fa
Feedback
pineapple ➕

pineapple ➕

رفتن به کانال در Telegram

حوصله آدم خنگ و کسشر ندارم،خنگ و کسشری پیام نده،خنگ و کسشری جوین نده،خنگ و کسشری بمیر 🙏🏼 میخوای کسشر بگی برو چنل بزن، اینجا فقط من کسشر میگم 👊🏽 کیرم تو اسلام و جمهوری اسلامی btw

نمایش بیشتر
2 686
مشترکین
-324 ساعت
-127 روز
+1830 روز
آرشیو پست ها
تازه الان نزدیکتر شد

پشمااااااااام

خواستم بگم‌ ناو سوم هم تو راهه🤣

بتپید تو ‌خونه‌هاتون ۲۳۵۷۷۸۶۵۴

🔴هشدار فوری برای غرب تهران -شهروندان محترم در بخش غرب تهران توجه داشته باشند: در پی وقوع حریق در منطقه فرودگاه، دود حاصل شامل ترکیبات خطرناک است که می‌تواند برای تنفس و سلامت افراد مضر باشد. لطفاً از خروج غیرضروری جلوگیری کرده، تمامی پنجره‌ها و درها را بسته نگه دارید و تا حد امکان از استنشاق دود خودداری نمائید

صنایع هوایی اکباتان

مهرآباد بود فک کنم

AnimatedSticker.tgs0.30 KB

sticker.webp0.18 KB

داره رنده میکنه

پاییون خونمونه که🫡
پاییون خونمونه که🫡

اقا شرو شد

🐀
🐀

🚨 اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده: امشب بزرگ‌ترین کمپین بمباران ما خواهد بود. ما بیشترین خسارت را به پرتاب‌کننده‌های موشک ایرانی و کارخانه‌هایی که موشک‌ها را می‌سازند وارد خواهیم کرد.

خطرناک تر از ناو منم وقتی نتم وصل نمی‌شه.

دبیرکل سازمان ملل: زمان آن رسیده که جنگ متوقف شود