fa
Feedback
عادي يعني فاهم؟

عادي يعني فاهم؟

رفتن به کانال در Telegram

اه عادي مالك مستغرب ليه

نمایش بیشتر
2 949
مشترکین
+124 ساعت
-87 روز
-730 روز
آرشیو پست ها
حاضر انت هقف جنبك عشان مش عارف ايه اللي مضايقك وانتي هقف جنبك عشان بتمري بفترة وحشة وانتي هقف جنبك حاضر عشان الواد بتاعك سابك عنيا حاضر هخلص سيشن الثيرابي بتاعتي وأواسيكم كلكوا

اللي يشوف المعامله اللي بعامل بيها الشخص اللي واحشني ميشوفش وانا هموت واقوله وحشتني

كتير عليا كدا اقسم بالله كتير

هو ايه اللي انتي اكيد معملتيش كدا؟ دا انا عملت كدا وابو كدا وعيلة كدا كلها واحد واحد

انا مالي يعني اعمل ايه ايه في ايدي والله؟

If I could just ask one question it would be ليه؟

photo content

والله العظيم لا عندي طاقة اسمع ولا اتكلم

بكره اللحظات اللي بعمل فيها حساب بعدين ومقدرش اقول كلمة هموت واقولها عشان مينفعشششش

معرفش يعني الواحد خايف انه يضيع وهو اساساً مش لاقي نفسه

الصبر الصمت الايس كوفي

حبيبي يا نفس الوضع اللي قولت عمري ما هقبل احط نفسي فيه تاني

لذة عدم الرغبة في الشيء اللي كان معصلج معايا ولما فكتني منه رجع لوحده اتصلت عليا وفتحت وسبت الخط مفتوح للابد

ربنا يجعل كل لحظة الم في ميزان حسناتنا

لا حول ولا قوة إلا بالله انا لو اتجنن يبقى ارحملي

طب حاجه واحدة! حاجة واحدة بس تمشي سالكة طبيعي كدا

لحد دلوقتي مش قادره افهم الناس اللي بتطلع من رمضان وزنها زايد دي بتعملها ازاي

الصبر من عندك يارب

احتراق وظيفي احتراق عاطفي احتراق فكري احتراق اجتماعي ريحة شياطك فضحتك رسمي

مش قادرة افهم ليه كل حاجة مصممة انها تقرفني في عيشتي