fa
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

رفتن به کانال در Telegram

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

نمایش بیشتر
3 577
مشترکین
+224 ساعت
-17 روز
-5730 روز
آرشیو پست ها
برای فردا لایو تحلیلی ارز های شمارو خواهیم داشت. روز یکشنبه هم تحلیل کلی مارکت. یک ساعت قبل از برگذاری لایو فردا ارز های مد نظرتون رو توی تاپیک تحلیل درخواستی بذارید و لطفا بیشتر از ۲ تا نشه چون زمان بر هست.

به همین مناسبت امروز رو شاد میکنیم

امروز روز #بیتکوین هست. روزی که اولین بلاک بیتکوین توسط ساتوشی ناکاموتو استخراج شد و ۵۰ بیتکوین پاداش داشت. داخل این بلاک یک نوشته بود که هدف بیتکوین رو نشون داد که مبارزه با سیستم سنتی بانکی بود. بیتکوین وسیله ای شد برای آزادی مالی انسان ها و برای همین این روز رو ما روز بیتکوین میگیم. #btc

این رو هم بخونید امروز❤️

۳ برنده سالار صالح سعید که توی تاپیک ریکشن تگ کردم. بهم پیام بدید از طرف من ۳۰دلار هدیه دارید به انتخاب خودتون

بریم سراغ ۳ برنده

🔥 💡365 روز فرصت دارید ‌که روی خودتون کار کنید(تکنیکال، فاندامنتال) ✔️روزی ۳ ساعت برای آموزش قرار بدید. ✔️ژورنال نویسی کنید. ✔️استراتژی هاتون رو تصحیح کنید اگر راضی نیستید. ✔️روی روانشناسی تون بیشتر کار کنید. ✔️هدف مالی تون رو مشخص کنید. ✔️امنیت رو امسال بیشتر بهش بپردازید تا مالباخته نشید. 📌از سعی و خطا کردن و استاپ خوردن نترسید و به خودتون و استراتژیتون اعتماد کنید. 🤫فقط شما هستی که به خودت کمک میکنی و به خودت سود میرسونی. #آکادمی_بلاکیونیتی 👍ممنون از حمایت شما و حضورتون.💸

سال نو میلادی ۲۰۲۵ از لندن ، شیطان بزرگ پیشاپیش بهتون تبریک میگم 🚩🎆
سال نو میلادی ۲۰۲۵ از لندن ، شیطان بزرگ پیشاپیش بهتون تبریک میگم 🚩🎆

امروز روز اخر احتمالا برای #bep2 هست. من جایی نسبت به تمدید تاریخ ندیدم‌. اگر ریکاوری نکردید حتما امروز انجام بدید. ویدیو: https://youtu.be/tNk3CrFBVIM?si=nr3Nqfa___djuqLo

توجه اطلاعیه مهم! #bitbank با خبر آزاد شدن بابک زنجانی اختلاس گر ، متوجه شدیم ایشون درحال راه اندازی صرافی هست به اسم Bit Bank احتمال زیاد این صرافی قراره یک نوع تتر ارائه بده که هیچ ارتباطی با تتر کمپانی تتر نخواهد داشت. از الان داریم اخطار میدیم به هیچ عنوان با این bitbank ارتباط و تعامل نگیرید. اطلاع رسانی کنید. چند روز دیگه حتما بررسی بیشتری ازش میزارم.

توجه اطلاعیه مهم! با خبر آزاد شدن بابک زنجانی اختلاس گر ، متوجه شدیم ایشون درحال راه اندازی صرافی هست به اسم Bit Bank احتمال زیاد این صرافی قراره یک نوع تتر ارائه بده که هیچ ارتباطی با تتر کمپانی تتر نخواهد داشت. از الان داریم اخطار میدیم به هیچ عنوان با این bitbank ارتباط و تعامل نگیرید. اطلاع رسانی کنید. چند روز دیگه حتما بررسی بیشتری ازش میزارم.

#usdt امروز کمپانی تتر 7,629 عدد بیتکوین به ذخایر خودش اضافه کرد برای پشتیبانی از استیبل کوین تتر. سرجمع 82,983 بیتکوین به عن
#usdt امروز کمپانی تتر 7,629 عدد بیتکوین به ذخایر خودش اضافه کرد برای پشتیبانی از استیبل کوین تتر. سرجمع 82,983 بیتکوین به عنوان ذخیره و پشتیبانی تتر دارند. 💠Blockunity

باز بیتکوین خرید! ۲۱۳۶ تا

#ftx اگر در صرافی FTX حساب داشتید و به واسطه اتفاقاتی که افتاده پول شما از بین رفته و یا قفل شده ، صرافی FTX اعلام کرده از ۳ژانویه تمامی دارایی هایی که تحت کنترل اش بوده رو قراره بازپرداخت کنه. حدودا ۱۶میلیارد دلار! اگر حساب دارید باید در سایت زیر احراز هویت کنید تا بتونید پولتون رو خارج کنید. https://claims.ftx.com/ #اطلاع_رسانی

#usdt کارمزد انتقال تتر در شبکات مختلف. ارزون ترین بلاکچین اپتاس هست. پ.ن: تتر بر روی شبکه ترون در حال حاضر گرون ترین کارمزد
#usdt کارمزد انتقال تتر در شبکات مختلف. ارزون ترین بلاکچین اپتاس هست. پ.ن: تتر بر روی شبکه ترون در حال حاضر گرون ترین کارمزد رو داره و بین ۳ تا ۷ دلار هزینه انتقال و سواپ اش هست. با توجه به تاکیید و تذکرات گذشته ارز تتر مناسب برای کاربران داخل ایران نیست و برای دوستان خارج نشین هم نباید با صرافی های ایرانی که تتر میفروشند تعامل داشته باشند. 💠Blockunity

#etf #btc حجم بیتکوین هایی که ماهانه توسط ETF های آمریکا خریداری شدند. 💠Blockunity
#etf #btc حجم بیتکوین هایی که ماهانه توسط ETF های آمریکا خریداری شدند. 💠Blockunity

#s #sonic در ارتباط با پروژه سونیک داخل توییتر توضیحاتی دادم. سر فرصت هم داخل تلگرام میزارم. https://x.com/yasharsaljoughi/st
#s #sonic در ارتباط با پروژه سونیک داخل توییتر توضیحاتی دادم. سر فرصت هم داخل تلگرام میزارم. https://x.com/yasharsaljoughi/status/1873126202527105451

۴ سال دارم میگم از تتر استفاده نکنید و جایگزین از USDC و یا DAI (USDS) استفاده کنید اونم نه برای هولد بلند مدت چون کلا استیبل کوین ها ریسک دی پگ شدن دارند مخصوصا لوگاریتمی ها! الان FDUSD هم هست که میشه نگه داری کرد ولی #USDT نگه ندارید. هزاران بار!

اینم یک سال پیش

اینم دو ماه پیش