fa
Feedback
SMART CRYPTO TRADE 📊🚀

SMART CRYPTO TRADE 📊🚀

رفتن به کانال در Telegram
610
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Assalamualaikum . Morning & happy weekend 🔥 Nak share sikit testimoni akaun sorang client. Follow copytrade dengan capital 1
Assalamualaikum . Morning & happy weekend 🔥 Nak share sikit testimoni akaun sorang client. Follow copytrade dengan capital 1000USD. Alhamdulillah selepas 10hari akaun dah grow jadi 1137.59USD . Maksudnya dalam 10 hari abg ni dah profit 13.75%. Terima kasih dan tahniah client sebab bg kepercayaan kepada Gold Master Copytrade 🔥💯 Tinggal di malaysia tpi income USD. bila harga ringgit nak jatuh, kita makin senyum sebab nilai profit kita makin besar 🤭

Hai korang 👋🏻 Assalamualaikum salam jumaat 😊 Min nak share sikit feedback client follow goldmaster copytrade 4hari. Syukur
Hai korang 👋🏻 Assalamualaikum salam jumaat 😊 Min nak share sikit feedback client follow goldmaster copytrade 4hari. Syukur dah profit 4.18% . Terima kasih dan tahniah pada client sebab dah bg kepercayaan untuk min guide dia grow lagi duit dia di sini. 💪🏻🔥 Alhamdulillah master target sehari 0.5-1.5% dan tercapai 🤲🏻😍

Tahniah korang yang dah follow gold master 😘 Hari ni master belanja profit sedap untuk kita semua. Alhamdulillah profit hari
Tahniah korang yang dah follow gold master 😘 Hari ni master belanja profit sedap untuk kita semua. Alhamdulillah profit hari ni 3.02%. Syukur malam ni boleh tido senyum 🤭🤲🏻

Alhamdulillah syukur. Tahniah client dari seremban. Baru follow copytrade 3 hari dah capai profit 3.79%
Alhamdulillah syukur. Tahniah client dari seremban. Baru follow copytrade 3 hari dah capai profit 3.79%

Tahniah encik allvin dari tamparuli sabah dah buat keputusan untuk join 100USD copytrade gold master.
Tahniah encik allvin dari tamparuli sabah dah buat keputusan untuk join 100USD copytrade gold master.

PERFORMANCE GOLD MASTER KONSISTEN 🔥 Dalam masa 93hari (3bulan) gold master dah menjana profit sebanyak 171.55%. Ini bermakna
PERFORMANCE GOLD MASTER KONSISTEN 🔥 Dalam masa 93hari (3bulan) gold master dah menjana profit sebanyak 171.55%. Ini bermakna purata profit sebulan 57.18% . Alhamdulillah syukur 🤲🏻 Dengan strategy trading yg digunakan juga, Drawdown semasa 21 Feb 2024 hanya 0.4% sahaja. Apa itu drawdown ? Drawdown in trading refers to the decline from the highest peak to the lowest point in equity or trading account balance. It is the measure of the largest loss experienced by a trader before beginning to recover. Typically measured as a percentage from the highest peak to the lowest point. Drawdown is a natural part of trading and is important to understand in order to manage risk effectively.

Modal 300usd. dalam masa 2 hari dapat 1.53%. akaun dh grow jadi 304.60usd. yang penting client just deposit, dan follow je go
Modal 300usd. dalam masa 2 hari dapat 1.53%. akaun dh grow jadi 304.60usd. yang penting client just deposit, dan follow je gold master. Semua running secara auto. Tak buat apa2, master yg trade, akaun client auto profit ❤️

Assalamualaikum. Morning semua💪🏻 Lama min x update dekat korang kan. Tahniah sape yang dah follow copytrade gold master. Tinggal malaysia tp income usd 🔥 pagi ni min nak share sikit feedback client yg baru je follow gold master copytrade dalam masa 2 hari 😍

MORNING GOLD MASTER FOLLOWERS min doakan semoga semua sentiasa dimurahkan rezeki & dipermudahkan segala urusan hari ni 🤲🏻 Dah ready ke untuk profit harini guys?🔥 Sebab min yakin, masih ramai lagi yang belum follow gold master, so cepat buka acc sekarang ‼️ Supaya tak terlepas profit lagi , kang tetiba2 profit meletop, tak ke rugi korang 🤭 #MestilahPROFIT

Hi korang . Dah tido ke tu ? 🤭 Sorry admin busy sikit lama x update dalam channel. Alhamdulillah hari ni master buat profit
Hi korang . Dah tido ke tu ? 🤭 Sorry admin busy sikit lama x update dalam channel. Alhamdulillah hari ni master buat profit 2.01% . Syukur sangat. Tahniah siapa yang dh follow

REGISTER AKAUN KORANG SINI 👆🏻👆🏻

CARA DAFTAR AKAUN VALETAX !! 1. Klik link di bawah untuk register 👇🏻 https://ma.valetax.com/partner/IB3469220 *masukkan email & password yang korang nak gunakan untuk login akaun 2. Klik Complete Verification * Isi nama , alamat & semua maklumat sama seperti dalam IC * klik get code & dapatkan code di sms dan email dan klik verify code kemudian klik complete verification. 3. Klik complete KYC klik identity -> klik National ID -> upload gambar IC depan & belakang -> submit

Takkan korang masih ragu2 dengan kepaduan gold master ni. yang paling best bila join copytrade ni ❌ Tak perlu mengadap chart 24Jam ❌ Tak perlu pandai trade ❌ Tak perlu analisis market ❌ Tak perlu baca news ❌ Tak ganggu kerja hakiki anda ✅ Running secara auto. Semua master buatkan. Bila master trade dapat profit. akaun kita yang follow ni pon auto profit 💰🚀😍

Alhamdulillah penangan hari ni 1.68% bos 🔥🔥🔥
Alhamdulillah penangan hari ni 1.68% bos 🔥🔥🔥

Otw pergi kerja ke tu, hati2 memandu & menunggang ke tempat kerja. Moga selamat sampai ke destinasi Sama sama kita doakan urusan kita semua harini dipermudahkan, dilancarkan, diberkati sebaik baiknya

Alhamdulillah hari isnin yang manis2 ya🥰🥰 Terbaik master trade hari ni profit 1.48%
Alhamdulillah hari isnin yang manis2 ya🥰🥰 Terbaik master trade hari ni profit 1.48%

cepat betul masa berlalu ye. dah nak habis bulan jan rupanya

happy monday guys.
happy monday guys.

Terbaik master penutup hari jumaat. 5.39% sehari oo 🔥🔥🔥🚀🚀🚀
Terbaik master penutup hari jumaat. 5.39% sehari oo 🔥🔥🔥🚀🚀🚀