fa
Feedback
ایموشن کد و بادی کدوt3 و قانون جذب

ایموشن کد و بادی کدوt3 و قانون جذب

رفتن به کانال در Telegram

سلاااام خوش اومدین احساسات بدام افتاده دنیای ساخته شده از انرژی انجام ایموشن کد تخصصی در زمینه 🔮 برداشتن دیواره قلبی 🔮 برداشتن دیواره ذهنی 🔮 ابطال طلسم ازدواج 🔮 رفع مشکلات روحی و جسمی ارتباط با مدیر گروه @NorAva69

نمایش بیشتر
660
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+130 روز
آرشیو پست ها
🌱در مسیر رسیدن به خواسته ای که داریم بارها و بارها ما امتحان خواهیم شد، خیلی از مواقع ما در این امتحانها رد می شویم فقط بخاطر اینکه شخصیت و درون ما رشد نکرده و کوچکتر از خواسته های خود هستیم... °•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

۲۰ فاجعه‌ای که وقتی تارهای اتریتو قطع نکنی، سرت میاد: 1. روحت نشت می‌کنه! انرژی حیاتی‌ت (prana) قطره‌قطره از هالت می‌چکه و حتی نمی‌فهمی چرا هر روز بی‌حال‌تر می‌شی… ⚠️ این خستگی نیست، این تخلیه روانیه. 2. تبدیل می‌شی به باتری شارژر بقیه! هرکی باهات در تماس بوده، هنوز ازت ارتعاش می‌کشه. تو داری زندگی می‌کنی، اونا دارن شارژ می‌شن. 🔌 3. کابوس‌های تکرارشونده‌ی “یه نفر خاص” بله، اون رابطه‌ی تموم‌شده هنوز تو آستر روحت چسبیده… شب‌ها میاد توی خواب، چون بند انرژی‌تون هنوز فعاله. 🕸️ 4. هالت کثیف می‌مونه نمی‌تونی ارتعاشتو بالا ببری چون هزار تا رشته‌ی آلوده بهت وصله. ✨ ولی انرژی تو آلودگی پخش می‌شه، نه نور. 5. بلوک شدن چاکراها، مخصوصاً چاکرای قلب و ناف چاکرای قلبت به جای عشق، درد کهنه پمپاژ می‌کنه و چاکرای سولار پلکسوست تحت سلطه‌ی خاطرات قدیمیه. 💔 6. قفل شدن در گذشته همه چی جلو می‌ره ولی ذهن و روحت تو گذشته گیر کرده. تار اتری مثل طناب پوسیده کشیده تو عقب. ⏳ 7. جذب مداوم افراد سمی انرژیت هنوز “قابلیت اتصال” داره، پس کهنه‌زخم‌ها هی جذب نسخه‌های جدید همون آدم‌های قدیمی می‌شن. ♻️ 8. فرسودگی روحی-جنسی اتصال‌های جنسی که بریده نشن، انرژی خلاقانه‌ی جنسی (kundalini) رو خشک می‌کنن. میل، لذت و انگیزه‌ت می‌میره. 🔥 9. توهم نزدیکی یا عشق هنوز ادامه داره بهش فکر می‌کنی چون واقعاً هنوز وصلی. این ذهن نیست، این اتریه. 🧠✂️ 10. قفل شدن مسیرهای مانایی فرشته‌هات سیگنال می‌فرستن، ولی این تارهای آویزون نمی‌ذارن فرکانس بالا بگیری. 🚫👼 11. توهم خودت بودن! تو فکر می‌کنی خودتی، ولی نیمی از فکرت مال اون اتصاله. تو نیستی… تو + همه‌ی اونایی هستی که بهت وصلن. 