fa
Feedback
DevTwitter | توییت برنامه نویسی

DevTwitter | توییت برنامه نویسی

رفتن به کانال در Telegram

توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام DevTwitter | توییت برنامه نویسی

کانال DevTwitter | توییت برنامه نویسی (@devtwitter) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 29 171 مشترک است و جایگاه 4 691 را در دسته فناوری و برنامه‌ها و رتبه 11 710 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 29 171 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 948 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 37 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 24.30% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 16.45% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 7 079 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 792 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 59 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند پرو, #کوته_نیوز, ارتباط, ابزار, چیز تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
توییت های برنامه نویسی و طراحی وب :) @dvtwi Hashtags: devtwitter.t.me/5 DevBooks Channel: https://t.me/+AYbOl75CLNYxY2U0 Github: https://github.com/DevTwitter X: https://x.com/devtwittir

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته فناوری و برنامه‌ها تبدیل کرده‌اند.

29 171
مشترکین
+3724 ساعت
+2617 روز
+94830 روز
آرشیو پست ها
#linux خبر خوب برای امنیت لینوکس: LKRG بالاخره نسخه ۱.۰ شد بعد از ۷ سال توسعه! پشتیبانی از کرنل ۶.۱۷، رفع باگ‌ها، بهبود عملکر
#linux خبر خوب برای امنیت لینوکس: LKRG بالاخره نسخه ۱.۰ شد بعد از ۷ سال توسعه! پشتیبانی از کرنل ۶.۱۷، رفع باگ‌ها، بهبود عملکرد، و کد تمیزتر. مکمل SELinux یا AppArmor هست، نه جایگزینش. lkrg.org @DevTwitter | <MehrdadLinux/>

#کوته_نیوز بعد از معرفی آیفون 17 که کلا سیمکارت فیزیکی نمیخوره، ایرانسل و همراه‌اول بدو بدو اومدن در مورد eSim پست گذاشتن که
#کوته_نیوز بعد از معرفی آیفون 17 که کلا سیمکارت فیزیکی نمیخوره، ایرانسل و همراه‌اول بدو بدو اومدن در مورد eSim پست گذاشتن که ما داریم. جفتشونم میگن برای اولین بار در ایران میخوایم عرضه کنیم. * فکر نمی‌کنم اپل بیاد ایرانسل یا همراه‌اول رو جزو سرویس‌دهنده‌هاش بذاره :))) @DevTwitter

یک ویدیو عالی که ۱۱ تا از مهم‌ترین معماریهای مدلهای LLM را توی یک ساعت و نیم توضیح میده. https://www.youtube.com/watch?v=rNlU
یک ویدیو عالی که ۱۱ تا از مهم‌ترین معماریهای مدلهای LLM را توی یک ساعت و نیم توضیح میده. https://www.youtube.com/watch?v=rNlULI-zGcw @DevTwitter | <Mehdi Allahyari/>

اگر به دنبال نصب، پیکربندی و مدیریت سرورها هستید، سایت Server World خفن ترینی چیزی بود که این چند وقت باهاش آشنا شدم آموزش‌ها
اگر به دنبال نصب، پیکربندی و مدیریت سرورها هستید، سایت Server World خفن ترینی چیزی بود که این چند وقت باهاش آشنا شدم آموزش‌های دقیق و مرحله‌به‌مرحله برای سیستم‌عامل‌هایی مثل CentOS، Ubuntu، Fedora، Debian و Windows Server رو از صفر تا صد داره www.server-world.info/ @DevTwitter | <Sajad NezamAbadi/>

🎉 جایزه بزرگ راست‌چین شروع شد! 🎉 💻 به مناسبت روز برنامــــــه‌نویس، براتون یه سوپرایز ویژه داریم 😎👇 💰تا ۲۰۰ میلیون توما
🎉 جایزه بزرگ راست‌چین شروع شد! 🎉 💻 به مناسبت روز برنامــــــه‌نویس، براتون یه سوپرایز ویژه داریم 😎👇 💰تا ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی و اعتباری 🌐 هاست و دامنه رایگان یک‌ساله ⚡️ تا ۸۰٪ تخفیف ویژه محصولات 🎲 و کلی شانس تو گردونه هیجان‌انگیز راست‌چین ⏳ فقط از ۲۰ تا ۲۷ شهریور! 👇با شرکت در این مسابقه می‌تونی نفر اول بشی و ۵۰ میلیون تومن جایزه نقدی ببری👇 @rtltheme

یه بنده خدایی این شاهکار رو ساخته خوراک چیل کردن و ریلکس کردن ، فقط ریپو رو کلون کنید و فایل index.html رو اجرا کنید و از این
یه بنده خدایی این شاهکار رو ساخته خوراک چیل کردن و ریلکس کردن ، فقط ریپو رو کلون کنید و فایل index.html رو اجرا کنید و از این شاهکار لذت ببرید ... https://github.com/MehdiHamid32/CalmSpace @DevTwitter | <Agha Reza/>

