fa
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

رفتن به کانال در Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

نمایش بیشتر
2 699
مشترکین
+724 ساعت
+67 روز
+2630 روز
آرشیو پست ها
‏پسر تو ایران باید هیبریدی باشه، هم اکادمیک، هم بازاری، هم لوله‌کش، هم دلال

‏با انگشت میشمرم دی، بهمن، اسفند، فروردین، اردیبهشت؟ این ماه ها کی گذشتن؟ پس چرا انگار ۱ ماه گذشته؟ زمان برام بی‌معنی شده، هیچ خاطره‌ای ندارم دیگه.

از لباس ندارم رسیدم به کمد ندارم :(

یجوری لباس ورزشی خریدم که حداقل تا ۶ ماه روم نشه حتی یه روزو اسکیپ کنم چه برسه که بخوام کنسلش کنم ☺️😂😂
یجوری لباس ورزشی خریدم که حداقل تا ۶ ماه روم نشه حتی یه روزو اسکیپ کنم چه برسه که بخوام کنسلش کنم ☺️😂😂

photo content
+1

Repost from "ویراگو"‌
‏بابا کس مادرتون سقوط کنید دیگه. محاصره کاملید، نفت نمی‌تونید بفروشید، اقتصاد عملاً فروپاشیده، ۴۰ روز با قوی‌ترین کشور دنیا تو جنگ بودید، شهرها حکومت نظامی، مشروعیت صفر، مردم می‌خوان تیکه‌تیکه‌تون کنن، رهبری که کل ساختار حولش شکل گرفته بود تبدیل به کص شده و پسرش معلوم نیست زنده‌س یا مرده. لیترالی هر بحرانی که می‌تونه برای یک حکومت اتفاق بیفته براتون افتاده و هنوز هستید. مادرتون رو گاییدم.

استرس میگیریم چیکار میکنیم؟ پولای خودمونو بقیه رو به کس گاو میزنیم و بهشون کمک میکنیم پولاشونو راحت‌تر خرج کنن☺️

درود بر مردهای provider 🎊 نان پدر و شیر مادر حلالشان😑

هربار که جواب اکسامو میدم:

من بعد هر تصمیم احمقانه‌ای که میگیرم
من بعد هر تصمیم احمقانه‌ای که میگیرم

پسر عسلم🥹

🐸

Amanati 2 - Sijal.mp36.79 MB

🤣🤣🤣
🤣🤣🤣

دختره بود تو باشگاه روش کراش داشتم؟ بعد اخلاق نداشت آنکراش شد؟ این سری اون روم کراش زده :))))) میره میه میگه ماشالا وای تتوت نازه وای بکت خوبه وای ستت قشنگه وای ال وای بل هعی فلک تا کی کلک

‏تا میام بگم شاید در برهه زمانی اشتباهی از تاریخ ایستادیم یادم میوفته از زمان صفویه گاییدنمون.

‏همیشه « حموم رفتی ؟ بدون من ؟ » ‏ولی هیچوقت « خرید رفتی ؟ بدون کارت من ؟ »

باورم نمی‌شه. ۴۰ روز داشتیم بمبارون می‌شدیم و انقدر این شانس تخمی بود که حتی یکیش هم به من نخورد.

واسه یک روزای کصوشری دلم تنگ شده که اگه میدونستم قراره انقدر دوست داشتنی باشه میریدم تو خودم