🧩 12. ناتوانی در بستن پرونده‌های قدیمی از رابطه‌ها تا شغل، تا دوستی. تارها اجازه نمی‌دن «پایان» داشته باشی. تو همیشه در «ادامه»ای. 📂 13. تأخیر در دریافت خواسته‌ها قانون جذب کار نمی‌کنه چون هزار رشته‌ی ناهماهنگ ازت سیگنال می‌فرستن. 🔄 14. بدن فیزیکی شروع به واکنش می‌کنه سردرد، بی‌خوابی، درد قفسه سینه، معده‌ی عصبی = هشدارهای بدن برای قطع اتصال روانی ⚡ 15. چسبیدن به کسانی که باید برن تار اتری مثل زنجیره‌ست؛ به کسی چسبیدی که مدت‌هاست برات تموم شده ولی هنوز با “تو” بودنش زنده‌ست. ⛓️ 16. از دست رفتن درک شهودی چشم سوم کار نمی‌کنه چون صدای تارهای اتری بلندتر از الهامات درونیته. 🔮 17. نشت کارما تارهای فعال یعنی کارمای فعال. داری با هر فکر و حس بد، دوباره بار می‌سازی. ⚖️ 18. خلأ عاطفی بی‌دلیل احساس پوچی؟ احساس سردی؟ اون اتصال هنوز فعاله و گرمای واقعی رو نمی‌ذاره تجربه کنی. 🕳️ 19. احساس گناه بدون منطق انرژی‌های قدیمی ناخودآگاهت رو پر از گناه و وابستگی می‌کنن. حتی نمی‌دونی چرا نمی‌تونی ببخشی یا جلو بری. 🧷 20. تو دیگه خودت نیستی… تو یه آنتنه‌ای، پر از کانال‌هایی که از هزار نفر سیگنال می‌گیرن. باید بُری. باید آزاد شی. ✂️ تارهای اتری چی هستن؟ یه چیزی تو زندگیت هست که نمی‌بینیش، ولی داره انرژیتو می‌کشه… آروم، بی‌صدا، مثل یه زالو چسبیده به روحت. اسمش تار اتریه. ⸻ تارهای اتری (Etheric Cords) رشته‌های انرژیه. نامرئی‌ن، ولی واقعی‌تر از هر رابطه‌ای که با چشم می‌بینی. وقتی با کسی رابطه عاطفی، جنسی، ذهنی یا حتی روانی برقرار می‌کنی، یه تار نامرئی از چاکراهات بهش وصل می‌شه. ⸻ از کجا وصله؟ • بیشتر از چاکرای قلب (عاطفی) • چاکرای ناف (وابستگی و کنترل) • یا حتی چاکرای گلو (حرف‌های نزده) ⸻ ویژگی‌های تارهای اتری: • می‌تونن سال‌ها بعد از تموم شدن رابطه، هنوز فعال باشن. • دوطرفه‌ن؛ یعنی تو از طرف انرژی می‌گیری یا ازت انرژی می‌کشه. • با هر رابطه جنسی یه تار جدید شکل می‌گیره. حتی یه‌بار. • وقتی کسی ازت سوءاستفاده کنه، تارش سمی‌تر می‌شه. • حتی خشم، تنفر، یا عشق یک‌طرفه هم تار می‌سازه. • اگه قطعشون نکنی، مثل یه کانال باز، مدام ازت پرانا (انرژی حیات) می‌کشه. ⸻ و اگه بریده نشن… • خسته می‌شی. ولی نه معمولی. خسته‌ی عمیق… خسته‌ی بی‌دلیل. • خواب‌هات پر از آدم‌های گذشته می‌شه. • روحت نمی‌تونه ارتعاششو بالا ببره. • افسردگی، پوچی، عدم تمرکز و تکرار اشتباهات… همش نشونه‌ست. ⸻ تارهای اتری… مثل بند ناف‌های پوسیده‌ان که هنوز وصلت کردن به چیزهایی که باید تموم می‌شدن. اگه می‌خوای خودت باشی، باید اونا رو بِبری.