اگه هنوز از AI برای برنامه نویسی استفاده نمیکنید، یه نگاه به این ریپو بندازید https://github.com/ai-for-developers/awesome-ai
اگه هنوز از AI برای برنامه نویسی استفاده نمیکنید، یه نگاه به این ریپو بندازید https://github.com/ai-for-developers/awesome-ai-coding-tools @DevTwitter | <از ژاپن برگشته/>

فایرفاکس پس از ۸ سال پشتیبانی از ویدیوهای MKV را به مرورگرش اضافه کرده فعلاً فقط کدک‌‌های AVC/H.264 و AAC را پشتیبانی می‌کند
فایرفاکس پس از ۸ سال پشتیبانی از ویدیوهای MKV را به مرورگرش اضافه کرده فعلاً فقط کدک‌‌های AVC/H.264 و AAC را پشتیبانی می‌کند و باید تنظیم media.mkv.enabled را در Nightly فعال کنی. @DevTwitter | <MehrdadLinux/>

خبر خوب به مناسبت روز برنامه‌نویس! 🎉👩‍💻 الان دیدم که مکتب‌خونه به مناسبت روز برنامه‌نویس، ۵۰ تا از دوره‌های پرطرفدار برنام
خبر خوب به مناسبت روز برنامه‌نویس! 🎉👩‍💻 الان دیدم که مکتب‌خونه به مناسبت روز برنامه‌نویس، ۵۰ تا از دوره‌های پرطرفدار برنامه‌نویسی رو رایگان کرده. خیلی از این دوره‌ها مربوط به پایتون و دیتا هستن و واقعا می‌تونن به درد بخورن: آموزش شی‌ءگرایی در پایتون 🐍 آموزش کار با SQL در پایتون آموزش پایگاه داده و SQL برای علوم داده با پایتون 🗄 آموزش یادگیری ماشین کاربردی 🤖 آموزش پایتون برای علم داده کلی دوره دیگه، مربوط به ماشین‌لرنینگ، هوش مصنوعی و دیتا هم از مقدماتی تا پیشرفته رایگان شدن. ثبت‌نام دوره‌ها هم ساده است: کافیه وارد لینک دوره‌های روز برنامه‌نویس بشید، دوره مورد علاقتون رو انتخاب کنید و کد HELLOWORLD رو وارد کنید تا آموزش رایگان براتون فعال بشه. ⏳ فرصت فقط تا ۲۳ شهریوره، پس از دستش نده! 🚀 📌مشاهده همه دوره‌ها: https://mktb.me/nkx0 ➖➖➖

چند وقت پیش نشستم یه کتابخونه‌ی State Machine با Csharp نوشتم. پروژه‌ی سرگرمی خوبی بود. موقع اجرا هیچ حافظه‌ای allocate نمی‌ک
چند وقت پیش نشستم یه کتابخونه‌ی State Machine با Csharp نوشتم. پروژه‌ی سرگرمی خوبی بود. موقع اجرا هیچ حافظه‌ای allocate نمی‌کنه و از نمونه‌های دیگه‌ی معروف تا ۱۰۰ برابر سریعتره! خیلی راحت می‌شه بهش فیچر اضافه کرد بدون این که هسته‌ی اصلی تغییر کنه: https://github.com/Enzx/NxGraph @DevTwitter | <Mohamad Iraji/>

تو روز جهانی برنامه‌نویس‌ها نرید توی لینکدین. همه‌ی شرکت‌ها دارن به برنامه‌نویس‌هاشون هدیه میدن. فقط شرکت من و شما تف کف دستمون نمیدازه. :)))) @DevTwitter

توی مک یکی از بهترین لانچرها رو داریم که raycast هست،‌ حالا یک تیمی یک لانچر اپن‌سورس و کراس‌پلتفرم نوشتن که با پلاگین‌های ری
توی مک یکی از بهترین لانچرها رو داریم که raycast هست،‌ حالا یک تیمی یک لانچر اپن‌سورس و کراس‌پلتفرم نوشتن که با پلاگین‌های ری‌کست هم کار می‌کنه و با APIهای لینوکس هم سازگاره. https://github.com/vicinaehq/vicinae @DevTwitter | <hadi/>

