fa
Feedback
Multaqa-😍 الملتقى 💖

Multaqa-😍 الملتقى 💖

رفتن به کانال در Telegram

كُلُّ نورٍ تتركه في داخل أحدهم ‏يُضيؤكَ أنتَ" 🌚💖 رابط القناة https://t.me/Multaqa22a

نمایش بیشتر
4 206
مشترکین
-424 ساعت
-197 روز
-7130 روز
آرشیو پست ها
‏"أشفق على أنثى تظنُ أن العالمَ يحسدها، وهي كل إنجازاتها في الحياةِ أنها تزوجت."

من اتكل فى سفره على زاد غيره طال جوعه 🖤

‏نفسي اقضي حوائجي بالكتمان الله يكتمني .

نحن بحاجة إلى من يعاملنا ك الأطفال ، حين نخطأ يخذنا فحضنه ويعاتب دون قسوة 🖤🙂

عزمت بابا على كوبايه قهوه وباتيه طازه من الفرن ب ٢٥ جنيه ‏وإحنا راجعين خليتو جابلي لابتوب ب ١٥ ألف وعماله أقنعو من ساعتها إن دي حاجه قصاد حاجه مفيش جميله عليا إحنا كده متعادلين

‏"ربما نلتقي في الدقيقة السبعين، في اليوم الثامن من كل أسبوع، في الشهر الثالث عشر بالسنة."...🙂🖤

بالنسبة للبارتنر اللي هيشاركني حِمل الليالي ‏انا بخلص الايام الصعبة لوحدي كده

كل الجوازات الناجحة اللي شوفتها: الراجل طموح جدًا وبتاع شغل، ومخلص لمراته = والزوجة مسؤولة ومش نكدية ومريحة. ورأي الناس تحت أحذيتهم والتغافل والحوار أساس في حياتهم.

أجرنا من نار جهنم وخفف عنّا حر الدنيا والأخرة واجعلنا في ظلك يوُم لا ظل إلا ظلك.

‏"الحب كالحرب، نعرف كيف يبدأ ولا أحد يعرف كيف ينتهي". ❤

‏أخشى أن تمر حياتي وأنا أتجاوز فترات مختلفة من الضغط والتعب والتفكير، أخشى أن يمر ربيع شبابي دون أن أقول لنفسي ”أخيرًا لقد انتهى كل شيء“.

‏يا ربّ الجنه وكوثرها وظِلالها ونعيمها لنا ولاحبابنا ولموتانا وموتى المسلمين.

قال أنس: «ما فَرِحنا بشيء فرحنا بقول النبي ﷺ: "أنت مع من أحببت"».

"الواحد دايمًا في صراع بين إن الدنيا مش مستاهلة وإن فيه حاجات كتير مضايقاه.. اللي هو أيوة أنا عارف إن الدنيا فعلًا ماتستاهلش بس برضه مش قادر أتجاوز اللي مضايقني ومتضايق غصب عني."

تقول احداهن: نادتني امي لأدخل الخيط بالإبرة فتذكرت احدكم يقول: إذا طلبت منك امك ادخال الخيط بالإبرة فتمهل كي لا تحس بأنها كبرت وتكسر خاطرها واستغرقت عدة دقائق لأوحي لها بأنَّ العملية ليست سهله وفجأة احسست بالكف على وجهي وهي تقول: أنتِ ماعماكي غير التلفون والنت 😐

إن شاء الله ولادي في المستقبل لو الزمن جابهم يعيشوا القهر النفسي في التعليم المصري، هعلمهم إننا نذاكر ونجتهد علشان نفسنا، مش علشان مجموع والنتيجة هنفتحها وإحنا بناكل سوشي أو جمبري مشوي وأيا كان اللي مكتوب، هنكمل حياتنا ونقوم نعمل بارتي يفضلوا فاكرينها العمر كله لأن حقيقي قيمتك مش رقم، ومستقبلك مش في ورقة خالصصصص

مبروك لكل شباب الثانوية العامة وربنا يكتبلكم التوفيق والخير في مستقبلكم ❤️

اللهم وفّق طلاب الثانوية، وبشّرهم بنتائج تسرهم، واجبر بخاطرهم وخاطر أهاليهم جبرًا جميلًا

حاسه اني لما اتجوز هخصص وقت في اليوم احضن اطفالي و جوزي فيه هسمي وقت حضن ماما و مفيهاش مناقشه هتتحضن يعني هتتحضن حسه أن دي اكتر حاجه لطيفه ممكن اعملها ل أسرتي المستقبلية. ♡

فاضل 1650ج وَمَا أَنْفَقْتُمْ مِنْ شَيْءٍ فَهُوَ يُخْلِفُهُ وَهُوَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