2025/its-easier-ever-de-censor-videos @DevTwitter | <Vahid Nameni/>

اولین mcp server ام رو ساختم، با کمک api نوبیتکس میتونه قیمت تقریبا همه ارز دیجیتال هارو بده به claude خیلی خوب بود که نوبیتک
اولین mcp server ام رو ساختم، با کمک api نوبیتکس میتونه قیمت تقریبا همه ارز دیجیتال هارو بده به claude خیلی خوب بود که نوبیتکس یه داکیومنت عالی برای api اش داشت و رایگان هم هست api اش در آینده نسخه های http این mcp هارو برای سرویس های ایرانی سعی میکنم یه جا جمع کنم https://github.com/xmannii/nobitex-mcp-server @DevTwitter | <Mani/>

حالا که بحث MCP ها داغه، بد نیست به MCP QGIS هم اشاره کنم که vibe mapping رو وارد دنیای جدیدی میکنه! https://github.com/jjsan
حالا که بحث MCP ها داغه، بد نیست به MCP QGIS هم اشاره کنم که vibe mapping رو وارد دنیای جدیدی میکنه! https://github.com/jjsantos01/qgis_mcp @DevTwitter | <MJ/>

واقعاً درود بر تکنولوژی:) تو فکر بودم که یه نقشه برای دنیای داستانی که دارم می‌نویسم طراحی کنم که این سایت رو پیدا کردم. بصور
واقعاً درود بر تکنولوژی:) تو فکر بودم که یه نقشه برای دنیای داستانی که دارم می‌نویسم طراحی کنم که این سایت رو پیدا کردم. بصورت رندوم براتون نقشه، کشورها و شهرها و.... می‌سازه:) https://github.com/Azgaar/Fantasy-Map-Generator @DevTwitter | <سیلمائث/>

و همچنان چینی‌ها مهارت عجیبی در «کپی» کردن و «تکثیر» دارن. مثلا توی نگاه اول سخته که بگی این اسکرین‌شات از اوبونتو لینوکس و م
و همچنان چینی‌ها مهارت عجیبی در «کپی» کردن و «تکثیر» دارن. مثلا توی نگاه اول سخته که بگی این اسکرین‌شات از اوبونتو لینوکس و میزکار گنوم خودمونه و نه ویندوز! https://anduinos.com @DevTwitter | <Yaser Shahi/>

یکی از روش های جلوگیری از Race conditions در لاراول با استفاده از درایور redis استفاده از Cache::lock است این متد برای محیط ه
یکی از روش های جلوگیری از Race conditions در لاراول با استفاده از درایور redis استفاده از Cache::lock است این متد برای محیط های با Concurrency بالا بدون استفاده از ترنسکشن های اتومیک دیتابیس کاربرد داره ، برای مثال در اینجا مدل درخواستی توسط کلاینت به مدت زمان ۱۰ ثانیه وارد یک لاک ردیس شده و صرف نظر از موفقیط آمیز بودن یا نبودن پروسه ،لاک ذخیره شده پاک و مقدار منبع استفاده شده آزاد میشه ، در واقع هر پردازش بصورت unique و مجزا اجرا خواهد شد. https://laravel.com/docs/12.x/cache#atomic-locks @DevTwitter | <Zanko Khaledi/>

یک مقاله جدید اومده که یک فریمورکی برای deep research معرفی کرده (یک جور AI Agent) به اسم WebThinker که به مدل‌های LLM و مدلهای reasoning این امکان را می‌دهد که به‌صورت مستقل در وب جستجو کنند، صفحات وب را به‌طور عمیق بررسی نمایند و گزارش‌های پژوهشی تهیه کنند. و یک سری مدل هم برای اینکار آموزش دادند که همه را میتونید دانلود و استفاده کنید. Github: https://github.com/RUC-NLPIR/WebThinker Article: https://arxiv.org/pdf/2504.21776 @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