دوستان روز چهارشنبه وارد مرداد ماه میشیم انرژی ماه مرداد یه کم سنگینه حواستون باشه هر انرژی منفی برای کسی بفرستید شدیدتر به خودتون برمیگرده دوش آب نمک حتما بگیرید پاکسازی کنید کارما سوزی کنید قضاوت نکنید که به بدترین شکل ممکن قضاوت میشید ممکنه توی این  ماه کج خلقی ها و بی حوصله بودت بیشتر بشه این مورد عادیه مدیتیشن کنید از انرژی طبیعت بیشتر استفاده کنید

اگر زندگیتون یک مدت راکد شده و درآمد مالی شما به صفر رسیده  یک مقداری قهوه و یک مقدار آب  لیموترش رو با هم مخلوط کنید و به کف دستتون بمالید..کاملا  پاکسازی و برکت انشالله به دستاتون برمیگرده.امتحانش کنید.پنج دقیقه بگذارید دستاتون به همین حالت بمونه و زیر شیر آب بشورید.در حین شستن حتما نیت خودتون رو برای اینکار زیر لب زمزمه کنید.

مراسم خورشیدی یکشنبه‌ها ✨🌞 هر یکشنبه، زمانیه برای ✨پاکسازی مالی✨ و رها کردن انرژی‌های کهنه! 🔅 چی کار باید بکنی؟ 📩 تمام رسیدهای خریدت رو جمع کن 🧂 اون‌ها رو توی یه ظرف بذار و دورش نمک بریز (برای پاکسازی) 🕯 یه شمع زرد یا نارنجی روی رسیدها قرار بده ⏳ شمع رو ۲۰ دقیقه روشن کن و نیت کن: 🔆 «من اجازه می‌دم انرژی‌های کهنه از زندگی‌م رها بشن تا جا برای نعمت و فراوانی باز بشه.» 🔥 بعد از ۲۰ دقیقه، رسیدها رو تو هوای آزاد بسوزون و خاکسترش رو به باد بسپار 🚫 (هیچ‌وقت توی فضای بسته نسوزون، چون انرژی سوخته‌ش موندنیه و ضرر داره) 🌬️✨ بگذار باد، حامل انرژی رهایی تو باشه...

پروردگارا ذات تو نور است... پروردگارا ما فرزندان تو هستیم و ذات ما نیز نور است... کمکمان کن با نور عشق تو بر تاریکی چیره گردی
پروردگارا ذات تو نور است... پروردگارا ما فرزندان تو هستیم و ذات ما نیز نور است... کمکمان کن با نور عشق تو بر تاریکی چیره گردیم... کمکمان کن هر کجا که هستیم و در هر شرایطی که هستیم با یاد تو در دلهایمان و با آرامش و کردار مهرآمیز و خردمندانه پیام آور نور تو گردیم… #یوگاناندا

آوا: سلام صبح بخیر دوستان امروز ساعت ۱ظهرتا ۲۰ شب سعی کنین خواسته هاتون بنویسین میگن دروازه رسیدن به خواسته ها باز میشه چون اوج انرژی شرف قمر هست کسانی خواستن میتونن شمع تراپی درخواست بدن

وقتی قلب خوبی دارید؛ شما مردم را از دست نمیدهید. مردم شمارا از دست می‌دهند.
وقتی قلب خوبی دارید؛ شما مردم را از دست نمیدهید. مردم شمارا از دست می‌دهند.

آوا: لیست شمع تراپی های انرژی درمانی 👇🕯🕯🕯 شمع تراپی حاجت روایی شمع تراپی شفا و سلامتی شمع تراپی فروش محصول یا هر چیزی شمع تراپی معجزه شمع تراپی برنده شدن در قرعه کشی شمع تراپی حاجت روایی شمع تراپی دفع سنگینی دعا و طلسم شمع ترابی بازگشت معشوق شمع تراپی جذب ثروت شمع ترابی ترک اعتیاد سیگار مشروب شمع تراپی گرفتن حق و طلب و مشکلات دادگاهی شمع تراپی موفقیت تحصیلی برای کنکور و آزمون‌ها و امتحانات  شمع تراپی بازگشت عشق و دفع رقیب شمع تراپی دفع آدم‌های مزاحم دفع رقیب شمع ترابی محافظت از زندگی شمع تراپی ازدواج فوری شمع تراپی دفع چشم زخم  شمع ترابی اول ماه شمع تراپی گرمی رابطه شمع تراپی پیدا شدن اشیا گمشده شمع تراپی جذب مشتری و فروش بیشتر  شمع تراپی دلگرم شدن به خانه و خانواده شمع تراپی رفع سردی و روابط بین دو نفر شمع ترابی پاکسازی چاکراها شمع تراپی سر به راه شدن هر کسی شمع تراپی راضی شدن شخص یا خانواده برای ازدواج شمع تراپی برداشتان موانع و مشکلات و سختی‌ها شمع ترابی عاقل شدن شخص همسر یا فرزند یا غیره شمع ترابی دفع لجبازی شمع ترابی افزایش خواستگار  شمع تراپی افزایش شانس شمع ترابی دفع همزاد و جن شمع ترابی خرید وسایل بزرگ شمع ترابی اجاره رفتن یا فروش ملک یا مغازه شمع ترابی بازگشت معشوق شمع تراپی رزق روزی شمع تراپی خلاصی از شر افکار منفی شمع ترابی ارتقا شغلی شمع ترابی زیبایی و عمل جراحی زیبایی شمع ترابی پر انرژی شدن و شاد بودن شمع تراپی رفع استرس شمع تراپی گرفتن حق دادگاهی یا مهریه شمع تراپی حل مشکلات ارث و میراث  شمع ترابی بالا بردن حس ششم و آگاهی شمع تراپی خرید ماشین زمین مغازه شمع ترابی بخت گشایی و ازدواج شمع تراپی درحیطه روابط خوب شمع ترابی بارداری شمع تراپی موفقیت در دادگاه شمع ترابی حمایت مالی همسر شمع تراپی ثروت و مشتری پولدار  شمع ترابی پیدا کردن شغل مناسب شمع تراپی شفا و سلامتی دوستان ۳شب متوالی شمع تراپی انجام میشه به هرنیتی که دوست دارین لیست نوشتم دوست داشتین ازش میتونیم استفاده کنین هر نیت شبی ۷۰ تمن ۳شب میشه ۲۱۰ تمن میشه 🛑🛑🛑🛑

