fa
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

رفتن به کانال در Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

نمایش بیشتر
208
مشترکین
+224 ساعت
+17 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
باز دوباره چکار کردن اینترنتو

بابا خیلی خرن 😭

ما کانال مجاهدین رو داریم توی شبکه های ماهواره مون توی دنیای موازی زندگی می‌کنن خیلی خنده داره می‌گه شورشگران در فلان جای تهران شعار فاشیستی پهلوی برمی‌گرده را سر دادند یا امروز فلان دی سالروز مرگ فلان مجاهد بعد هی از مریم رجوی پیام می‌زارن اون گوشه که اینو گفته اونو گفته مثل پهلوی که توی اینترنشنال نشون می‌ده پیاماشو اون گوشه

سس خرسی رو یادت رفت

به نظرتون کی مسابقه من از همه کسکش‌ترم رو میبره، خامنه‌ای یا مریم رجوی؟

Repost from N/a
photo content

یک لحظه وصل شده‌م و فقط می‌‌خوام بنویسم زن، زندگی، آزادی برای همیشه.

بوس بهت 💞

قربونت برم من هم همینطوررر

نه خودشون

دلام عشقمم دلم برات تنگ شده بود:(

این دوستانی که آیلاند میشن رو خود ژینا کمک کرده آنلاین شن یا خودشون آیلاند شدن

سلام به ژینای گل گلاب

وای چقدر خوب گفت

دقیقااا

سلام اتنا:(

خوشحالم که حال همتون خوبه :(

ژینا دلام

الان اینطوریم که ایلان ماسک با اینکه کیرم دهنت ولی ممنون