fa
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

رفتن به کانال در Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

نمایش بیشتر
2 686
مشترکین
-624 ساعت
-67 روز
+2630 روز
آرشیو پست ها
تهران انقد جنگنده‌ها پایینن که بلوتوثو روشن کنم وصل میشم به سیستم صوتی جنگنده‌ها

باورم نمیشه یکی پیام داده و دغدغش اینه که آیا من کات کردم؟ :))) حیف که جنگ و اطلاعات تمام انرژیمو خورده وگرنه بوست میکردم😁

بعد از ۱۰ سال سابقه کاری برای اولین بار پدرم زنگ زد به کارفرمام (بچه‌ خواهرش🤣) گفت من نمیذارم یلدا بیاد بیا سرشو بخور دایی 😇🫶🏽 چه حالی میده از تخمای بابات بری بالا😭🤣

‏انقدر خبر جدید نیومده که دارم نسخی پس میدم، الان به شایعه هم راضی‌‌ام.

پیدا کردن خلبان امریکایی بهانه است دهات به دهات دنبال تو میگردم

من حتی اگه خلبان امریکایی بودم این بدبختی میشدم که امروز تو دهاتای یاسوج سقوط کرده

چبدونم مثلا دو تا گردان بفرست از یاسوج پیدام کنن بگو برا تو کردم

متاسفانه ابروی راستم با ابروی چپم متقارن نیست روز ۳۵ ام جنگ

خب چرا صدا جنگنده خالی میاد جردنو بزن مرد سانا رو بزن شنبه باید برم سرکار :))

پنجره‌هارو باز کنم جنگنده ها میان تو یه چایی هم میزنن 🦦

‏بابام حوصلش سر رفته ‏اومده نشسته جلوی میز توالتم لوازم اراشمو یکی یکی میپرسه این چیه این یکی چی ‏به کجات میزنی ‏((((((((((:

آپدیت سیزن جدید چیه؟

اکسپلور من جنگو اسکیپ کرده و فقط باشگاه و تمرینه، ظاهرا این نشانه‌ایست برای ترک عرق خوری و شروع دوباره Bring my mokamels back

‏قدیم با عیدی هامون طلا میگرفتیم الان vpn.

‏جدی جدی سال پیش این موقع درگیر جنگ طناز و شاهین با نگار بودیم=))))))))))))))))))))))))

‏نمیدونی تکست تو نرفته‌، تکست اون نیومده، گوست شدی یا موشک خورده وسط سر یارو💖

رندومه دیگه؟🤣
رندومه دیگه؟🤣

طبق بیانیه ویرا دیگه نمیشکنه بگردیم دنبال شکننده جدید 🦦