روز بدقول‌ها، شب بیدار‌ها، ساخته شده با قلب و قهوه، phpهای مرده، پایتون‌های کند، باگ‌های لحظه‌ی دمو، ددلاین‌های رد شده، سورپراز‌های جاوااسکریپت، اینو یه ساعته با ai نوشتم، استک‌اورفلوی تنها... روز کیبورد‌های خسته، wheelهای خراب موس، دوره‌های نیمه‌کاره مونده، کارفرما هنوز پولمو نداده، یه بازی 4K نوشتم یک بایت حجمشه، زبان هرمز و آقای هاشمی، Go کارهایی که دنیا رو قشنگ می‌کنن، دات نت کارای سن و سال دار، استرس لحظه‌ی لانچ، هک با css تو صداسیما، اشتباهی پوش کردم، 403، کارآموز بدون حقوق، شان اجتماعی بالا و حقوق پایین، ده تا کار همزمان توی شرکت، تحریمه، فیلتره، کشه، از سروره، از بکه، از فرانته، چرخ رو دوباره ساختم، تا چهار صبح بیدار بودم تهش فهمیدم یه سمی‌کالن نذاشتم، کارکردن‌های تو سفر و روز تعطیل، نارضایتی دائمی کارفرما و ... این روز مخصوص ماست؛ ما که با خطاها زندگی می‌کنیم، با دیباگ رشد می‌کنیم و با یک "It works!" حال دنیامون خوب میشه. روز برنامه‌نویس مبارک :)) @DevTwitter

ابزار localtunnel یه سرویس رایگانه که به شما این امکانو می‌ده سرور محلی (localhost) خودتون رو از طریق اینترنت در دسترس دیگران
ابزار localtunnel یه سرویس رایگانه که به شما این امکانو می‌ده سرور محلی (localhost) خودتون رو از طریق اینترنت در دسترس دیگران قرار دهید. این ابزار برای توسعه‌دهندگان وب، تست APIها، یا نمایش سریع پروژه‌ها به مشتری ها یا هم تیمی ها خیلی کاربردیه. نصب : http://localtunnel.me @DevTwitter | <Nimo/>

با term.everything می‌تونی هر اپ GUI رو مستقیم داخل ترمینال اجرا کنی حتی از راه SSH! برای لینوکس، با Wayland یا X11 کار می‌کنه. https://github.com/mmulet/term.everything @DevTwitter | <MehrdadLinux/>

Repost from N/a
دوره جامع پایتون: مقدماتی تا پیشرفته 🗓شروع دوره: 29 شهریور 🎁 تخفیف ویژه برای دانشجویان، فرصتی بی‌نظیر برای شما! 🔥 آموزشی که شما را به برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل می‌کند و در بازار کار به شما رقابت‌پذیری بیشتری می‌دهد. همچنین برای اپلای‌های شغلی و تحصیلی شما را برتر می‌کند و به راه‌اندازی استارت‌آپ‌های شگفت‌انگیز کمک می‌کند. ⏰ 120 ساعت آموزش مجازی، با بیش از 25 پروژه و مینی‌پروژه برای تسلط کامل! 🌟 سرفصل‌های دوره شامل: 💻 تسلط بر کدنویسی پایتون 💻 علوم داده با پایتون 💻 محاسبات علمی با پایتون 💻 یادگیری ماشین با پایتون 💻 طراحی بازی و اپلیکیشن با پایتون 💻 ساخت بلاک‌چین و ارز دیجیتال با پایتون 💻 هک و امنیت با پایتون 💻 طراحی سایت با پایتون 🎁 همراه با هدایای ویژه، از جمله پکیج کسب درآمد از پایتون! همین حالا شروع کنید و بهترین نسخه خود را با ما کشف کنید! 💥🚀🔥 🌟 به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا این فرصت را از دست ندهند! 🌟 👨‍🏫برگزارکننده: شرکت آتی پژوهش امیرکبیر @kargah2018 👩‍🎓جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر @apa_admin12

پکیج کندلستیک برای کار با داده های کندلی در حال توسعه اس نسخه اولیه شو بزودی آماده استفاده میکنم همچنین نحوه استفاده و ... هم
پکیج کندلستیک برای کار با داده های کندلی در حال توسعه اس نسخه اولیه شو بزودی آماده استفاده میکنم همچنین نحوه استفاده و ... همچنین روی PyPi هم آپبودش میکنم https://github.com/s0hei1/py_candlestick @DevTwitter | <مع الفارق/>

سورس آموزشی و قدم به قدم راه اندازی RAG در دات نت، با استفاده از Ollama و Qdrant توی گیتهاب گذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره چ
سورس آموزشی و قدم به قدم راه اندازی RAG در دات نت، با استفاده از Ollama و Qdrant توی گیتهاب گذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره چون خودم هم برای نوشتنش خیلی جستجو و تحقیق انجام دادم و الان معما چو آسان گشته شده https://github.com/mRizvandi/AISamples @DevTwitter | <Mehdi Rizvandi/>

بعد از چند سال، اون ویدیو جادی با عنوان «توضیح و نوشتن ماشین رمز آلمان در جنگ جهانی دوم» رو دوباره دیدم و امروز با راست، کد ج
بعد از چند سال، اون ویدیو جادی با عنوان «توضیح و نوشتن ماشین رمز آلمان در جنگ جهانی دوم» رو دوباره دیدم و امروز با راست، کد جادی رو بازنویسی کردم و پلاگ‌برد، مکانیزم stepping برای روتور ها و چند تا قابلیت دیگه رو هم بهش اضافه کردم. https://github.com/naseridev/enigma @DevTwitter | <Nima Naseri/>