fa
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

رفتن به کانال در Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

نمایش بیشتر
3 577
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-6230 روز
آرشیو پست ها
هیچ وقت این روز رو یادم نمیره که دلم یهو شور زد فکرم بهم ریخت حال بدی پیدا کردم و حس بد. فکر کردم مثل گذشته حس ششم میگه مارکت میخواد بریزه نگو این حس برای ایران بود. این خاک ۴۵ ساله رنگ ارامش ندید.

تو صرافی ها پول نگه ندارید

اخطار تخلیه تهران داده شده. امیدوارم کسی نزدیک به محله های نظامی و تاسیسات نظامی نباشه. سخت دل کندن از جایی که بهش تعلق داری طعم اش رو چشیدم و ۸ساله از خاک و خونم دور ام سخته ولی گاهی جان اولویت داره. مراقب اطرافیان اتون باشید به امید آزادی ایران و پایان این شب تاریک

جونی تو دل نیس برای لایو گذاشتن درباره مارکت ببخشید🌹

خدا حفظ کنه مردم بی گناه ایران رو.

"فعلا ری اکشن هارو بستم"

جدی بگیرید لطفا! اخطار بین المللی اعلام شده. لعنت به آخوند که جنگ رو اورد به خاک ما کم مارو کشتن حالا اینا هم قراره بکشن
جدی بگیرید لطفا! اخطار بین المللی اعلام شده. لعنت به آخوند که جنگ رو اورد به خاک ما کم مارو کشتن حالا اینا هم قراره بکشن

#overview نگاهی اجمالی به مارکت قرمز امروز. لطفا استاپ رعایت کنید. 💠Blockunity
#overview نگاهی اجمالی به مارکت قرمز امروز. لطفا استاپ رعایت کنید. 💠Blockunity

بی دلیل نبود!

#btc قیمت 105,300 باید حفظ بشه در غیر اینصورت برمیگردیم به 100هزار و بعد 97. #نظر_شخصی

photo content

#jameswynn #جیمز_وین معامله گر ۱میلیاردی بیتکوین که معروف به جیمز وین هست بعد از چندین باز لیکویید شدن و ضرر بیش از ۱۰۰میلیون
#jameswynn #جیمز_وین معامله گر ۱میلیاردی بیتکوین که معروف به جیمز وین هست بعد از چندین باز لیکویید شدن و ضرر بیش از ۱۰۰میلیون دلاری در حال حاضر با مارجین ۱ دلاری و لورج ۴۰ درحال لانگ گرفتن بیتکوین هست که ۴۳ سنت تو سوده! انتقام از مارکت این بلا رو سرتون میاره! احساسی ترید نکنید. 💠Blockunity

رفقا استاپ رعایت کنید یکم حس بدی به مارکت پیدا کردم. پ.ن: این رو نگفتم که برید بفروشید و فلان استاپ رعایت کنید همین

مرسی از ۱۹۱ نفری که رای دادند. توقعم بیشتر بود با توجه به تعداد افراد داخل کانال ولی خب گله ای نیست. از هفته دیگه یک روز در میون قراره لایو یوتوب داشته باشیم و بلاکچین گردی بکنیم. اولین لایو رو اعلام خواهم کرد پس فعلا کانال یوتوب رو سابسکرایب کنید. برای دوستان داخل تلگرام: لایو یوتوب همزمان در تلگرام هم به صورت لایو قرار میگیره. https://youtube.com/@academyblockunity

photo content

#btc.d دامیننس فشردگی که براش مشخص کردیم رو به پایین شکسته. تا 63.90 میتونه بره .

سوالی که شاید پیش اومده براتون که چرا این نظر سنجی رو گذاشتم و منظور از لایو چیه؟ محمد جرجندی چند وقتیه لایو داره به اسم "وب گردی" که معمولا میچرخه و پروژه های هرمی یا کلاهبرداری رو پیدا میکنه. این ایده ای شد برام که بیام لایوی رو راه اندازی کنم به اسم "بلاکچین گردی" و بریم پروژه های جدید رو بررسی کنیم و نگاه کنیم و شاید ایردراپ توش پیدا کنیم ، شاید موقعیت سرمایه گذاری ، شاید بازی و شاید کلاهبرداری پیدا کنیم و اینا. عملا میشه لایو آموزشی. برای همین مهم هست که کجا برگذار بشه تا بتونید با من باشید و گاها شاید توی لایو هم بیاید‌.

#cex خیلی از افراد ترجیح میدند که توکن صرافی هارو خریداری کنند. اگر ماه پیش ده هزار دلار از ارز های خود صرافی ها میگرفتید مثل
#cex خیلی از افراد ترجیح میدند که توکن صرافی هارو خریداری کنند. اگر ماه پیش ده هزار دلار از ارز های خود صرافی ها میگرفتید مثل : BNB' BGB, OKB,MNT,GT بعد از یک ماه صرافی بایننس با ۱۰درصد سود و برای صرافی گیت با ۱۳ درصد منفی نتیجه حساب شما میشد. این موضوع به این معنی نیست که خرید توکن صرافی ها خوبه! 💠Blockunity

ضربان قلبم نیستا! اتریومه😂
ضربان قلبم نیستا! اتریومه😂

#eos #a پروژه EOS ریبرندینگ کرده به Vaulta با نماد A. اگر هولدر ارز EOS هستید، این ارز تغییر نام داره میده به A و باید برید د
#eos #a پروژه EOS ریبرندینگ کرده به Vaulta با نماد A. اگر هولدر ارز EOS هستید، این ارز تغییر نام داره میده به A و باید برید داخل سایتی که مشخص کرده حتما سواپ کنید تا ارز جدید رو داشته باشید. سایت: https://unicove.com/en/vaulta/swap/eosio.token/4,eos/core.vaulta/4,a توجه کنید: ارز باید روی شبکه رسمی خود EOS باشه. اگر که ‏این ارز رو توی ولتی مثل Trust wallet دارید دقت کنید اگر شبکه Binance smart chain یا Ethereum هست شامل نمیشه و باید تبدیل کنید به ارز دیگه و منتقل کنید صرافی و از صرافی ارز جدید رو خریداری کنید و برداشت کنید تو ولت های رسمی EOS مثل anchor. این تبدیل از ماه May شروع شده. اگر هم داخل صرافی دارید نیاز به انجام کاری نیست. 💠Blockunity