fa
Feedback
shooting st⋆r 🏳️‍🌈

shooting st⋆r 🏳️‍🌈

رفتن به کانال در Telegram

⏤͟͟͞͞★ you're too slow! | toxic sonadow shipper 😛 | they/gender questioning | 18 | lg(b)tq 🏳️‍🌈 | intp | virgo | slytherin | rad (leaning) feminist \ centrist t.me/HidenChat_Bot?start=5752155032

نمایش بیشتر
207
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
-330 روز
آرشیو پست ها
شادی امین، (شخصی که ادعا میکنه فمینیست و فعال حقوق کوییرهاست/ همینطور عضو سابق مجاهدین خلق) در یک عمل وحشتناک اطلاعات مردم مع
+2
شادی امین، (شخصی که ادعا میکنه فمینیست و فعال حقوق کوییرهاست/ همینطور عضو سابق مجاهدین خلق) در یک عمل وحشتناک اطلاعات مردم معترض خارج‌نشین رو در اختیار عموم قرار داد. این شخص ایمیل‌های مردم به یک خبرنگار فرانسوی رو که گویا با او دوست بوده رو با اسم و فامیل ریکورد کرد و در توییتر منتشر کرد و باعث شد امنیت افراد معترض و خانواده‌هایشان به خطر بیافتد.

یک کمونیست تمیز و مرتب ندیدم من به عمرم

دشمنی جاودانه چپ با حمام.

پیوند جاودانه چپ با اخوند.
پیوند جاودانه چپ با اخوند.

Repost from N/a
این پتیشن مثل پتیشن‌های معمولیِ این روزا نیست، مستقیم توسط دایرکتور UN Watch به اشتراک گذاشته شده و خیلی خیلی مهمه، برای لغو
این پتیشن مثل پتیشن‌های معمولیِ این روزا نیست، مستقیم توسط دایرکتور UN Watch به اشتراک گذاشته شده و خیلی خیلی مهمه، برای لغو دعوت عراقچی خونخوار به سازمان ملل. اطلاعات فیک هم وارد کنید اشکال نداره کسی قرار نیست در هر حال ببینه فقط تعداد امضاها مهمه.

باع

ندیذم

Repost from Pop Access
خطاب به مردم شجاع ایران؛ ترامپ همیشه صدای شما و مطالباتتون برای عدالت رو شنیده. این رژیم بار دیگر ثابت کرده که توان تغییر واق
خطاب به مردم شجاع ایران؛ ترامپ همیشه صدای شما و مطالباتتون برای عدالت رو شنیده. این رژیم بار دیگر ثابت کرده که توان تغییر واقعی رو نداره. اگر رژیم به مسیری که در آن قرار داره ادامه بده، من معتقدم گفتهٔ ترامپ مبنی بر اینکه کمک در راهه، روزبه‌روز واقعی‌تر میشه.
#News@PopAccess

همین توییت لیندزی گراهام خارکسه‌ست

چی گفته نمباد بالا چنل

مامانی

وای پشمام

I have a chance now yay

Repost from ‌ ‌ Élégance
به مناسبت ۲۲ بهمن ۲۲ بار کص مادرت خامنه ای💋

ولی 🤷🏻

البته نمیگم ادم عادی کشته نشده

بنده هنوز باور دارم همسایه سلامی و حاجی‌زاده و … ادمای عادی نیستن 🩷

اسگل معلومه که خوشحال میشیم امریکا و اسرائیل جمهوری اسلامی رو بمب بارون کنه. میدونی چرا؟ اگه تو ۱۲ روز جنگ اسرائیل ۷۰۰ نفر رو کشت که اکثرشونم سپاهی و تخم سپاهی بودن. تو دو روز همین سپاهیایی که از کیرشون بالا میری بالای ۸۰ هزار نفرو نسل‌کشی کردند.

یعنی تقریبا مطمئنم که تیر بود هیچوقت اون صدارو فراموش نمیکنم