fa
Feedback
آينده را امروز بسازيم

آينده را امروز بسازيم

رفتن به کانال در Telegram

كانال اطلاع رسانى محمد عابرى براى ساختن، بايد آماده بود آينده را امروز بسازيم من اینستاگرام ندارم

نمایش بیشتر
2 518
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-107 روز
-3330 روز
آرشیو پست ها
رفیق؛ پایان ۴۰۳ و شروع ۴۰۴ برات سبز باشه ؛ از خدا میخوام؛ در میان مردمی که می دَوند برای زنده بودن با آرامش قدم برداری برای زندگی کردن سال نو مبارک ❤️ محمد عابری

امروز روز خیلی خاص و عجیبه ... اول هفته اول ماه اول فصل هیچ بهونه ای برای به تعویق انداختن کارها نباید داشته باشی پاشو و از ا
امروز روز خیلی خاص و عجیبه ... اول هفته اول ماه اول فصل هیچ بهونه ای برای به تعویق انداختن کارها نباید داشته باشی پاشو و از الان عید ۱۴۰۴ رو بساز

مطمئن باش این همه راهی که تا الان اومدی الکی نیست، خدا آخرشو برات قشنگ میچینه! فقط بهش اعتماد کن شاید آخرین سربالایی باشه :)
مطمئن باش این همه راهی که تا الان اومدی الکی نیست، خدا آخرشو برات قشنگ میچینه! فقط بهش اعتماد کن شاید آخرین سربالایی باشه :)

رفیق ماندگار باش ... یادگار زیاد داریم! 😏

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 بُرد برای افرادی اتفاق افتاد؛ که نگفتن بعدش چی میشه!

آخرای راه خسته نشی رفیق !!!
آخرای راه خسته نشی رفیق !!!

موقعیت خوب لياقت ميخواد، اگه نداشته باشی خدا يه جوری ازت ميگيرتش كه تا صد سال نفهمی از كجا خوردی اگه تو شرایط خوب بودی و الان
موقعیت خوب لياقت ميخواد، اگه نداشته باشی خدا يه جوری ازت ميگيرتش كه تا صد سال نفهمی از كجا خوردی اگه تو شرایط خوب بودی و الان نیستی! بهش فکر کن اگه توی شرایط خوب هستی و فکر میکنی همیشه همینطور میمونه .. بازم بهش فکر کن بستر، پلن، موقعیت، توانمندی و همراهات موقعیت خوب تو هستند ... لیاقتشو داشته باش

روزتون مبارک دخترا...❤️ • ازتون میخوام بدونید شما بی‌نظیرترین قدرت خدایید... • ازتون میخوام قدر وجود با ارزشتون بدونین شما گرانبهاترینید... • باور کنید که چقدر قوی و قدرتمند هستید هرگز هرگزقدرتِ خودتون رو دست کم نگیرید شما نورید هرگز تن به تاریکی ندید شما، دخترای ایرانی... خفن‌ترین و بهترینید

یه وقتایی خدا یجوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده امیدوارم که فردا نوبت تو باشه
یه وقتایی خدا یجوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده امیدوارم که فردا نوبت تو باشه

یه وقتایی خدا یجوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده امیدوارم که فردا نوبت تو باشه
یه وقتایی خدا یجوری حلش میکنه که انگار بین این همه، فقط صدای تو رو شنیده امیدوارم که فردا نوبت تو باشه

یک فکت بسیار مهم هست که احتمالا اکثرتون تجربه کردید؛ اما شاید نیازه که بازم بهت یاداوری کنم؛ 👇🏻👇🏻👇🏻 هیچکس به پای یک آدم بی پول، بیکار، شکست خورده که نمیتونه از پس هزینه های معمولی زندگی و نیاز های اطرافیانش بربیاد، نمیمونه ... زن و مرد و پیر و جوان هم نداره نه اون عاشق سینه چاک، تحمل میکنه؛ نه اون آدم بی احساس نه دوست نه غریبه فقط امکان داره زمان رفتنشون فرق کنه. یکی زودتر شاکی میشه و میره یکی دیرتر، ولی دیر با زود وقتی زمانش برسه ترکت میکنن شکست و عقب افتادن قطعا تجربه میشه و میتونه زندگی بهتری برات بسازه، اما در فقر هیچ شرافتی وجود نداره من نمیگم آدما بد شدن! نه اصلا فقط میگم حواست باشه تنبلی های امروز و عقب افتادنت باعث میشه آدمایی که دوست داری رو از دست بدی . همین

«اهدافت باید بهت یه کم ترس بده و یه عالمه ذوق »
«اهدافت باید بهت یه کم ترس بده و یه عالمه ذوق »

عمیقاً معتقدم که: دردی که امروز تحمل میکنی میتونه راه نجاتت باشه... به شرطی که به دردت عادت نکنی😏

امروز به خودت یاداوری کن : زندگی بدون چالش، محاله این تو هستی که باید قوی بشی تا چالشهارو حل کنی.

