RENTALENTFESS
This version of the beauty and the beast is the one that looks beautiful because both complement each other and form an incomplete love they live happily here. MENFESS: @ PENGADUAN : @RentalentsBot Rants: @txtdarirentalent Blacklist: @BLRent
نمایش بیشتر📈 تحلیل کانال تلگرام RENTALENTFESS
کانال RENTALENTFESS (@rentalentfess) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 17 684 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه و رتبه 10 151 را در منطقه اندونيسيا دارد.
📊 شاخصهای مخاطب و پویایی
از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 17 684 مشترک جذب کرده است.
بر اساس آخرین دادهها در تاریخ 08 سپتامبر, 2024، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 130 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گستردهای حفظ شده است.
- وضعیت تأیید: تأیید نشده
- نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب میکند.
- دسترسی پستها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت میکند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمعآوری میشود.
- واکنشها و تعامل: مخاطبان بهطور فعال حمایت میکنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
📝 توضیح و سیاست محتوایی
نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاههای شخصی توصیف میکند:
“This version of the beauty and the beast is the one that looks beautiful because both complement each other and form an incomplete love they live happily here.
MENFESS: @
PENGADUAN : @RentalentsBot
Rants: @txtdarirentalent
Blacklist: @BLRent”
به لطف بهروزرسانیهای پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 09 سپتامبر, 2024)، کانال همواره بهروز و دارای دسترسی بالاست. تحلیلها نشان میدهد مخاطبان بهطور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کردهاند.
در حال بارگیری داده...
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 08 دسامبر | 0 | |||
| 07 دسامبر | +7 |
| 2 | #findrent bf rent yang bisa diajak nyambat donk, lagi capwk banget, kalo bisa otp kalo ga bisa gapapa tapi tolong kasih tau ya kalo ga bisa | 1 |
| 3 | #Askrent. Kalau punya ct 2 di agensi tuh gimana ya cara ngebagiin gajinya? enaknya per ct berapa? | 1 |
| 4 | #spillrent enih yang talent siaoa ya bang | 1 |
| 5 | #sharent Hello! @flashrent lagi ngadain event dengan hadiah yang beragam loh, ada free rent, saldo dana, sama moodboard! Yuk langsung cek | 1 |
| 6 | #spillrent sangat badmood ketika Valentine bukannya di ucapin 'happy valentine' sama bfr malah complain minta ganti talent. dan udah kesekian kalinya dapet yang ga bisa sesuaiin kriteria padahal kriteria nya ga macem-macem dan ga susah juga :D | 1 |
| 7 | #Spillrent. Pacarku iri gadapet coklat, kalian dapet ngga?? | 1 |
| 8 | #AskRent Hello, is there any agency or private rent who are looking for a caretaker or manager? I have experience as a caretaker, I can handling the agency or private rent. I'm good at listing orders, promotion, I can handling channel and bot, I can memorize avail and unavailable talent and helping anything and of course I'm responsible. My all E-Wallet is premium and I have Qris. If any agency or private rent whominterested can leave a trace and I'll hit you ASAP. Much gratitude, fascinating being! | 1 |
| 9 | #spillrent dibuatin sama ayangg, gemes betul. ayayuu 🤍 | 1 |
| 10 | #Findrent ngidam bfr yang bisa main gitar listrik, kalo bisa udah legal ya 20+ kurang dari itu gapapa asal legal | 1 |
| 11 | #Askrent. Kalau ada cust yang minta move plat itu di format nya langsung cantumin nomor wa atau di chat dulu lewat telegram baru minta wa? | 1 |
| 12 | #Findrent bf rent yg bisa bxb as sub? ava Haechan atau Renjun no req | 1 |
| 13 | #Findrent bfr yang ga lagi sibuk, avail nyanyi, suka cerita, sama yang ga masalah kalau aku cerita yang berbau sama kehidupan rl + cerita bfr aku yang dulu | 1 |
| 14 | #sharent agensiku lagi free rent nih, tinggal beberapa menit lagi mau ditutup. yukk gercepp!! | 1 |
| 15 | #sharent selamat sore. agency @Regaleon hari ini bkal adain free-rent loh dengan sistem warslot. yuk bantu ramaiin free-rent kita hehe. yukk... langsung cek aja | 1 |
| 16 | #Sharent ada yang mau dibisikin agc yang lagi hirtal ga nih? kebetulan agc gue lagi cari new talent male nih, udah dapet benefit dari agency ya, spotify/netflix ditanggung agency! LAT nanti gue bisikin | 1 |
| 17 | #sharent hello, sorry for interrupting the time.
i'm here looking for a partner 24h for my business purpose. my pronouns is He/Him and using Jeno Lee for ava. my MBTI is ESFP-A and my love language is WoA and Psychal Touch. pay me by giving an honest review (aka FREE-Rent) and can work together so that there is mutual comfort. so, what you waiting for babe? LAT this message and i'll hit u up. | 2 |
| 18 | #spillrent BAGSHAHSBSHS DIPAP SAMA DOII HMMMM… tp ttp bete dia lg sibuk manja”an sm cust VIP nya :c | 1 |
| 19 | #ShaRent Haloo Rentiess, agency ku @Neamorve lagi adain free rent nihh. Cocok banget buat kalian yang lagi nyari ayang buat Valentine😃 | 1 |
| 20 | #spillrent ini gemes banget, serius. | 5 |