بچه ها roadmap.sh یه سرویسی ارایه داده AI Tutor که بنظرم خیلی خوبه، یه مربی برای مسیر شغلی. من اینجا مثلا بهش گفتم من هیچی نمیدونم و وکیل‌ام و میخوام وارد مسیر شغلی وب دولوپ بشم، چکار کنم؟ کسایی که صفرن یا در هر سطحی، برای موضوعی که میخوای، مرحله به مرحله میگه چطوری باید جلو بری @DevTwitter | <Saman Esmaeil/>

بچه‌ها اگر دنبال اسکرپر برای لیندکین هستید این رپو تازه اومده و داره کار میکنه: https://github.com/lanatenet192/linkedin-scra
بچه‌ها اگر دنبال اسکرپر برای لیندکین هستید این رپو تازه اومده و داره کار میکنه: https://github.com/lanatenet192/linkedin-scraper @DevTwitter | <Saman Esmaeili/>

امکان آپلود فایل در Gemini گوگل حالا برای تمام کاربران رایگان هست، فعلا فقط با مدل Gemini Flash 2.0 کار میکنه و فرمت‌های زیر
امکان آپلود فایل در Gemini گوگل حالا برای تمام کاربران رایگان هست، فعلا فقط با مدل Gemini Flash 2.0 کار میکنه و فرمت‌های زیر پشتیبانی میشن: متن ساده: TXT فایل کد شامل C, CPP, PY, JAVA, PHP, SQL و HTML سند: DOC, DOCX, PDF, RTF, DOT, DOTX, HWP, HWPX و گوگل داکس جدول: CSV, TSV اکسل: XLS, XLSX و گوگل شیت @DevTwitter | <Soroush Ahmadi/>

Repost from N/a
ثبت‌نام بوت‌کمپ مدیریت محصول هوش مصنوعی آغاز شد! ✨ بوت‌کمپ AI PM فناپ‌کمپس با همکاری آکادمی آن‌سو، زیر مجموعه گروه کسب‌وکارها
ثبت‌نام بوت‌کمپ مدیریت محصول هوش مصنوعی آغاز شد! ✨ بوت‌کمپ AI PM فناپ‌کمپس با همکاری آکادمی آن‌سو، زیر مجموعه گروه کسب‌وکارهای نوین آن، برای علاقه‌مندان ورود به مسیر شغلی مدیریت، طراحی و توسعه محصولات هوش مصنوعی برگزار می‌شود. 📌 اگر مدیر محصول هستید و یا تصمیم‌ گرفته‌اید وارد دنیای توسعه محصولات هوش مصنوعی شوید، این بوت‌کمپ دقیقاً برای شما طراحی شده! 📚 ۴۴ ساعت آموزش آنلاین 👨‍🏫 ۱۶ ساعت منتورینگ تخصصی 🎤 ۴ ساعت ارائه پروژه و اختتامیه بوت‌کمپ 🔰 آموزش در این دوره به صورت پروژه محور و با تمرکز بر روی نیاز‌‌های بازار است و در پایان بوت‌کمپ نیز گواهینامه تکمیل دوره به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. 🚀 همچنین،‌ در این بوت‌کمپ یاد می‌گیرید چطور در عصر محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، مسیر شغلی مدیریت محصول را موفق‌‌تر ترسیم کنید. 📝 برای ثبت‌نام، ابتدا فایل پروژه پیش‌نیاز را دانلود و پاسخ آن را تا قبل از ۲۸ اردیبهشت ماه برای ما ارسال کنید. 🔻شروع بوت‌کمپ: ۳۱ اردیبهشت 📎 ثبت‌نام و دانلود فایل پروژه👇 https://B2n.ir/uq8719 __ فناپ‌کمپس، رشد در بازار کار دیجیتال @FanapCampus

اگر برای آپدیت کردن cursor روی لینوکس به مشکل میخورد و اسکریپت هایی که پیدا کردید روی دومین هایی مثل downloader.cusror[.]sh و
اگر برای آپدیت کردن cursor روی لینوکس به مشکل میخورد و اسکریپت هایی که پیدا کردید روی دومین هایی مثل downloader.cusror[.]sh و... کار نمیکنن این اسکریپت احتمالا حل بکنه مشکلاتتون رو و راحت آپدیت میکنه. نسخه python و bash داره. لینک: https://gist.github.com/MohamedElashri/b8dabacb67d56f158dd043d5718d83fd @DevTwitter | <Danial Sabunchi/>

