fa
Feedback
MEHRAN JAVID

MEHRAN JAVID

رفتن به کانال در Telegram

این چنل محتوای خوبی ندارد

نمایش بیشتر
595
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-27 روز
-1930 روز
آرشیو پست ها

🎵 Be ma nemiad tiripet 💿 Single track 🗣️ MEHRAN JAVID 🆔 @Mehjavid
🎵 Be ma nemiad tiripet 💿 Single track 🗣️ MEHRAN JAVID 🆔 @Mehjavid

امشب بازم خبریه🔪

🎵 Shame Aroosi 🗣️ MEHRAN JAVID 💿 Single track 🆔 @Mehjavid
🎵 Shame Aroosi 🗣️ MEHRAN JAVID 💿 Single track 🆔 @Mehjavid

آماده باشید امشب یکی دیگه میاد🌊

🎵 THE RIPPER 🗣 MEHRAN JAVID 💿 SINGLE TRACK 🆔 @Mehjavid
🎵 THE RIPPER 🗣 MEHRAN JAVID 💿 SINGLE TRACK 🆔 @Mehjavid

این چندتا موزیکی که آپلود میکنم در بُرهه‌‌های حساسی جمع شدن، پخش یکی رو بخاطر اَدای دِین به جاوید نام‌های دی ماه خونین ۱۴۰۴ به تعویق انداختم و دوتای دیگه هم پُشت جنگ و قطعی طولانی مدت اینترنت سوخت رفتن، میخواستم اصلاً اینارو منتشر نکنم و قیدشون رو بزنم و بدم بایگانی اما فکر کردم بی انصافی در حق این آثاره.! شنونده باشید و از حقایق ترسناک لذت ببرید.😉✌️

🧨

امشب از من یه موزیک منتشر میشه.

I always panic when people ask what my hobbies are because the only things i enjoy are staying home and talking to no one! همیشه وقتی ازم می‌پرسن سرگرمیام چیه، استرس میگیرم؛ چون تنها چیزایی که واقعاً ازشون لذت می‌برم اینه که توی خونه بمونم و با هیچ‌کس حرف نزنم.

Never

«وقتی کشتی تایتانیک غرق شد، بین وسایل مسافران نه فقط ساعت و جواهر، بلکه نامه‌هایی پیدا شد که چند ساعت قبل از فاجعه نوشته شده بودند. نویسنده‌ها از فردا حرف می‌زدند؛ از برنامه‌هایی که هرگز اتفاق نیفتاد. شاید عجیب‌ترین گنج‌های تاریخ، طلا و نقره نباشند؛ بلکه آخرین کلمات آدم‌هایی باشند که نمی‌دانستند زمانشان رو به پایان است.» 💭 به نظرت ارزشمندترین چیزی که از یک انسان بعد از صد سال باقی می‌ماند چیست؛ دارایی‌هایش یا حرف‌هایی که برای دیگران جا گذاشته؟

تو دلت برام تنگ نشد؟ صبح‌ها وقتی بیدار شدی، شب‌ها موقع خواب، نگاه نکردی ببینی من چی گفتم؟ هیچی نگفتنم دلتنگت نکرد؟ دلت نخواست آهنگ‌هایی که گوش کردی رو برام بفرستی؟ دوست نداشتی چیزهایی که می‌بینی رو نشونم بدی؟ یاد ویدئو مسیج‌هام نیوفتادی؟ یعنی هیچ اتفاقی نیفتاد که دلت بخواد درباره‌ش باهام صحبت کنی؟ اصلاً موزیک رپ هیچ‌جا به گوش‌هات نخورد که یادم بیفتی؟ تو اصلاً نگران حالم نشدی؟ دوست نداشتی بدونی دارم چیکار می‌کنم؟ اطرافم چی می‌گذره و اصلاً کجام؟ تو دلت تنگ نشد؟ تو نگران نشدی؟ تو مثل من هرشب فکر نکردی به شبهایی که باهم صبحشون می‌کردیم؟ یادِ حرف زدنها و خندیدن‌هامون نیوفتادی؟ تو نخواستی بدونی چی شده؟ نخواستی بگی؟ نخواستی بشنوی؟ جدی جدی دلِ تو تنگ نشد؟

هی دفن می‌کنم و دفن می‌کنم و دفن می‌کنم؛ امیدهای رفته پی روزهای رفته را، هی قرض می‌کنم و قرض می‌کنم و قرض می‌کنم؛ از فردای خود امید...

کافکا معتقد بود هرکسی به معنای واقعی از پس زندگی و مسئولیت‌هاش برنمیاد، هر چند که در ظاهر جور دیگه‌ای بنظر بیاد و تازه اون معدود کسایی هم که از پسش براومدن در واقع خودشون نتونستن، بلکه بیشتر براشون پیش اومده. خلاصه که گلایه‌ها رو کوتاه باید کرد. هر کی پرسید چی شد، جواب فقط یک چیزه؛ پیش نیومد.

هرگز نگران قضاوت تاریخ نباشید. پیروز شویم، دشمنانمان هم ستایشمان می‌کنند؛ اما اگر شکست بخوریم، فرزندانمان نیز ما را ملامت خواهند کرد.

fb6336c8.mp32.89 MB