fa
Feedback
CRYPTO COACH

CRYPTO COACH

رفتن به کانال در Telegram

Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام CRYPTO COACH

کانال CRYPTO COACH (@cryptocoachpro) در بخش زبانی انگلیسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 33 340 مشترک است و جایگاه 3 753 را در دسته رمزارزها و رتبه 1 125 را در منطقه الولايات المتحدة الأمريكية دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 33 340 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -559 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -26 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 9.27% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 3.62% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 3 092 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 1 207 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 25 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند ufc, metawin.com, pick, monad, range تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Learn, Communicate, Print, Thrive! Enquires ➡️ @wisdommatic Disclaimer: Trade Ideas shared here are not to be constructed as a financial advice.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

33 340
مشترکین
-2624 ساعت
-1567 روز
-55930 روز
آرشیو پست ها
Guys @metawinlfg has an $8,500 ARB raffle drawing in 3 hours. It’s only 64% full, you can track on etherscan. Everyone can en
Guys @metawinlfg has an $8,500 ARB raffle drawing in 3 hours. It’s only 64% full, you can track on etherscan. Everyone can enter for free and you can buy up to 600 entries for 0.27e. I bought 20 entries. Enter: http://metawin.com Somebody just won a 25 eth raffle on MetaWin for 0.2 eth in entries!

Okay so my girlfriend is amazed now 🤗🤗🤗 She’s so happy 😁 about Myro You’re still fading anon

These are the people I grind for & stay up late to find alphas for. Watch him turn this to $10k Many people are printing hard
These are the people I grind for & stay up late to find alphas for. Watch him turn this to $10k Many people are printing hard as well. More to come! Like I said, ignore the doubters and focus on why you’re here. Which is to learn and make money. So LETS FUCKING GO!

$MYRO was posted here at 10m MC Today it’s at 234m that’s 23x profit man! There’s so much money making going on in this commu
$MYRO was posted here at 10m MC Today it’s at 234m that’s 23x profit man! There’s so much money making going on in this community. If you’re not making money it’s either you’re not paying attention or not taking action. WAKE TF UP and stop letting all the money pass you by!

In all you do, don't FADE Taiko. This is the final Phase before mainnet. Once again all steps have been explained. Get it done ASAP. https://twitter.com/DigiTektrades/status/1747950451482349920?t=ZqWAH-ilzvUl7JAC1x_u6Q&s=19

$MONKEY FADERS IN DISBELIEF 😂
$MONKEY FADERS IN DISBELIEF 😂

MONKEEEEEEYYYYY!!! $1.5m MC FUCKING SEND THIS SHIIIIIIIIIITTTTT
MONKEEEEEEYYYYY!!! $1.5m MC FUCKING SEND THIS SHIIIIIIIIIITTTTT

Manta trading above $2 on Binance and Bybit. Its been a long time coming. Go claim yours. Congrats to everyone. Though the Manta Paradigm didn't live upto expectation but then we focus on others. https://x.com/DigiTektrades/status/1747926020592673060?s=20

Fading me at this point should be a crime. $MONKEY UP 🆙 It’s been a while that I’ve seen a meme team this organized! This ca
Fading me at this point should be a crime. $MONKEY UP 🆙 It’s been a while that I’ve seen a meme team this organized! This can send really hard.

New vote proposal on Snapshot. Voting boosts your chances of layerzero airdrops. https://x.com/DigiTektrades/status/1747900426429567255?s=20

I just bought aped a big bag of $MONKEY here at 500k MC I’ve been monitoring this since it Launched 8days ago Dex: https://de
I just bought aped a big bag of $MONKEY here at 500k MC I’ve been monitoring this since it Launched 8days ago Dex: https://dexscreener.com/solana/9x8esurpjm26nffnuxfqceyqxqiazd4x1dqqmwhbpvet

Staking PYTH (#Airdrop is speculative for stakers for now) Click staking.pyth.network/staking Connect to your phantom Wallet
Staking PYTH (#Airdrop is speculative for stakers for now) Click staking.pyth.network/staking Connect to your phantom Wallet Input amount & stake If you bought on Bybit, send to your phantom & follow the steps above

My view on BTC : As of now volume not increasing at this area . Selling volume is not enough . I think retail traders are sho
My view on BTC : As of now volume not increasing at this area . Selling volume is not enough . I think retail traders are shorting here Possible squeeze to 45-48k I can also see something like a bear flag pattern that should make more people want to short Invalidation : close below 40k @OmzyCryptocoach

https://cookiesclicker.io/?ref=df5cdb Found this on Solana.. saw it days back, but I had to wait for further confirmations.. It's the first click to earn on Solana, connect your phantom wallet and click your way to good points ...

Altlayer is here as seen above. Those that participated in the tasks last year here should eat good. Listing on binance. We will be able to claim upon listing. Stay Jiggy. It's harvest season from all the hard work we put in last year. https://twitter.com/DigiTektrades/status/1747611450095399334?t=T9NfJRgyicAkkAa9Gcj7yw&s=19

ALT layer has taken snapshot and above is the airdrop enjoyoors ... are you gonna enjoy or cope this one ??
+1
ALT layer has taken snapshot and above is the airdrop enjoyoors ... are you gonna enjoy or cope this one ??

Gm Chads. From my research the new narrative might just move from $TIA/Cosmos/atom/Inj stakers to $PYTH stakers. I staked all of mine last year and would bag some again. Pyth is still cheap. Bag some at 0.3597 on bybit and stake. Will drop a guide on how to stake if need be.

This got more than enough hype within a day of launching its testnet . We still early on this Follow this thread to participate in Burnt airdrop . https://x.com/Omzyscryptoplay/status/1747370852331532566?s=20

I couldn’t keep up with mining ice due to other airdrop activities but if you mined then congrats 🎉, distribution starts tom
+2
I couldn’t keep up with mining ice due to other airdrop activities but if you mined then congrats 🎉, distribution starts tomorrow 🤗🤗while listing on OKX on Friday . Flex your ice in the comment section so we can price new Benz with you 😁.

🚀 @metawinlfg has a 5 ETH raffle drawing in 3 hours. Everyone can enter for free & you can buy up to 1,500 entries for 0.27.
🚀 @metawinlfg has a 5 ETH raffle drawing in 3 hours. Everyone can enter for free & you can buy up to 1,500 entries for 0.27. Somebody won the last big raffle with 65 entries that cost them 0.0132 eth! I’m hoping that somebody from this community can win! Enter: http://metawin.com I bought 275 entries. I hope to win one day 🤣🤣🤣