بازی command &amp; conquer generals zero hour یا همون جنرال خودمون source codeش پابلیک شده و یحتمل باید منتظر مدهای بسیار متن
بازی command & conquer generals zero hour یا همون جنرال خودمون source codeش پابلیک شده و یحتمل باید منتظر مدهای بسیار متنوع و افزایش کیفیت بازی باشیم. اینم بگم که جنرال بعد ۲۰ سال آپدیت جدید گرفت؛ الان این بازی ارزش خریدش بالا رفت اینم لینک گیت‌هاب‌ش: https://github.com/electronicarts/CnC_Generals_Zero_Hour @DevTwitter | <Danial Sabunchi/>

چگونه از صفر مطلق یک مدل زبانی GPT بسازیم؟ https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=jEyPQUyNhD0 @DevTwitter | <keyvanak/>

از این لایبرری Transformers.js غافل نشید . میتونید باهاش خیلی از مدلهای ماشین لرنینگ از جمله مدلهای LLM را توی browser اجرا کنید که کامل لوکال هست. مثلا من تو این دمو مدل ۳۶۰ میلیون پارامتری را دارم اجرا میکنم و خیلی هم سریعه،۳۰ توکن در ثانیه! Github: https://github.com/huggingface/transformers.js-examples @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

🤖 کاربر حرفه‌ای ChatGPT هستی؟ یا می‌خوای سریع و بی‌دردسر وارد تلگرام، واتساپ یا سایر پلتفرم‌ها بشی؟ ✨ نوا نامبر یه راه ساده
🤖 کاربر حرفه‌ای ChatGPT هستی؟ یا می‌خوای سریع و بی‌دردسر وارد تلگرام، واتساپ یا سایر پلتفرم‌ها بشی؟ ✨ نوا نامبر یه راه ساده و مطمئن برات داره: ✅ ارائه اکانت آماده‌ی ChatGPT ✅ ورود به همه اپ‌ها بدون شماره واقعی (تلگرام، واتساپ و...) ✅ شماره مجازی از کشورهای مختلف و تحویل فوری 🌐 novanumber.com ⭐️ @NovaNumber

الان که NotebookLM زبان فارسی را هم اضافه کرده برای پادکست درست کردن همه کلی هیجان زده شدن که خوب هم هست. اما اصلا این فیچر،
الان که NotebookLM زبان فارسی را هم اضافه کرده برای پادکست درست کردن همه کلی هیجان زده شدن که خوب هم هست. اما اصلا این فیچر، جانبی هست و اینکه چقدر کاربردی باشه یک بحث دیگه ست!! بهترین و مهمترین کاربرد این notebookLM پیدا کردن منابع مختلف برای موضوع مورد نظر شما و سوال و جواب و بررسی اوناست. وقتی وارد این اپ میشید یک دکمه به اسم "Discover sources" هست که بینظیره! کافیه روش کلیک کنید و پرامپت یا سوالتون را بپرسید که از رو اینترنت پیدا کنه بیاره. بعد میتونید راجع بهشون سوال/جواب کنید. مثلا اگه راجع به یک موضوعی میخواهید pain point پیدا کنید تا ایده بگیرید میتونید یک همچین پرامپتی بهش بدید: "Find sources from Reddit, Quora and other niche communities and identify user pain points about [your_topic]" برید امتحان کنید تا ببینید چقدر عالیه! @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

یک پروژه جدید شروع کردم با جنگو Django-Ecommerce-BackEnd اگر جنگو دولوپرید یا دارید یاد میگیرد میتونید نگاهی به ریپو بندازید
یک پروژه جدید شروع کردم با جنگو Django-Ecommerce-BackEnd اگر جنگو دولوپرید یا دارید یاد میگیرد میتونید نگاهی به ریپو بندازید و برای گسترشش کمک کنید https://github.com/MisaghMomeniB/Django-Ecommerce-BackEnd @DevTwitter | <Misagh Momeni Bashusqeh/>