برای رسیدن به موفقیت 👇🏻 باید از قانون بالن استفاده کنی قانون بالن میگه : هرچی که بدرد بخور نیستُ بریز دور تا اوج بگیری … حاشیه، تفریحات زودگذر، افراد سَمی شک و پیچیدگی از اون چیزای بدرد نخور توی زندگیه، بریزشون دور تا اوج بگیری. ✅

یک تمرین ساده : امروز که بیدار شدی وانمود کن استخدام شدی. شغلت مدیریت این آدمیه که هستی. 😉🫰🏻
یک تمرین ساده : امروز که بیدار شدی وانمود کن استخدام شدی. شغلت مدیریت این آدمیه که هستی. 😉🫰🏻

میدونی به کی میگن آدم اصیل؟؟ کسی که وقتی بهش ارزش دادی عوض نشه. کسی که گذشته ی خودش رو فراموش نکنه. کسی که خودش رو گم نکنه. ک
میدونی به کی میگن آدم اصیل؟؟ کسی که وقتی بهش ارزش دادی عوض نشه. کسی که گذشته ی خودش رو فراموش نکنه. کسی که خودش رو گم نکنه. کسی که وقتی کارش راه افتاد فراموش نکنه. کسی که ارزش براش از کینه و خشم مهمتره. برای همین اصیل بودن سخته 😎😉

🎶❤️ ذهنت رو آروم کن و برو برای ده روز آخر ماه که بهترین هارو برای خودت و خانواده ات رقم بزنی💰 برای هر آدمی که داره سخت واسه خواسته هاش تلاش می‌کنه، شب بیدار می‌مونه تا پیشرفت کنه، خسته شده اما جا نمی‌زنه و به حرف آدم های سمی توجهی نمی‌کنه آرزو می‌کنم: "خُدا برات نردبونی بسازه تا جلوی همون آدمایی بالا بری که منتظرن زمین بخوری و نمی‌تونن بالا ببیننت..."❤️ مطمئنم برات اتفاق میوفته

از قدیما که یادم میاد میفهمم که من اصلا آدم قوی نبودم ... یادم میاد که اصلا آدم صبوری هم نبودم تنها چیزی که یادمه اینه که من
از قدیما که یادم میاد میفهمم که من اصلا آدم قوی نبودم ... یادم میاد که اصلا آدم صبوری هم نبودم تنها چیزی که یادمه اینه که من مجبور بودم ... اجبار ازت یک آدم دیگه میسازه ... اگه اون چیزی که میخوای نشده، مطمئن باش مجبور نبودی

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب میگه موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده، گاهی خسته کننده و غیر مهیجه منتظر اتفاق یک شب
دارن هاردی در کتاب اثر مرکب میگه موفقیت نتیجه انجام سلسله کارهای پیش پا افتاده، گاهی خسته کننده و غیر مهیجه منتظر اتفاق یک شبه نباشید. ----- در این مسیر گاهی فراز و نشیب هایی وجود داره که باعث میشه سرعتت کم بشه گاهی کمبودهایی هست که شاید اصلا تو مقصرش نباشی ... گاهی اتفاقاتی میوفته که حتی دلیلش رو نمیدونی ... اما تو باید با هیجان و قدرت بیشتری به راهت ادامه بدی، 💪 اگه بهت برمیخوره، اگه هنوز حس اینو داری که یکی باید نازت کنه، اگه دلت میخواد همه به ساز تو برقصن، اگه دوست داری هر اشتباهی کردی بقیه نادیده بگیرند، اگه هنوز لوسی و توقع اضافی داری و ... نمیتونی توقع بزرگ شدن و رسیدن به هدفت رو داشته باشی ... این صحبت 👆🏻 یک حقیقته و اگه حتی حاضر نیستی حتی این موضوع رو بپذیری تو یک شکست خورده و ضعیفی پس الکی دنبالِ عدم رشدت نگرد محکم باش و گذشته رو پشت سر بزار 🤜🏼🤛🏼