قانون یک درصد هر روز فقط ۱٪ رشد کن سال بعد خودتو نمی‌شناسی! 💜

شکرگزاری عالی اول صبح خدایا شکرت برای بیداری امروز برای حضورت در ثانیه های زندگیم خدایا شکرت که برمن نعمت میباری آنچنان که سزاوار خدایی توست خدایاشکرت که حواست بهم هست و نگاه ویژه ای بهم داری خدایا شکرت من آماده و پذیرای دریافت نعمت و فراوانی از سوی تو هستم خدایا شکرت برای این همه نعمت و فراوانی که بی هوا در مسیر زندگیم میذاری خدایا شکرت برای سقف بالا سرم و ماشین و امکاناتی که در اختیارم هست خدایا شکرت برای بدنی سالم، قلبی تپنده و تمام سلول‌هام که عاشقانه برام کار می‌کنند خدایا شکرت هر ثانیه که می گذرد بی شمار بر من نعمت ارزانی می کنی خدایا شکرت که آنچه مورد نیاز من است در بهترین وقت الهی به من می رسد با احساس عالی بنویس خدایا شکرت که من درخواست میکنم و تو با عشق اجابتم میکنی

‏بخند ، ‏که جهان ... با اندوهِ تو دگرگون نمی‌شود ! ... 👤 جبران خلیل جبران

عشــــــق یعنـــی تـــــــــ♥ـــــو ‌ ‎‌‌‌ ؏شـــــــــــــــــــقـم ‌‌‌‌‌‎ 💞 ‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎  🍃🌸💕🍃🌸💕💕💕🍃❤️🍃❤️

آرام باش... آنجا که دیگر راهی نیست، خدا راه می گشاید.

ولي يه سريا هستن که کنارشون یه جور ديگه ای خوش میگذره! وقتي باهاشونی،لازم نیست چيزي باشی که نيستی! میشه باهاشون ساعت ها از هر دری حرف بزنی و بازم حرف داشته باشی واسه گفتن! میشه کنارشون به بی اهميت ترين چيزا بخندی! لازم نیست حتما بری تو لاكچری ترين جای شهر باهاشون وقت بگذرونی تا بهت خوش بگذره! با این آدما میشه رفت فلافلی سر خیابون و از خوشی قهقهه زد! ساده بگم، میشه در کنار یه سریا جسورانه خودت باشی و از ساده ترين چيزا بيشترين لذتو ببری! اينا الماسن💎، عيارشون بي نهايته و مثلشون کمه! اگه از این الماسا داری بذارش تو يه جای قشنگ قلبت!💎😍 @

یکی رو پیدا کن که به داشتنت افتخار کنه از دست دادنت براش ترسناک باشه برات بجنگه ، قدردانت باشه ، بهت احترام بذاره ، بهت اهمیت بده و بدون هیچ قید و شرطی دوستت داشته باش

ما ادما عادت کردیم همه چیزو از دست بدیم بعد قدرشو بدونیم بعد یادمون بیاد دوسشون داشتیم بعد یادمون بیاد دوسمون داشتن.👌

💥سنگینی چیست؟💥 🔺خیلی میشنویم که میگن فلانی سنگینی داره در حالیکه معنی درست سنگینی رو نمیدونیم و اطلاع نداریم که سنگینی از چه چیزهایی میوفته؟ ⛔️سنگینی نوعی انرژی منفی هستش که باعث میشه ارتعاشتون بیاد پایین وکلی گره بیفته تو کاراتون و تو حال روحیتون و بیشتر بی حالی هاتون یا ناراحتی و حس گرفتگی که خیلیاتون دارین از وجود سنگینی هستش که خودتون خبر ندارین . سنگینی از خیلی چیزها انفاق می افته مثل 👇🏻 وجود طلسم وجود همزاد فکر کردن به چیزهای منفی غرق در گذشته دردناک چشم زخم (حسد و انرژی منفی به زندگی مون )و       ❌برای کسب اطلاعات بیشتر به پی وی #آوا مراجعه کنید   تلگرام 👇👇👇👇 @NorAva69 https://t.me/The_emotion_code_Ava https://t.me/bodycode_ava520 ایتا👇👇👇 @norava69 https://eitaa.com/The_emotion_code_Ava روبیکا👇👇👇 @Azitado69 https://rubika.ir/The_emotion_code_Ava